2026-07-05, 11:33
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hehe, så ligger det till i vissas liv och verklighet. Vi som gillar "förbjuden fruk" är perversa, sjuka, äckliga, avarter, pedofiler och fan vet. Detta trots alla dessa moralister innerst inne troligtvis vet att det inte är något onormalt med det hela och detta gör det ytterst patetiskt - tror det gömmer sig flera "Kapten Klänningar" bland dessa vita riddare...

Ok, till skillnad från dig som är helt öppen med att du är en Kapten Klänning? Känns det jättemycket bättre tycker du?
Citera
2026-07-05, 11:39
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
När jag såg tråden kommer jag på mig själv med att vara dålig på att fantisera. Men eftersom jag är både ytlig och gubbsjuk så kan ju naturligtvis snygga tonårsjäntor vara högintressant (det kanske iofs diskvalificerar mig från tråden). Men även attraktiva kvinnor fungerar, speciellt om de utstrålar värme och kvinnlighet. Kan ju vara hur skönt som helst att bara lägga sig mellan låren på en varm kvinna som tar emot dig och vill dig väl och som inte ska leka någon jävla porrfilmsstjärna.

Det ska för övrigt bli roligt att se vad alla tabu-människor har att komma med, många kommer förmodligen skriva att de bara fantiserar om sin partner?

Nejdå - det diskvalificerar dig absolut inte - kom med vilka inspel som helst. Jag kanske var lite väl "inramande" när jag skrev tråden. Alla synpunkter och fantasier är egentligen kosher.

Ja, värme och kvinnlighet, vilket tyvärr är en bristvara i Sverige, idag - särskilt bland kvinnor. Jag tar verkligen gärna emot detta av kvinnor. Inte dessa influencertyperna med påklistrade leenden, ankläppar och brasilian ass. Men, hej - det är jag det. Jag skall inte dissa andras fantasier för hårt...

Ja, jag tror inte ens någon av de största megafonerna som huserar i de andra trådarna ens kommer svara då de enkom kan sabla ner andras liv och leverne och introspektion, det är såsom bortblåst. Inte ens fantasier vågar de diskutera - något som är det mest harmlösa som finns. Patetiskt!
Citera
2026-07-05, 11:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är väl inte tabu? Finns många sådana äktenskap världen över. Det blir ett problem först när den yngre parten är ALLTFÖR ung när äktenskapet/förhållandet ingås.

Vad menar du då är allt för ung? Sveriges morallagar råder inte världen över... Jag ser också att man skall vänta lite (eller mycket faktiskt), men det har både med ålder och personlig utveckling att göra. Åldern borde väl vara i alla fall i de övre tonåren, samt att tjejen verkligen vill detta - utan tvång och annan bullshit, såsom religion, samt kultur. Helt frivilligt so fine. Vill dock att det verkligen skall funderas igenom först - en ung person, kvinna eller man, skall inte behöva se sitt liv i spillror och att denne inte fått uppleva livets glada dagar i ung ålder då man skall slå sig lös och leva livet. Så där ligger min invändning i att gifta sig allt för ung.

Vad har du för sexuella fantasier?
Citera
2026-07-05, 11:45
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Bort
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-07-05 kl. 11:58.
Citera
2026-07-05, 11:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Jo, lite tabu är det. Annars som du skriver så beror det en del på den yngres ålder. När man är 30 och uppåt så blir skillnaden på 25-30 inte längre lika tabu.

Och hur gammal är du? Ser nu att ditt nickname ev. ger en hent. Är du alltså i spannet 35-40 år gammal och tänder på pensionärer? Män eller kvinnor, eller båda? Vad är det som får dig att sukta efter dessa? Jag anser det absolut inte vara fel. Vi söker alla kanske något som gått förlorat - för dig kanske en fadersfigur, vilket är det klassiska...
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2026-07-05 kl. 11:48.
Citera
2026-07-05, 11:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Mogna, smala järnringar. Lnulls dom hårt som fan. Det gillar jag. Skål!

Vad är "mogna, smala järnringar"?

