Citat:
Ursprungligen postat av
halfyellow
Snälla kan någon svara?
Jag vill inte vakna upp på sjukhuset med hjärnskador och tvångsvård.
Har tillgång till alla dessa preparat, men heroinet är osäkert och jag antar att det just är jonk som skulle sätta spiken i kistan.
Om jag dubblar doserna istället. 2 gram kodein, 4000 mg diazepam, 100 mg clonazepam, 30 mg alprazolam, 4 gram tramadol, 2 gram lyrica och 1,5 liter vodka?
Är extremt svårt att ta livet av sig med benzo. Behövs en skottkärra typ.
Rätt säker att dubbla dosen gör ingen nytta. Du sober nog i något dygn däremot. Men dör gör du inte kan jag lova. Benzo är totalt meningslöst om man vill ta livet av sig.
LD 50 för xanor är "Möss (oralt): Ca 1 020–1 280 mg/kg". Så du skulle behöva äta ca 22 800mg xanor för att dö. Är samma sak med alla benzo typ. Men har du 23 tusen milligram med xanor så prova. Tar nog rätt lång tid att svälja 2e tusen mg om varje tablett är 1mg. Tror du fattar poängen med att dö på benzo. Men du kanske har 23 tusen tabletter hemma, vad vet jag. Dosen som behövs för att dö är ännu högre än xanor. Markant högre. Rätt säker att du förstår nu att det är typ omöjligt att dö på benzo. Däremot kommer du sova extremt länge vid höga doser.
Hoppas du hittar glädje i livet istället för att avsluta ditt liv. Må bäst vännen. Ha det så bra även om livet är tufft nu. Kan alltid bli bättre igen.
Har du bestämt dig till 110% att vilja dö så k8lla in starka opioider och opiater. Me4 än så tänker jag inte säga. Vill inte Ja någons död på mitt samvete. Hoppas du förstår mig ang det.
Är du helt hundra på att du vill avsluta livet så skulle jag kolla på starka opioider och opiater. Mer än så säger jag inre. Vill inte ha din död på samvetet. Hoppas du förstår det.