2026-06-29, 18:12
Medlem
Jag har alltid undrat från ren nyfikenhet, Räcker det med en stor näve concerta eller liknande adhd mediciner eller krävs det tyngre saker
Citera
2026-06-29, 20:51
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snard
Just nu känns det som jag inte kommer vilja leva så länge till. Om den dagen kommer vill jag veta vad och vilka mängder jag behöver för att dö smärtfritt i sömnen. Vad jag har hemma:
Oxascand 10 mg - ca 300 st
Stesolid 10 mg - ca 50 st
Iktorivil 0,5 mg - ca 70 st
Ksalol 1 mg - ca 60 st
Zolpidem - 10 mg 30 st
Gabapentin 300 mg - ca 500 st
Pregabalin 300 mg - ca 40 st
Tramadol - 200 mg ca 20 st
Quetiapin - 25 mg 10 st
Gräs och hasch
En flaska Cocillana
Paraflex - många
Mirtazapin - vet inte hur många
Antihistaminer som propavan lergigan och alimemazin
Starksprit

Om du har en full eller nästan full flaska + starksprit haschet gör nog varken till eller från men detta ihop med allt det andra flera av dina läkemedel är bensodiazepiner med allt detta utan snabb vård så har du ingen chans att överleva
Citera
2026-06-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Om du har en full eller nästan full flaska + starksprit haschet gör nog varken till eller från men detta ihop med allt det andra flera av dina läkemedel är bensodiazepiner med allt detta utan snabb vård så har du ingen chans att överleva
Gjort lite research sen jag skrev inlägget och nej jag lär inte överleva om jag kombinerar allt det där. Bra att veta att man kan få somna bort om allt börjar kännas för jävligt.
Citera
2026-07-04, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Har du begränsad tillgång bör du överväga andra alternativ.

Okej, varför då? Och vad pratar vi om för doser för att det ska funka? Har även oxascand.
Citera
2026-07-04, 20:03
Medlem
Är det garanterat att man somnar in på 1g kodein, heroin. 2000mg diazepam, 50mg clonazepam, 15 mg alprazolam, 2 gram tramadol, 1 gram lyrica och en literflaska vodka?
Citera
2026-07-04, 21:53
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalel
Jag har alltid undrat från ren nyfikenhet, Räcker det med en stor näve concerta eller liknande adhd mediciner eller krävs det tyngre saker
Krävs tyngre saker. Man vill åt andningsdepression så får man ett värdigt avslut också inte ångest och panik förgiftad av concerta.
Citera
2026-07-05, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Är det garanterat att man somnar in på 1g kodein, heroin. 2000mg diazepam, 50mg clonazepam, 15 mg alprazolam, 2 gram tramadol, 1 gram lyrica och en literflaska vodka?

Snälla kan någon svara?
Jag vill inte vakna upp på sjukhuset med hjärnskador och tvångsvård.

Har tillgång till alla dessa preparat, men heroinet är osäkert och jag antar att det just är jonk som skulle sätta spiken i kistan.

Om jag dubblar doserna istället. 2 gram kodein, 4000 mg diazepam, 100 mg clonazepam, 30 mg alprazolam, 4 gram tramadol, 2 gram lyrica och 1,5 liter vodka?
Citera
2026-07-25, 11:50
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Snälla kan någon svara?
Jag vill inte vakna upp på sjukhuset med hjärnskador och tvångsvård.

Har tillgång till alla dessa preparat, men heroinet är osäkert och jag antar att det just är jonk som skulle sätta spiken i kistan.

Om jag dubblar doserna istället. 2 gram kodein, 4000 mg diazepam, 100 mg clonazepam, 30 mg alprazolam, 4 gram tramadol, 2 gram lyrica och 1,5 liter vodka?

Är extremt svårt att ta livet av sig med benzo. Behövs en skottkärra typ.

Rätt säker att dubbla dosen gör ingen nytta. Du sober nog i något dygn däremot. Men dör gör du inte kan jag lova. Benzo är totalt meningslöst om man vill ta livet av sig.

LD 50 för xanor är "Möss (oralt): Ca 1 020–1 280 mg/kg". Så du skulle behöva äta ca 22 800mg xanor för att dö. Är samma sak med alla benzo typ. Men har du 23 tusen milligram med xanor så prova. Tar nog rätt lång tid att svälja 2e tusen mg om varje tablett är 1mg. Tror du fattar poängen med att dö på benzo. Men du kanske har 23 tusen tabletter hemma, vad vet jag. Dosen som behövs för att dö är ännu högre än xanor. Markant högre. Rätt säker att du förstår nu att det är typ omöjligt att dö på benzo. Däremot kommer du sova extremt länge vid höga doser.

Hoppas du hittar glädje i livet istället för att avsluta ditt liv. Må bäst vännen. Ha det så bra även om livet är tufft nu. Kan alltid bli bättre igen.

Har du bestämt dig till 110% att vilja dö så k8lla in starka opioider och opiater. Me4 än så tänker jag inte säga. Vill inte Ja någons död på mitt samvete. Hoppas du förstår mig ang det.

Är du helt hundra på att du vill avsluta livet så skulle jag kolla på starka opioider och opiater. Mer än så säger jag inre. Vill inte ha din död på samvetet. Hoppas du förstår det.
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2026-07-25 kl. 12:06.
Citera
2026-08-29, 17:04
Medlem
Snabb fråga. Av flera skäl vill jag inte leva längre, tror ni det går hem med 2 kartor lyrica och 2 kartor tramadol, sväljer allt och dricker sprit tills jag somnar lägger jag mig i sängen och inväntar frid, tror ni det går hem eller ej?

Mvh Torsken
Citera
2026-08-29, 21:48
Medlem
Har bestämt datum och en lista på förberedelser på saker som ska göras inför mitt självmord. Tramadol + en flaska vodka borde skapa andningsdepp = död? Funderar även på att lägga mig i ett bad för att vars på den säkra sidan eller är det onödigt?
Citera
2026-08-30, 02:59
Medlem
En hel burk amitryptilin 100st a 25 mg , + ett par kartor betablockare, det lär göra jobbet? Kan tillföra heroin i ekvationen också. + postafen för motverka spy upp.

Vill inte bli en grönsak, allt eller inget, kan inte uthärda detta liv.
Senast redigerad av tenstas-golfkung 2026-08-30 kl. 03:02.
Citera
2026-08-31, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
En hel burk amitryptilin 100st a 25 mg , + ett par kartor betablockare, det lär göra jobbet? Kan tillföra heroin i ekvationen också. + postafen för motverka spy upp.

Vill inte bli en grönsak, allt eller inget, kan inte uthärda detta liv.
Av amitriptylin lär du do av serotonergt syndrom och det är inget du vill, tror inte massa betablockerare är nåt vidare att dö på heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in