Skål!
Citera
2026-07-05, 11:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
När jag var yngre så gillade jag mycket äldre kvinnor (Antagligen en manlig motsvarighet till tjejers daddy issues). Nu när jag är mitt i livet så dras jag mest till 20-åriga brudar. 18 tycker jag är för ungt - men 20+ är trevligt. Och jag skulle kunna ro hem någon ung tjej dock är min autism i vägen och sätter käppar i hjulen en del. Dock som alla relationer så beror det väldigt mycket på kemin i relationen oavsett ålder och utseende.

Jag gillar värme, empati, mjukhet och samtidigt ungdomlighet, lekfullhet, humor samtidigt som vi kan prata om allvarliga ämnen och livserfarenhet och ändå viss mogenhet (när det handlar om tjejer i 20-års åldern så får man ha överseende att dom inte har så jättemycket livserfarenhet så jag får tänka relativ livserfarenhet). Energi och äventyrlighet samtidigt ett lugn. Ung men ej barnslig. Och ganska klipsk i skallen. Svårt att få allt detta med en tjej i 20-års åldern eller människor generellt.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-07-05 kl. 11:59.
Citera
2026-07-05, 11:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Är 51 år och gillar självklart allt son är snyggt och sexigt. De som bara fantiserar om sin partner i missionärsställning med släckt lampa ljuger eller tillhör pingstkkyrkan.

Ja, det måste fasiken vara så för jag kan inte se att någon i år efter år sitter på sin arbetsplats på kontoret och bara önskar sig hem för att knulla sin partner, sedan x antal år. Har man så dålig hjärnkapacitet så att man inte kan fantisera om andra? Eller, handlar det om uppväxten - att man varit så moraliskt styrd så att all form av sexuella fantasier som går utanför hemmets "hank och stör", är skadligt och förbjudet. Oerhört tragiskt, i vilket fall, må jag hävda. Att fantisera är sunt och hjälper oss i samkvämet med våra partners!
Citera
2026-07-05, 11:56
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vad är "mogna, smala järnringar"?

Skål!
Jag fattar inte heller men jag antar att man förstår bättre vad han menar ju högre promillenivån man har i blodet. Man måste nog vara både packad och hög för att förstå vad han menar. Han är nog ganska packad.

Kan det vara smala järnringar som träs runt penisroten?
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-07-05 kl. 12:00.
Citera
2026-07-05, 12:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Baimei
Det är det normala. Sexualiteten har ett syfte; att alstra barn. Vilka kvinnor är mest fertila? 16–23-åringar.

Men fortsätt ni med ert strypsex, er swingerverksamhet, er transhysteri, ert vurmande för bögerier, era prideparader, era bodycounts och annat som ni tror är normalt…

Så länge alla parter är med på sexet så kan det ju inte vara fel, särskilt inte i fantasin. I verkligheten må man vara ytterst lyhörd för den andres/andras önskningar och gränser. Håller dock med om att vurmandet för vissa minoriteter är avskyvärd och då menar jag särskilt inom HBTQ-världen som gått alldeles för långt i sin strävan efter att normalisera allt. De håller sig verkligen inte till fantasier.

Så dina fantasier ligger också i att idka sex med unga tjejer?
Citera
2026-07-05, 12:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Är en kvinna under 25 så är jag inte intresserad

Av sex, eller av fantasier, eller just unga tjejer och/eller killar? Du må väl ha sexuella preferenser och fantasier, eller är du asexuell. Inget fel i detta - lät bara konstigt om du inte lider av någon åkomma.
Citera
2026-07-05, 12:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Du fantiserar om att bli smutsknullad av en skabbig gubbe? Kanske lite mage, hårig rygg och flint på det också? Flåsandes av dålig kondition? När han vänder sig om går du igång på hans tomma platta röv där det gamla rövskinnet är som två utsugna hängbröst?

Ja, varför inte? "the mind wants, what the mind wants"... Finns mycket som är värre än detta att fantisera om - sin partner sedan 25 år, ex. ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in