2025-05-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Vad glad är att du är kvar!

Stesolid har ju en del biverkningar, som depression och andra biverkningar som bör vara värre tillstånd än man var i innan man började.

Jag vet en alkoholberoende som gick på Stesolid och valde bort att fortsätta livet och jag vet inte vilken roll Stesoliden med dess biverkningar formade och påverkade personen till det beslutet.
Att ha kontroll över sitt tänkande förutsätter ju att man är nykter.

Jag förstår om den fysiska smärtan är stor, men ny teknik och forskning kommer nog kunna lösa mycket mer framöver! Hoppas så att du härdar ut och stannar kvar!
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Varför står det ”felaktig captcha” när jag försöker svara på dina frågor i förra inlägget?

Men alkohol, där sa du något! Det förstärker ju effekten väl? Och det är väl klart jag är kvar, jag har ju inte fått svar än men om två veckor har jag 1500mg Oxynorm, om 5 veckor har jag 2000mg, jag samlade på whiskey innan olyckan, sen dess har jag inte druckit en droppe, samlade på vin också, helst från Amarone distriktet men andra med, men en halv flaska whiskey å 2000mg oxynorm borde räcka iallafall? Om man inte spyr upp allt.
Citera
2025-05-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmamma
Oxycontin. Vad är den dödliga dosen(.......)

Oxycontin toxicitet:
Dödlig dos för vuxna (utan toleransutveckling) anges till cirka 60-100 mg genom munnen.

Hoppas du stannar kvar! 💙
Citera
2025-05-15, 10:54
Medlem
Kulturmammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Oxycontin toxicitet:
Dödlig dos för vuxna (utan toleransutveckling) anges till cirka 60-100 mg genom munnen.

Hoppas du stannar kvar! 💙
Tack för svar. Låter ganska lite om jag jämför med trådar jag läst om 160 mg depottabletter.
Citera
2025-05-15, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmamma
Tack för svar. Låter ganska lite om jag jämför med trådar jag läst om 160 mg depottabletter.

160 mg är nog rimligt, 60-120 mg är doser människor dött av, men kroppens skick avgör nog hur stor dos man behöver.

Varför vill du avstå att fortsätta uppleva livet? 💙
Citera
2025-05-20, 13:11
Medlem
Jag har en förpackning med 100st oxascand 15 mg, som jag lyckats spara undan. Vad händer om jag tar alla på samma gång?
Citera
2025-05-20, 13:32
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejnejochnej
Jag har en förpackning med 100st oxascand 15 mg, som jag lyckats spara undan. Vad händer om jag tar alla på samma gång?

Du kommer nog sova rätt så länge.
Citera
2025-05-20, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Du kommer nog sova rätt så länge.

Det är ändå mkt tabletter. Tror du man överlever det? Hur mkt skulle man behöva spara ihop då?
Citera
2025-05-20, 22:15
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:

Otäcka kramper i benen och myrkrypningningar är nog det enda du får.
Citera
2025-05-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Otäcka kramper i benen och myrkrypningningar är nog det enda du får.

Hur mkt behöver jag då?
Citera
2025-05-20, 23:41
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Hur mkt behöver jag då?

Du är bra på att hamstra!

Allvarligt, som jag skrev igår i någon annan tråd, Oxascand går inte att överdosera.
Citera
Igår, 00:12
Medlem
Citat:
Det är ändå mkt tabletter. Tror du man överlever det? Hur mkt skulle man behöva spara ihop då?
Du överlever med 100% säkerhet om du endast tar sobril, i princip omöjligt att dö av endast det.

Blanda i en mängd sprit och helst lite opiater så blir det dödligare.
Citera
Igår, 08:20
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Hur mkt behöver jag då?

Tror inte det går att dö på dom. När jag tog överdos så fick jag ju kramper och myrkrypnigar och sen sov jag typ ett dygn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in