2026-08-31, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Av amitriptylin lär du do av serotonergt syndrom och det är inget du vill, tror inte massa betablockerare är nåt vidare att dö på heller

Man lär ju tuppa av? Har ikto, samt stesolid också för ev krampanfall
Citera
2026-09-07, 19:59
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
En hel burk amitryptilin 100st a 25 mg , + ett par kartor betablockare, det lär göra jobbet? Kan tillföra heroin i ekvationen också. + postafen för motverka spy upp.

Vill inte bli en grönsak, allt eller inget, kan inte uthärda detta liv.

LD50 för saroten är "Råtta (oralt): ca 240 mg/kg". Såvida du inte har 170 00 gram hemma så kommer du inte dö, ev jobbiga bieffekter och sova länge.

LD50 för stesolid är "Råtta (oralt): ca 1 200–1 240 mg/kg"

LD50 för klonezapam är ​"Mus (oralt): ca 2 000 mg/kg"

"Toxicitet och säkerhet hos människa
Precis som andra bensodiazepiner har klonazepam ett mycket brett terapeutiskt fönster. Det innebär att en överdos av enbart klonazepam sällan är direkt dödlig för en vuxen människa."

Så hoppa ditt suicidala försök och biå det sök hjälp. Även om livet suger för dig. Men det går alltid att vända hur dåligt man än mår. Jag klarade vände det värsta psykiska måendet jag varit med om. Fick till och med suicidala tankar vilket jag aldrig haft tanken på. Idag har jag fått jättebra hjälp och är psykisk stabil igen efter flera månaders hårt kämpande med diverse behandlingar.
Citera
2026-09-07, 20:11
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Snabb fråga. Av flera skäl vill jag inte leva längre, tror ni det går hem med 2 kartor lyrica och 2 kartor tramadol, sväljer allt och dricker sprit tills jag somnar lägger jag mig i sängen och inväntar frid, tror ni det går hem eller ej?

Mvh Torsken

Skulle säga 80/20 att du dör. Alltså 20% att ditt liv tar slut

Sök hjälp istället. Har själv mått dåligt så jag velat dö. Idag är jag otroligt tacksam att jag fick hjälp omgående via LARO. Dom tog mitt mående på högsta allvar så fick träffa läkare dagen därpå som skrev ut olika mediciner direkt efter mötet. 100mg Sertralin, Imovane och theralen under dagarna mot ångesten. Evigt tacksam till min läkare.
Citera
2026-09-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Skulle säga 80/20 att du dör. Alltså 20% att ditt liv tar slut

Sök hjälp istället. Har själv mått dåligt så jag velat dö. Idag är jag otroligt tacksam att jag fick hjälp omgående via LARO. Dom tog mitt mående på högsta allvar så fick träffa läkare dagen därpå som skrev ut olika mediciner direkt efter mötet. 100mg Sertralin, Imovane och theralen under dagarna mot ångesten. Evigt tacksam till min läkare.

Mm, jag tänkte leva vidare ett tag till tror jag! Har fått ny medicin nu
Citera
2026-09-11, 16:42
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Mm, jag tänkte leva vidare ett tag till tror jag! Har fått ny medicin nu

Glad att höra. Behöver du prata så får du mer än gärna slocka PM och kan snacka precis om det du är bekväm med. Ta hand om dig, vi bryr oss om er som mår dåligt och är suicidala. Må bäst
Citera
2026-09-14, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Snälla kan någon svara?
Jag vill inte vakna upp på sjukhuset med hjärnskador och tvångsvård.

Har tillgång till alla dessa preparat, men heroinet är osäkert och jag antar att det just är jonk som skulle sätta spiken i kistan.

Om jag dubblar doserna istället. 2 gram kodein, 4000 mg diazepam, 100 mg clonazepam, 30 mg alprazolam, 4 gram tramadol, 2 gram lyrica och 1,5 liter vodka?

Om du får i dig allt det där och du inte har nån tolerans så kommer du med stor sannolikhet att dö. Tror inte du behöver heroinet i den blandningen men om du ändå ska dö så varför inte ta heroinet oxå, kan ju inte vara så farligt för du vill ju ändå bara dö.

Tänk på vart du ska ta livet av dig och vem som kommer hitta dig och kanske lämna en lapp och förklara varför du valt att gå vidare.

Men sen är det så att många som är suicidala och mår riktigt skräp lyckas vända på sin situation och mår bättre igen och är glada att dom inte lyckades.

Jag känner inte dig men jag vill ändå säga att ta inte livet av dig! Försök att göra små förändringar åt det positiva hållet.

Jag har själv försökt ta livet av mig(3 riktiga försök och ett rop på hjälp) och idag är jag glad att jag misslyckades även fast mitt liv är långt ifrån perfekt(knappt även bra) men att ta livet sig är en grej man alltid kan göra senare. Så jag tänker ofta när jag får ett depressivt skov och det känns skönt att veta att jag alltid kan ta valet att dö men inget jag måste göra men blir det för jobbigt så har jag en plan på hur jag ska gå tillväga och även skrivit brev till familj/vänner som ligger och väntar på att jag fått nog och drar vidare.
Citera
2026-09-22, 15:18
Medlem
200 mg metadon oralt utan någon som helst tolerans? Kan slänga på rätt mycket benso och även alkohol på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in