Citat:
Ursprungligen postat av
Neksnor
Att varna för misstag, som felstavning, är givetvis tokigt, men det verkar inte vara fallet här. Själv hade jag nog inte varnat för en sådan rubrik, jag tycker att 0.01-varningar kan sparas till mer allvarliga fel, exempelvis där rubriken är formulerad på ett sätt som drar tråden off topic.
Du tycks å andra sidan vara en vettig moderator som tar Flashback för det är. Meiji däremot är enligt min uppfattning en idiot som tycks anse att bara högeråsikter ska synas. Delar han inte ut varningar är han i andra trådar och hjälper till med länkar och citat förutsatt att det "gynnar" hans sida.
På riktigt är det här ett praktexempel på idioti på hög nivå och ska vi börja kika på rubriker finns det en del att ta på.
Som moderator har man självklart rätt att delta i diskussioner, men lite stil och finess kan man ha. Meiji är dessutom en av få moderatorer som inte svarar på pm:s när man undrar vad sjutton han håller på med och du ser ju hans deltagande i den här tråden. Tråden handlar liksom inte vad berörd tråd lämpligast ska döpas till och att som Meiji då skriva: "Du har rätt. Ändrar till Tidöregeringen.

" blir bara drygt. Det är inget han gör för att förbättra något och det tafatta försöket att påtala att någon minnsan kanske skrivit "djurknullare" köper åtminstone inte jag.
Meiji är tillsammans med ytterligare två moderatorer riktiga skämt som åtminstone jag aldrig kommer kunna ta seriöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
KamerunHunter
Då borde du varna dig själv för att du satte Tidölaget tidigare
Trollet Meiji borde hålla sig borta från Flashback.