2026-07-04, 03:57
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du får 15 nej och respekterar inte det ?

Mycket intressant fråga En kvinna på den tiden kunde säga STOP. släpp mig, Ditt äckel,
Rör MIG inte, eller röra på kroppen och skrika hjälp.

Detta var ett spel mellan två vuxna personer på den tiden.

Hur många gånger måste jag förklara hur förutsättningarna har ändrats sedan jag var 25år
till det sämre för unga män
Senast redigerad av semen.12 2026-07-04 kl. 03:59.
Citera
2026-07-04, 04:01
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Mycket intressant fråga En kvinna på den tiden kunde säga STOP. släpp mig, Ditt äckel,

Hur många gånger måste jag förklara hur förutsättningarna har ändrats sedan jag var 25år
Solklara fall av våldtäkt.

Bor du i Munkfors eller något annat samhälle långt bort som inte hängde med i hur man behandlar andra människor?

För 25 år sen var det du beskriver också våldtäkt.

Faktiskt även på 80-talet hade det räknats som våldtäkt.

Är du fostrad av vargar eller nåt?
Senast redigerad av cinmik 2026-07-04 kl. 04:04.
Citera
2026-07-04, 04:09
Medlem
semen.12s avatar
Vad är du för en? Jag får leva med som alla andra med nya regler eftersom vi har en delvis ny befolkning. Dom ska du snacka med istället inte med mig som har dragit mitt strå till stacken plus tre fina barn alla äldre än 26år.

UT MED DOM
Citera
2026-07-04, 04:18
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Vad är du för en? Jag får leva med som alla andra med nya regler eftersom vi har en delvis ny befolkning. Dom ska du snacka med istället inte med mig som har dragit mitt strå till stacken plus tre fina barn alla äldre än 26år.

UT MED DOM
Citat:

till det sämre för unga män

Jag besvarade enbart dina inlägg där beskriver solklara fall av våldtäkt. Det är ingen skillnad på dess våldtäkter på om det är du eller en invandrare som begått dem.

Samtyckeslagen kom till eftersom lagen vi hade var otillräcklig. Den var inte till för invandrare.
(Men de omfattas av den liksom alla andra.)

Kvinnor har i alla tider våldtagits av både svenskar och invandrare. För en våldtagen kvinna spelar utsprunget ingen roll. Det var en man som våldtog henne.

UT MED ALLA VÅLDTÄKTSMÄN - ÄVEN SVENSKA
Senast redigerad av cinmik 2026-07-04 kl. 04:34.
Citera
2026-07-04, 04:29
Medlem
semen.12s avatar
Samtyckeslagen är så dålig så trotts att det gått 8 år finns det inga andra länder i världen som implementerat den. Vad är nästa steg kamera övervakat sex så ingen kan skyllas för något? Somna om.

Sade någon sluta före Araberna kom hit slutade man. Varför är det så svårt att inse sanningen?
Senast redigerad av semen.12 2026-07-04 kl. 04:37.
Citera
2026-07-04, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vad säger han i FUP? Har inte möjlighet att läsa den nu.

Här:

Citat:
Ursprungligen postat av pervert
Förundersökningsprotokoll
Södertörns tingsrätt
B 21960-24

Södertörns TR B 21960-24 Aktbil 47 Förundersökningsprotokoll
Södertörns TR B 21960-24 Aktbil 15 Tilläggsprotokoll
Citera
2026-07-04, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Hur kan det komma sig att tingsrätten trodde på henne och inte honom i rätten? Du gör din bedömning utifrån lösa utdrag ur förundersökningen, du vet inte hur dom agerat och vad dom sagt i rätten

För vi lever i ett feministiskt land som har lägre beviskrav i våldtäktsmål än i andra mål, https://svjt.se/svjt/2018/327
Citera
2026-07-04, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Överenskommelsen var att han inte skulle komma i henne. Sen tränger han in sin penis i henne när han håller på att komma. I normalfallet drar man ju ut den när man ska komma när man kör med avbrutet samlag.

Ja och han råkade få utlösning för snabbt, har man gett sitt samtycke till att knulla med en man får man räkna med att sånt kan hända jag blir inte våldtagen om tjejen jag knullar får orgasm även om jag av någon anledning skulle ogilla det det är samma sak och denna domen är helt efterbliven liksom ni som stödjer radikalfeminism när den är som värst
Citera
2026-07-04, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du menar en riktig karl som enligt dig tar hem ett luder när hans barn är i lägenheten? Tyder det på bra omdöme?

Ja varför inte, inte så att han utsatte barnen för någon fara
Citera
2026-07-04, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Vem ber egentligen sin våldtäktsman om pengar swishat dagen efter, och sen tackar för swishen. Hon tycks mest ha varit frustrerad över att möjligen bli gravid, än att ha känt sig våldtagen.
Första sms-en med sin kompis direkt på förmiddagen, visar inte överhuvudtaget något om "våldtäkt" eller att hon verkar upprörd.

Hon messade om pengar och sen var det slut. Fine.

SEN har hon pratat med Aurelie som övertalade henne att det var just våldtäkt...men hon hade ju en totalt vrickad syn av vad som hade hänt.

"asså, du skulle ju bara dit och prata inte ha sex, och den där killen bara hoppa på dig och och lurade till dig sex, du hade ju inte en chans att ens säga nej, för det gick ju så fort eller hur - fem sekunder var det, max, fem hemska sekunder - det där var inte med samtycke som vi säger i Sverige.
Det var en hemsk våldtäkt. Han utnyttjade dig med flit.

Fick dig dit för att prata och sen knullade han bara. Vilket svin.

Du måste ju må väldigt dåligt nu, våldtagen utnyttjad. Kränkt.

Känner du panik och ångest. Svettas du? Gråtit mycket?
Det skulle ju jag göra, asså fy fan.

Ja nu gråter du, ja släpp ut känslorna bara. Mycket ångest? Förstår det.
Fy fan asså

Polisanmäl honom."
Senast redigerad av Garre74 2026-07-04 kl. 10:21.
Citera
2026-07-04, 10:27
Medlem
Citat:

UT MED DOM
Vänta, så kvinnor har fått bättre rättigheter i och med invandringen säger du? Den såg man inte komma.
Citera
2026-07-04, 10:31
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Första sms-en med sin kompis direkt på förmiddagen, visar inte överhuvudtaget något om "våldtäkt" eller att hon verkar upprörd.

Hon messade om pengar och sen var det slut. Fine.

SEN har hon pratat med Aurelie som övertalade henne att det var just våldtäkt...men hon hade ju en totalt vrickad syn av vad som hade hänt.

"asså, du skulle ju bara dit och prata inte ha sex, och den där killen bara hoppa på dig och och lurade till dig sex, du hade ju inte en chans att ens säga nej, för det gick ju så fort eller hur - fem sekunder var det, max, fem hemska sekunder - det där var inte med samtycke som vi säger i Sverige.
Det var en hemsk våldtäkt. Han utnyttjade dig med flit.

Fick dig dit för att prata och sen knullade han bara. Vilket svin.

Du måste ju må väldigt dåligt nu, våldtagen utnyttjad. Kränkt.

Känner du panik och ångest. Svettas du? Gråtit mycket?
Det skulle ju jag göra, asså fy fan.

Ja nu gråter du, ja släpp ut känslorna bara. Mycket ångest? Förstår det.
Fy fan ass

Polisanmäl honom."

Läs kvinnans förhör. Det är inte lika förvirrat som mannens.

Hans är en dåres försvarstal.

Btw så hade jag ju rätt om att det gick på några sekunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in