Citat:
Ursprungligen postat av
halfyellow
Snälla kan någon svara?
Jag vill inte vakna upp på sjukhuset med hjärnskador och tvångsvård.
Har tillgång till alla dessa preparat, men heroinet är osäkert och jag antar att det just är jonk som skulle sätta spiken i kistan.
Om jag dubblar doserna istället. 2 gram kodein, 4000 mg diazepam, 100 mg clonazepam, 30 mg alprazolam, 4 gram tramadol, 2 gram lyrica och 1,5 liter vodka?
Om du får i dig allt det där och du inte har nån tolerans så kommer du med stor sannolikhet att dö. Tror inte du behöver heroinet i den blandningen men om du ändå ska dö så varför inte ta heroinet oxå, kan ju inte vara så farligt för du vill ju ändå bara dö.
Tänk på vart du ska ta livet av dig och vem som kommer hitta dig och kanske lämna en lapp och förklara varför du valt att gå vidare.
Men sen är det så att många som är suicidala och mår riktigt skräp lyckas vända på sin situation och mår bättre igen och är glada att dom inte lyckades.
Jag känner inte dig men jag vill ändå säga att ta inte livet av dig! Försök att göra små förändringar åt det positiva hållet.
Jag har själv försökt ta livet av mig(3 riktiga försök och ett rop på hjälp) och idag är jag glad att jag misslyckades även fast mitt liv är långt ifrån perfekt(knappt även bra) men att ta livet sig är en grej man alltid kan göra senare. Så jag tänker ofta när jag får ett depressivt skov och det känns skönt att veta att jag alltid kan ta valet att dö men inget jag måste göra men blir det för jobbigt så har jag en plan på hur jag ska gå tillväga och även skrivit brev till familj/vänner som ligger och väntar på att jag fått nog och drar vidare.