2026-07-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Och också, om alla kan vara en 8a eller 9a på utseende skalan så är ingen alls det heller

Om Benjoo är en 8a så är jag fan en 15 av 10 då

Om man tittar på tidigare videos typ något år så ser Benjoos näsa helt annorlunda ut.

Tren har gjort honom till ett freak. Hans näsa har växt och han har tappat hår gissar jag. Han har gått i ytlig konkurs. I desperation gaddar han skallen för att se ut som en bad boy.
Citera
2026-07-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Om man tittar på tidigare videos typ något år så ser Benjoos näsa helt annorlunda ut.

Tren har gjort honom till ett freak. Hans näsa har växt och han har tappat hår gissar jag. Han har gått i ytlig konkurs. I desperation gaddar han skallen för att se ut som en bad boy.

Men han är ju en bad boy, han brukade ju brotta ner folk i skolan har han berättat

Dessutom, så tar Benjoo över varje rum kan kliver in i, med hans dominanta aura och manlighet, enl han själv 😂
Citera
2026-07-05, 21:09
Medlem
Citat:
Men han är ju en bad boy, han brukade ju brotta ner folk i skolan har han berättat

Dessutom, så tar Benjoo över varje rum kan kliver in i, med hans dominanta aura och manlighet, enl han själv 😂

Kan inte vår kära Benjoo köra lite brottning i nästa video, vill se hans imponerande fysik dominera även detta fältet
Citera
2026-07-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_
Kan inte vår kära Benjoo köra lite brottning i nästa video, vill se hans imponerande fysik dominera även detta fältet

Jag vill se honom springa 5km
Citera
2026-07-06, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Jag vill se honom springa 5km

Tror inte han kommer längre än 100 meter innan det får bli en godis och kak paus

Möjligen att han orkar springa lite längre om han är på jakt efter någon lady boy, då kan han nog hänga i ett litet tag
Citera
2026-07-06, 05:48
Medlem
Tror ni Zeb får smörja in Benjoo Bollen (kaggen) när dom går till stranden?

I utbyte så sätter Benjoo en spruta Tren i skinkan på Zeb, sen så rakar Benjoo bådas flintar med sin oneblade

Det är ett riktigt passionerat förhållande, och vem vet, kanske finns det chans till en romans?
Citera
2026-07-06, 09:24
Medlem
Men kör dom verkligen mello? Fattar inte hur man inte kan ha en bränna när man bor där borta. Mello blir man väldigt brun av nästan svart om man solar mycket. Men en bränna gör mycket för utseendet och att man ser biffigare ut så fattar inte. Är han rädd för att sola men inte rädd för att trycka as mycket steroider.
Citera
2026-07-06, 09:48
Medlem
Citat:
Tror inte han kommer längre än 100 meter innan det får bli en godis och kak paus

Möjligen att han orkar springa lite längre om han är på jakt efter någon lady boy, då kan han nog hänga i ett litet tag

Om det finns steroider vid målsnöret kan nog Benjoo springa hur långt som helst.
Citera
2026-07-06, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.disciple
Men kör dom verkligen mello? Fattar inte hur man inte kan ha en bränna när man bor där borta. Mello blir man väldigt brun av nästan svart om man solar mycket. Men en bränna gör mycket för utseendet och att man ser biffigare ut så fattar inte. Är han rädd för att sola men inte rädd för att trycka as mycket steroider.

Det hela är obegripligt. Varenda tillfälle han får så gnäller han över att griskött är haram. Och att det är dåligt för en. Men Tren går bra att spruta in i kroppen??
Rätt så säker på att vår Benjoo får i sig en hel del gelatin från allt godis han äter
Citera
2026-07-06, 14:22
Medlem
Är det bara jag som tycker att det är intressant att de två började snacka om att flytta till ett hus, helt plötsligt så verkade det inte vara så viktigt att komma tillbaka till svergie för Zeb
Citera
2026-07-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Är det bara jag som tycker att det är intressant att de två började snacka om att flytta till ett hus, helt plötsligt så verkade det inte vara så viktigt att komma tillbaka till svergie för Zeb

Zeb har väl inget val, han måste ju följa Benjoos vilja utan egna cash.
Blir intressant om Zeb övertygar Benjoo att bli en tjackis.
Citera
2026-07-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Zeb har väl inget val, han måste ju följa Benjoos vilja utan egna cash.
Blir intressant om Zeb övertygar Benjoo att bli en tjackis.

Säkert, men en sak jag had undrat över är om Benjoo delar med sig av Tren ens eller om han hamstrar allt för sig själv

Zeb skulle verkligen behöva lite Tren tror jag då han är ganska skinny. Frågan är om Tren eller mer mat hade varit bättre, Benjoo ger han nog bara antingen eller, annars blir han för dyr i drift
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in