2026-07-05, 12:07
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Ok, till skillnad från dig som är helt öppen med att du är en Kapten Klänning? Känns det jättemycket bättre tycker du?

Är ingen "Kapten Klänning" då jag inte leker moraliskt överlägsen för att sedan göra det motsatta...
Citera
2026-07-05, 12:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
När jag var yngre så gillade jag mycket äldre kvinnor (Antagligen en manlig motsvarighet till tjejers daddy issues). Nu när jag är mitt i livet så dras jag mest till 20-åriga brudar. 18 tycker jag är för ungt - men 20+ är trevligt. Och jag skulle kunna ro hem någon ung tjej dock är min autism i vägen och sätter käppar i hjulen en del. Dock som alla relationer så beror det väldigt mycket på kemin i relationen oavsett ålder och utseende.

Jag gillar värme, empati, mjukhet och samtidigt ungdomlighet, lekfullhet, humor samtidigt som vi kan prata om allvarliga ämnen och livserfarenhet och ändå viss mogenhet (när det handlar om tjejer i 20-års åldern så får man ha överseende att dom inte har så jättemycket livserfarenhet så jag får tänka relativ livserfarenhet). Energi och äventyrlighet samtidigt ett lugn. Ung men ej barnslig. Och ganska klipsk i skallen. Svårt att få allt detta med en tjej i 20-års åldern eller människor generellt.

Låter inte som någon dum fantasi alls - för som du skriver kan det bli ytterst svårt för dig att uppnå alla dessa parametrar i en och samma tjej/kvinna, oavsett ålder... Men, som sagt - fantasier är inte till för att alltid uppfyllas - de fyller en funktion ändå.
Citera
2026-07-05, 12:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag fattar inte heller men jag antar att man förstår bättre vad han menar ju högre promillenivån man har i blodet. Man måste nog vara både packad och hög för att förstå vad han menar. Han är nog ganska packad.

Kan det vara smala järnringar som träs runt penisroten?

Hehe, kan så vara!
Citera
2026-07-05, 12:14
Avstängd
Så, nu skall jag inte spamma min egna tråd! Vill verkligen svara alla, men det blir kanske för mycket så nu tar jag en paus och vill gärna se de "motsträviga" skriva något - de som mest högljutt motsäger allt vad fantasier med ex. unga tonårsbrudar. Ni lyser med er frånvaro - undrar varför?!

Har ni inga fantasier ni moralister, eller är det enkom lätt att pracka ner på andra och inte skåda in i sin egen, "mörka" själ?
Citera
2026-07-05, 12:23
Medlem
Jag gillar tjejer mellan 14 och 19 ungefär.
Inte alla såklart, en 14 åring som är 150 och ser ut som 10 år är inget gör mig, men en 14 åring med bröst och former skulle nog de flesta män kunna ligga med
Citera
2026-07-05, 12:26
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Visst fan är det lite udda om hon som 30 åring presenterar en 60-65åring som sin nye pojkvän för sin familj och vänner? Inget fel i sig självt, men lite fetisch är det. Går ju heller inte dölja på samma sätt som Bdsm som man gör hemma i sovrummet bakom stängda dörrar.

Behöver väl inte vara en "fetisch" alls? Vilken konstig åsikt. Det har varit väldigt vanligt med sådana åldersskillnader tidigare i historien, som sagt, och är så än i andra länder. Att tända på folk i en viss ålder blir en "fetisch" först när det handlar om en åldersgrupp som man normalt inte vill ha sex med: barn och åldringar.

...men ett äktenskap med stor åldersskillnad kan bestå även efter att parterna har slutat ha sex med varandra, eller aldrig har haft det till och med, för äktenskapet består av flera delar. Personligen kan jag t.ex. inte tänka mig att ha sex med en 80-årig man, jag har svårt att tänka mig att det finns många - eller ens några - som är tillräckligt välbevarade för att väcka min åtrå. De måste ju i så fall se minst 16-17 år yngre ut.

...men jag har träffat 80-åringar som jag har tänkt att jag skulle kunna ha NÅGOT slags förhållande med, för att de är snälla, smarta, allmänbilade, witty har en intressant personlighet och har haft ett intressant liv. Jag kan tänka mig att vi skulle sitta uppe om kvällarna och dricka te - ett glas portvin ibland, spela schack, lyssna på opera, prata om livet, han skulle få dela med sig till mig av all sin livserfarenhet...
Citera
2026-07-05, 12:30
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Och vem fan ska avgöra det? Storinkvisitorn, moralpolisen, folkdomstolen (vår tids Volksgerichtshof brukar vara skvallerkärringar och white knights på sociala medier) eller har du någon annan auktoritet att dra fram ur arslet?

