2026-07-05, 03:41
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Som rubriken lyder och efterfrågar så är det tydligen så att man inte bör eller skall sukta (sexuellt) efter tonårstjejer då dessa är förbjuden frukt - då undrar jag om vad alla dessa som tycker så i stället fantiserar om? Det verkar som att mången inte ens på slutna forum vågar förtälja sin sexuella preferenser utan går i stället igång på vad andra anser och vad de själva inte tycker är okey...

Notera nu att denna tråd handlar om sexuella fantasier som inte omsätts i praktiken och inte om att "grooma" och/eller handgripligen söka efter sex IRL, med varken allt för unga eller barn. Det handlar om brådmogna tonåringar, av båda kön om man nu är lagd åt det skeva hållet, och inte de som ser ut som småbarn. Olagligheter som sker på nätet och som är enkom fantasier är dock okey att ta upp, om man håller sig inom vissa gränser - blir svårt att diskutera sina mörkaste fantasier om lagens, långa arm sätter munkavle på debattörerna. För mig handlar det således inte om pedofili, även om detta inte är ett ämne som ni inte får ta upp, om ni så vill... Men, min tanke är i alla fall inte detta då jag i utgångspunkten utgår mycket ut ifrån mina egna preferenser som är tonårstjejer och som i andra trådar är fullkomlig tabu och som jag har svårt att se - då fantasier aldrig får bli olagliga eller ens förbjudna att diskutera.

ALLA fantasier är dock helt okey ändå, att ta upp, då det handlar om just FANTASIER och inte ett aktivt sök efter fysiska kontakter i verkliga livet. Så, nu har jag lagt grundreglerna för tråden så var nu så öppna ni nu vågar. (Tror dock inte att mången vita riddare, av båda kön, kommer våga vara så öppna i denna tråd, men jag kanske blir överraskad...)

SHOOT!!!

Citera
2026-07-05, 04:36
Medlem
Jag har alltid dragits till en annan tabu nämligen män som är minst 20 år äldre än mig, men gärna ännu äldre d.v.s. 25-30 år äldre än mig.
Citera
2026-07-05, 05:27
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Jag har alltid dragits till en annan tabu nämligen män som är minst 20 år äldre än mig, men gärna ännu äldre d.v.s. 25-30 år äldre än mig.

Samma här. Gärna 75+ rökare, alkoholist och fet.
I det nya feministsverige är det feta batixhäxor som är idealet. Klänning formad som en tunna för att dölja det värsta fettet. 😍🍆. Gärna tatuerad och med extrema vänsteråsikter.

Unga tjejer med smal midja, bröst som upphäver tyngdlagen, fötter med målade naglar och en fast liten röv 🤮
Citera
2026-07-05, 05:34
Medlem
PatriaNostras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Som rubriken lyder och efterfrågar så är det tydligen så att man inte bör eller skall sukta (sexuellt) efter tonårstjejer då dessa är förbjuden frukt - då undrar jag om vad alla dessa som tycker så i stället fantiserar om? Det verkar som att mången inte ens på slutna forum vågar förtälja sin sexuella preferenser utan går i stället igång på vad andra anser och vad de själva inte tycker är okey...

Notera nu att denna tråd handlar om sexuella fantasier som inte omsätts i praktiken och inte om att "grooma" och/eller handgripligen söka efter sex IRL, med varken allt för unga eller barn. Det handlar om brådmogna tonåringar, av båda kön om man nu är lagd åt det skeva hållet, och inte de som ser ut som småbarn. Olagligheter som sker på nätet och som är enkom fantasier är dock okey att ta upp, om man håller sig inom vissa gränser - blir svårt att diskutera sina mörkaste fantasier om lagens, långa arm sätter munkavle på debattörerna. För mig handlar det således inte om pedofili, även om detta inte är ett ämne som ni inte får ta upp, om ni så vill... Men, min tanke är i alla fall inte detta då jag i utgångspunkten utgår mycket ut ifrån mina egna preferenser som är tonårstjejer och som i andra trådar är fullkomlig tabu och som jag har svårt att se - då fantasier aldrig får bli olagliga eller ens förbjudna att diskutera.

ALLA fantasier är dock helt okey ändå, att ta upp, då det handlar om just FANTASIER och inte ett aktivt sök efter fysiska kontakter i verkliga livet. Så, nu har jag lagt grundreglerna för tråden så var nu så öppna ni nu vågar. (Tror dock inte att mången vita riddare, av båda kön, kommer våga vara så öppna i denna tråd, men jag kanske blir överraskad...)

