Citat:
Ursprungligen postat av
ambiline
Sist när jag tog 400mg oxycodone så lyckades jag överleva men denna gången kommer jag ha 1,2g oxy och runt 420g mirtazapin tillsammans med alkohol samtidigt som jag kommer ligga i ett fullt badkar. Det borde väl inte gå att misslyckas?
Kommer även ta postafen innan för att förhoppningsvis hjälpa till med illamåendet.
LD50 (Lethal Death 50%*) för oxycontin oralt intag är mellan 400-500mg/kg (på möss). Vilket innebär att en person på säg 80kg behöver ta minst 40 000mg för att få en säker död. IV så skulle nog din dos räcka mer än väl. Oralt/nasalt intag så klarar kroppen av att hantera mer än man kan tro.
LD50 för mirtazapin är runt 830mg/kg. Så även där behöver du ta enorma mängder för att dö
Du ska i och försig blanda med annat så svårt att säga om det kommer avsluta ditt liv. Men när alkohol är inblandat i sånt här så brukar det öka effekterna eller vara farligt att combinera med andra droger/mediciner.
I "bästa" fall så dör du. I värsta fall så blir du en grönsak. Hoppas du får hjälp istället, alla människor förtjänar att vilja leva ett helt liv. Må bäst även om det är kämpigt just nu. Vi finns här för dig. PM eller vad som helst. Men jag tänker inte berätta för dig hur du ska göra enklast för att dö. Vill lägga mig på kvällarna med ett gott samvete.