2026-07-05, 21:25
Medlem
Ja i regel har jag gjort det 😃
Anledningarna har varit
Långa naglar
Dålig andedräkt
Flera har haft dålig underlivshygien
Ful klädstil även om kläderna oftast åkte av
Sen har det funnits guldkorn som jag dissat innan de har gjort det
Citera
2026-07-05, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Han tycker nog det.

Det har jag inte gjort iaf och nu handlade tråden om du har ångrat dig att du sa upp kontakten med t.ex en dejt
Citera
2026-07-05, 21:28
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag har inte stalkat honom
Du är efterhängsen. Håll inte på så, det är inte nice

Jag tycker att han är elak och inte är värd en andra chans. Och du är needy på ett jobbigt sätt. Ni passar inte ihop, vad tror du kan hjälpa att få dig att förstå det?

Tycker du att ni passade ihop? Isåfall undrar jag varför?
Citera
2026-07-05, 21:30
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Det har jag inte gjort iaf och nu handlade tråden om du har ångrat dig att du sa upp kontakten med t.ex en dejt
Nej vi har inte ångrat oss och det har inte din dejt heller.
Citera
2026-07-05, 21:31
Medlem
Citat:

Nej jag har aldrig ångrat mig. Däremot är det så klart smickrande om gamla dejter kommer och bönar och ber om att få kuk igen.
Citera
2026-07-05, 21:40
Bannlyst
Nej.

Det brukar f.ö vara män som jagar kvinnor, och stressar dem. troll.
Citera
2026-07-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du är efterhängsen. Håll inte på så, det är inte nice

Jag tycker att han är elak och inte är värd en andra chans. Och du är needy på ett jobbigt sätt. Ni passar inte ihop, vad tror du kan hjälpa att få dig att förstå det?

Tycker du att ni passade ihop? Isåfall undrar jag varför?

Ja jag tycker vi passae ihop på flera sött vi har liknande väderingar , hade trevligt ihop och jag tror det hade kunnat bli nåt seriöst om vi hade fortsatt träffas
Citera
2026-07-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Nej.

Det brukar f.ö vara män som jagar kvinnor, och stressar dem. troll.

Jo jag vet flertalet män som skickar meddelanden flera år efter jag har dissat dom och nej jag trollar inte.
Citera
2026-07-05, 21:44
Bannlyst
Citat:
Jo jag vet flertalet män som skickar meddelanden flera år efter jag har dissat dom och nej jag trollar inte.
Då så, då borde du vara tillräckligt skrämd för att aldrig göra samma sak mot någon
Citera
2026-07-05, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Så kan det gå när man knullar på första dejten.
Testa o inte sära på benen direkt så kanske förutsättningarna blir lite bättre nästa gång.

Nej!
Jag säger upp kontakten av en anledning.

Särar definirivt inte på benen för vilken man som helst. Bara väldigt lyckliga män som får knulla med mig och beter dom sig inte så åker dom ut med huvudet före och är inte välkomna tillbaka.
Citera
2026-07-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Då så, då borde du vara tillräckligt skrämd för att aldrig göra samma sak mot någon

Har aldrig blivit skrämd av nån man som hör av sig igen snarare skrattat åt att dom tror att jag vill se deras lilla kuk som dom skickar bilder på i tid och otid och bönar och ber om att få knulla med mig med skulle inte tro det tjat är riktigt jävla avtändande
Citera
2026-07-05, 21:50
Bannlyst
Citat:
Har aldrig blivit skrämd av nån man som hör av sig igen snarare skrattat åt att dom tror att jag vill se deras lilla kuk som dom skickar bilder på i tid och otid och bönar och ber om att få knulla med mig med skulle inte tro det tjat är riktigt jävla avtändande
Fast det är ju ganska besvärligt och dränerande, det tycker alla tjejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in