Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
När jag såg tråden kommer jag på mig själv med att vara dålig på att fantisera. Men eftersom jag är både ytlig och gubbsjuk så kan ju naturligtvis snygga tonårsjäntor vara högintressant (det kanske iofs diskvalificerar mig från tråden). Men även attraktiva kvinnor fungerar, speciellt om de utstrålar värme och kvinnlighet. Kan ju vara hur skönt som helst att bara lägga sig mellan låren på en varm kvinna som tar emot dig och vill dig väl och som inte ska leka någon jävla porrfilmsstjärna.
Det ska för övrigt bli roligt att se vad alla tabu-människor har att komma med, många kommer förmodligen skriva att de bara fantiserar om sin partner?

Nejdå - det diskvalificerar dig absolut inte - kom med vilka inspel som helst. Jag kanske var lite väl "inramande" när jag skrev tråden. Alla synpunkter och fantasier är egentligen kosher.
Ja, värme och kvinnlighet, vilket tyvärr är en bristvara i Sverige, idag - särskilt bland kvinnor. Jag tar verkligen gärna emot detta av kvinnor. Inte dessa influencertyperna med påklistrade leenden, ankläppar och brasilian ass. Men, hej - det är jag det. Jag skall inte dissa andras fantasier för hårt...
Ja, jag tror inte ens någon av de största megafonerna som huserar i de andra trådarna ens kommer svara då de enkom kan sabla ner andras liv och leverne och introspektion, det är såsom bortblåst. Inte ens fantasier vågar de diskutera - något som är det mest harmlösa som finns. Patetiskt!