SHOOT!!!

Jag är 54 år och har inga problem med att säga att jag tycker unga vuxna kvinnor är attraktiva. För mig handlar det om 18+, alltså myndiga personer.

Jag har dessutom träffat några kvinnor i 22–25-årsåldern, och de relationerna har varit riktigt fina. Det som överraskade mig mest var hur bra dynamiken fungerade trots – eller kanske delvis tack vare – åldersskillnaden. Vi hade olika erfarenheter och perspektiv, vilket gjorde att vi kompletterade varandra på ett sätt jag inte hade väntat mig.

Det betyder förstås inte att alla relationer med stor åldersskillnad fungerar, eller att ålder i sig avgör hur bra en relation blir. Men min egen erfarenhet är att två vuxna människor kan ha en väldigt bra relation även om det skiljer 25–30 år mellan dem. Så länge båda är myndiga, vill samma sak och behandlar varandra med respekt ser jag inget principiellt problem med det.
Citera
2026-07-05, 05:42
Medlem
Onanikrems avatar
Går igång på bondage, S/M. Även intimpicering. Det senare är lite lustigt då jag avskyr tatueringar på tjejer.

Bondage, S/M har jag praktiserat och gör. Aldrig träffat någon tjej med intimpicering, så det får väl bli svar på frågan.
Citera
2026-07-05, 06:58
Medlem
halaltarzans avatar
När jag såg tråden kommer jag på mig själv med att vara dålig på att fantisera. Men eftersom jag är både ytlig och gubbsjuk så kan ju naturligtvis snygga tonårsjäntor vara högintressant (det kanske iofs diskvalificerar mig från tråden). Men även attraktiva kvinnor fungerar, speciellt om de utstrålar värme och kvinnlighet. Kan ju vara hur skönt som helst att bara lägga sig mellan låren på en varm kvinna som tar emot dig och vill dig väl och som inte ska leka någon jävla porrfilmsstjärna.

Det ska för övrigt bli roligt att se vad alla tabu-människor har att komma med, många kommer förmodligen skriva att de bara fantiserar om sin partner?
Citera
2026-07-05, 06:59
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Det är väl inte tabu? Finns många sådana äktenskap världen över. Det blir ett problem först när den yngre parten är ALLTFÖR ung när äktenskapet/förhållandet ingås.
Citera
2026-07-05, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är väl inte tabu? Finns många sådana äktenskap världen över. Det blir ett problem först när den yngre parten är ALLTFÖR ung när äktenskapet/förhållandet ingås.

Jo, lite tabu är det. Annars som du skriver så beror det en del på den yngres ålder. När man är 30 och uppåt så blir skillnaden på 25-30 inte längre lika tabu.
Citera
2026-07-05, 07:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Citat:
Jo, lite tabu är det. Annars som du skriver så beror det en del på den yngres ålder. När man är 30 och uppåt så blir skillnaden på 25-30 inte längre lika tabu.
Visst fan är det lite udda om hon som 30 åring presenterar en 60-65åring som sin nye pojkvän för sin familj och vänner? Inget fel i sig självt, men lite fetisch är det. Går ju heller inte dölja på samma sätt som Bdsm som man gör hemma i sovrummet bakom stängda dörrar.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-07-05 kl. 07:28.
Citera
2026-07-05, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Visst fan är det lite udda om hon som 30 åring presenterar en 60-65åring som sin nye pojkvän för sin familj och vänner? Inget fel i sig självt, men lite fetisch är det. Går ju heller inte dölja på samma sätt som Bsmd som man gör hemma i sovrummet bakom stängda dörrar.

Vad är Bsmd?
Citera
2026-07-05, 07:27
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Vad är Bsmd?
BDSM, skrev lite för snabbt.
Citera
2026-07-05, 07:51
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Går igång på bondage, S/M. Även intimpicering. Det senare är lite lustigt då jag avskyr tatueringar på tjejer.

Bondage, S/M har jag praktiserat och gör. Aldrig träffat någon tjej med intimpicering, så det får väl bli svar på frågan.

Så kallade hårda tag är det nog många snubbar (och brudar också för den delen) som går igång på, men då får det ju inte vara något jävla rollspel med något safe word.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in