Sunt förnuft? Normala mogna män ser på unga flickor som barn, känner kanske beskyddarinstinkt och oro för dem om de möter dem i sitt arbete som lärare, läkare eller präst. Men de gör inget sexuellt med dem. Jag skulle säga att vid en så stor åldersskillnad som 30 år så måste den yngre parten åtminstone ha fyllt 25. Och det gäller även om det är en ung man och en äldre kvinna, för den delen. Och USCH nu kom jag att tänka på de där "familjehemsmammorna" som medvetet sökte "ensamkommande barn från Afghanistan" - som de VISSTE var ynglingar och inga barn. Usch-usch...
Citera
2026-07-05, 12:43
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Stora fasta formade spänstiga rumpor blekta (eller naturligt rosa) anus rakt i nyllet o analt de bra grejer
Ålder 17-48 funka bra alltihop
Citera
2026-07-05, 13:11
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Låter inte som någon dum fantasi alls - för som du skriver kan det bli ytterst svårt för dig att uppnå alla dessa parametrar i en och samma tjej/kvinna, oavsett ålder... Men, som sagt - fantasier är inte till för att alltid uppfyllas - de fyller en funktion ändå.
Ja så är det. Men som du skriver bara fantasi.

Citat:
Hehe, kan så vara!
Jag tror han menar mogna kärringar och råkade klicka fel på något föreslaget ord. Visst bör kärringar knullas stenhårt men detta är en tråd om annat än kärringar.
Citera
2026-07-05, 13:12
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Som rubriken lyder och efterfrågar så är det tydligen så att man inte bör eller skall sukta (sexuellt) efter tonårstjejer då dessa är förbjuden frukt - då undrar jag om vad alla dessa som tycker så i stället fantiserar om? Det verkar som att mången inte ens på slutna forum vågar förtälja sin sexuella preferenser utan går i stället igång på vad andra anser och vad de själva inte tycker är okey...

Notera nu att denna tråd handlar om sexuella fantasier som inte omsätts i praktiken och inte om att "grooma" och/eller handgripligen söka efter sex IRL, med varken allt för unga eller barn. Det handlar om brådmogna tonåringar, av båda kön om man nu är lagd åt det skeva hållet, och inte de som ser ut som småbarn. Olagligheter som sker på nätet och som är enkom fantasier är dock okey att ta upp, om man håller sig inom vissa gränser - blir svårt att diskutera sina mörkaste fantasier om lagens, långa arm sätter munkavle på debattörerna. För mig handlar det således inte om pedofili, även om detta inte är ett ämne som ni inte får ta upp, om ni så vill... Men, min tanke är i alla fall inte detta då jag i utgångspunkten utgår mycket ut ifrån mina egna preferenser som är tonårstjejer och som i andra trådar är fullkomlig tabu och som jag har svårt att se - då fantasier aldrig får bli olagliga eller ens förbjudna att diskutera.

ALLA fantasier är dock helt okey ändå, att ta upp, då det handlar om just FANTASIER och inte ett aktivt sök efter fysiska kontakter i verkliga livet. Så, nu har jag lagt grundreglerna för tråden så var nu så öppna ni nu vågar. (Tror dock inte att mången vita riddare, av båda kön, kommer våga vara så öppna i denna tråd, men jag kanske blir överraskad...)

SHOOT!!!

Varningstecken på pedofili. Hur gamla är de i din fantasi? 12? Sök hjälp!
Citera
2026-07-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Sunt förnuft? Normala mogna män ser på unga flickor som barn, känner kanske beskyddarinstinkt och oro för dem om de möter dem i sitt arbete som lärare, läkare eller präst. Men de gör inget sexuellt med dem.

Hate to break it to you, men det finns inte en man som känner de där känslorna för en het 16- till 20-årig tjej. Men nej, de allra flesta gör inget sexuellt med dem - men du kan lita på att det skenar iväg i fantasin ändå.

Det är väl skit samma vilket yrke man har.
Citera
2026-07-05, 13:40
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Är ingen "Kapten Klänning" då jag inte leker moraliskt överlägsen för att sedan göra det motsatta...

Jag tror inte det det var dubbelmoralen som de flesta had problem med kapten klänning dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in