2026-07-03, 13:53
Medlem
Krakatoas avatar
skilleras är live just nu och kollar på när Anjo skickat in frågor till sig själv.
Roligt i vanlig ordning när Badbollen får sig en och annan skopa ovett.

https://www.youtube.com/watch?v=d4v6Txc18V4
Citera
2026-07-03, 18:10
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
De märks att det går dåligt nu helt enkelt. Inte bara har han chrippa i tumnageln utan har valt att svara på frågor ang chrippa i videon. Men även om cluee.

Jag har inte sett videon, för jag vägrar ge fetröven några visninar. Men vad säger Chipstuttarnas Konung om Cluee?
Citera
2026-07-03, 18:15
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqtor
Var inte den här killen på väg att skaffa sig en karriär som dokumentärfilmare? Vad hände med det?

Den karriären sket sig nästan med en gång eftersom fetröven gjorde sitt bästa för att försvara en dömd våldtäktsman och pedofil. Chipstuttarnas Konung har inte släppt några dokumentärer sedan dess.
Citera
2026-07-03, 18:48
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag har inte sett videon, för jag vägrar ge fetröven några visninar. Men vad säger Chipstuttarnas Konung om Cluee?
Man kan sammanfatta det med att allas vår käre anjo tycker att han kan trycka en ny tröja på clue å hans unge eftersom clue äger en "jockiboi? Nej tack" t-shirt. Han börjar sedan snacka om Anti-fandom igen och att tröjorna Medviktarna tryckt är ett sådant tydligt tecken på det. Men då ska vi ju inte glömma att anjo själv en gång i tiden tryckt tröjor och sålt dessa med texten "#Golof".
Citera
2026-07-03, 19:09
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Man kan sammanfatta det med att allas vår käre anjo tycker att han kan trycka en ny tröja på clue å hans unge eftersom clue äger en "jockiboi? Nej tack" t-shirt. Han börjar sedan snacka om Anti-fandom igen och att tröjorna Medviktarna tryckt är ett sådant tydligt tecken på det. Men då ska vi ju inte glömma att anjo själv en gång i tiden tryckt tröjor och sålt dessa med texten "#Golof".

Som vanligt kastar sig Ozempic-Anjo in i varje tänkbar konflikt för att skydda sin blonderade husgud, mytomanen Jockiboi. Det spelar ingen roll hur fel det blir, Anjo står där ändå med sina svettiga chipstuttar fladdrande av indignation medan fetröven offrar allt för sitt rövslickarobjekt.

Det är en viss skillnad på att bära en T-shirt med en offentlig person på, och att som Ozempic-Anjo att trycka upp tröjor med Cluees barn på. Antingen fattar Anjo verkligen inte skillnaden, eller så gör fetröven det men väljer att spela dum för att fortsätta vara horbocken Jockibois största fanboy.
Citera
2026-07-04, 07:52
Medlem
Damien-s avatar
Fetröven Anjo måste blocka minst 90 procent av alla kommentarer i sitt kommentarsfält. En video med nästan 30 000 visningar har bara runt 100 kommentarer. Jämför det med Medvikt, som får fler kommentarer på videor med runt 2 500 visningar.

Minsta lilla kritik och den överkänsliga fetröven raderar kommentaren snabbare än svetten hinner rinna från hans chipstuttar.
Senast redigerad av Damien- 2026-07-04 kl. 08:16.
Citera
2026-07-04, 08:48
Bannlyst
Ganska sjukt man kan blåsa staten med "leva på existensminimum" man inte vill betala skulder, för att efter det på youtube dra in miljon varje år i intäkter
Citera
2026-07-04, 08:49
Bannlyst
Sån dubbelmoral av pontus gnälla om cluee bär tröja på jockiboi namn och ansikte som jockiboi har sökt patent om

Men att pontus själv ska trycka egen tröja bara för att starta hatdrev mobbning mot cluee det ska cluee inte ha något att tycka till om

Så trött på divan!
Citera
2026-07-04, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan

Om jag inte är helt ute och cyklar (utesluter inte det) så behöver det inte vara 12500kr i rena pengar, egendom som används i företaget räknas också in, typ kameror. StädSkodan skulle kunna var en sådan grej också om den står på Anjos bolag nu.

Dock så respekterar jag ändå att han fortsätter nöta content ingen bryr sig om, istället för att sitta och förtala och vara äcklig. Av den anledningen hoppas jag att hans visningar går upp, så att han blir motiverad till att fortsätta svamla om att man kan få hjälp med psykisk ohälsa av kyrkan, och inte går tillbaka till att karaktärsmörda nån morsa som pratat om bröllop i katolsk kyrka. Ironin tho.

Den egendom som används i ett företag finns redan upptaget som tillgångar. Men man kan ju sälja tillgångar och på så vis få intäkt och därmed förbättrat resultat och därmed förbättrat eget kapital. Men som du skriver, han får hålla koll på löneuttag en så slipper det bli något knas.

Håller också med dig om att jag respekterar allt han gör som inte involverar Chrippa och liknande där det ska ljugas och förtalas. Han skulle kunna leva på helt annat content om han ville byta bana, finns säkert massa collabs han kan göra med andra kanaler. Verkar som han skulle må bättre av det också.
Citera
2026-07-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenneviking
Ganska sjukt man kan blåsa staten med "leva på existensminimum" man inte vill betala skulder, för att efter det på youtube dra in miljon varje år i intäkter

Det är tyvärr alldeles för mycket friheter när det gäller Kronofogden. Många som lyckas undgå utmätning genom att trixa med hur löner rapporteras osv. Själv hade man velat betala för sig, för att kunna se sig själv i spegeln.
Citera
2026-07-04, 15:28
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Den egendom som används i ett företag finns redan upptaget som tillgångar. Men man kan ju sälja tillgångar och på så vis få intäkt och därmed förbättrat resultat och därmed förbättrat eget kapital. Men som du skriver, han får hålla koll på löneuttag en så slipper det bli något knas.

Håller också med dig om att jag respekterar allt han gör som inte involverar Chrippa och liknande där det ska ljugas och förtalas. Han skulle kunna leva på helt annat content om han ville byta bana, finns säkert massa collabs han kan göra med andra kanaler. Verkar som han skulle må bättre av det också.
Att göra samarbeten med Anjo är karaktärsmord, det är lite som att umgås med en våldtäktsmördare, vanligt folk tar avstånd från sånt avskräde.

Nej han hae grävt sin grav helt själv och jag kommer njuta att pissa på den!
Citera
2026-07-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Att göra samarbeten med Anjo är karaktärsmord, det är lite som att umgås med en våldtäktsmördare, vanligt folk tar avstånd från sånt avskräde.

Nej han hae grävt sin grav helt själv och jag kommer njuta att pissa på den!

Jag tänkte mer om han liksom helt vänder blad. Men antar att hans rykte bland andra Youtubers bör vara kass vid det här laget. För mig får han mer än gärna lägga ner skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in