2026-07-04, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det gick på max 5 sekunder enligt henne. Hon fasthållen och hans tyngd över sig. Han smekte henne och hon tog upp kondom igen.

Så plötsligt byter han plats på fingrarna och penetrerar henne UTAN kondom. Och inom 5 sekunder hade han fått orgasm och sjönk ner över henne.

Solklart fall av våldtäkt och ett fullbordat sådant.

Kan inte se att en hovrätt ändrar den.

Fy fan! Om det gick till så, så är det definitivt solklar våldtäkt!

Vad säger han i FUP? Har inte möjlighet att läsa den nu.
Citera
2026-07-04, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det gick på max 5 sekunder enligt henne. Hon fasthållen och hans tyngd över sig. Han smekte henne och hon tog upp kondom igen.

Så plötsligt byter han plats på fingrarna och penetrerar henne UTAN kondom. Och inom 5 sekunder hade han fått orgasm och sjönk ner över henne.

Solklart fall av våldtäkt och ett fullbordat sådant.

Kan inte se att en hovrätt ändrar den.

Ja enligt henne 5 sekunder - hon som ljög för sin kompis att hon bara skulle dit och prata, och inte alls skulle ha sex.

Hon som faktiskt visst insåg att han inte hade kondom.

Som ökar på mer och mer detaljer, nio månader efter händelser då kan hon till lista upp exakta klockslag.

Hon bekräftar att hon sagt att hon haft sex med en annan kille, och att det var anledningen till att hon ville ha kondom.

Fråga dig själv - OM det var så att hon hade sex med kondom i Italien varför överhuvudtaget ta upp det?
"du ska nu ha skyddat sex för att min andra älskare hade det"

Däremot kan jag tro att det var så att hon hade oskyddat sex i Italien, och tyckte det var obehagligt och ville ha kondom nu. Men... hon fick inte fram det så, utan han trodde det var för att skydda honom.
Senast redigerad av Garre74 2026-07-04 kl. 01:27.
Citera
2026-07-04, 01:34
Medlem
Vittnet Aurelie har ju seglat iväg helt med berättelsen.
Och detta var alltså den personen som övertalade BO att anmäla våldtäkt

I hennes världsbild så åkte BO till killen inte för att ha sex, utan för att prata och hon ville INTE ha sex.

Dessutom så menar hon att BO ville åka därifrån, men då hände det.
"Hon sa att hon ville åka därifrån men så hände det och han var ovanpå henne."

Beskrivningen Aurelie gör är av en våldtäkt, en tjej som inte ville ha sex, ville åka därifrån men som helst plötsligt hamnar i sängen och blir påsatt.

Men det var ju inte ens nära vad som hände.
Sinnessjukt.

Har sedan Aurelie fortsatt mata BO med hur det hon drabbats av var våldtäkt (med tanke på ovan) så förklarar ju det hur BO mer och mer säger negativa saker om killen.
Citera
2026-07-04, 02:58
Medlem
semen.12s avatar
Ett av mina starkaste minnen är när JAG HADE EN UNG TJEJ I SÄNGEN HON VAR 18 ÅR
Jag ville så klart ligga med henne men hon var oskuld och som hon sade jag känner dig inte så väl?
Jag var 22 år vi låg och vi tittade på First blood eller någon skit på DVD?

Jag kysste henne masserade brösten och tog hennes hand till min hårda penis.

Efter en stund lade jag mig på henne och min kropp var på henne vi tog av våra jeans jag kände på hennes lår sedan stod jag på mina armar men min penis var fri och pressade mot hennes trosor. Sluta Snälla sade hon. Jag pressade lite till och jag lovar nästan 3 centimeter kom in i henne genom trosorna.

Jag viskade jag vill bli din och lyckades komma in en bit till så juckade jag henne en stund med trosorna och mitt svullna ollon. När jag insåg att hon stönade och hon var blöt drog jag undan trosan och kom in djupt. Det var ett extremt upphetsande och jag fyllde henne efter någon minut hon var så trång och jag tror aldrig att jag har varit så tjock i hela mitt liv?

Det här är en sån grej som är på gränsen .Efter 15 nej får kvinnan sperma i underlivet och njuter? Spelets regler förr i världen.

Jag har faktiskt inte sett henne sedan 1986
Citera
2026-07-04, 03:14
Medlem
semen.12s avatar
Helt ärliga minnen, jag jobbade med en tjej på lagret och hon red mig under rasten så andra män såg det på den tiden hade män shorts och kvinnor kjol på jobbet.

Hennes mamma ringde faktiskt mig alla hade hemtelefon på den tiden och bad mig dö. Allt lagligt men jag var ung och spred min vildhavre. Jag tror att xxx gillade markeringen att vi var ihop. Jag ogillar sex när andra ser på speciellt under de senaste 30 åren.

Så var det för 40 år sedan
Senast redigerad av semen.12 2026-07-04 kl. 03:23.
Citera
2026-07-04, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Jag ville så klart ligga med henne men hon var oskuld och som hon sade jag känner dig inte så väl?

Efter en stund lade jag mig på henne och min kropp var på henne vi tog av våra jeans jag kände på hennes lår sedan stod jag på mina armar men min penis var fri och pressade mot hennes trosor. Sluta Snälla sade hon. Jag pressade lite till och jag lovar nästan 3 centimeter kom in i henne genom trosorna.

Jag viskade jag vill bli din och lyckades komma in en bit till så juckade jag henne en stund med trosorna och mitt svullna ollon. När jag insåg att hon stönade och hon var blöt drog jag undan trosan och kom in djupt. Det var ett extremt upphetsande och jag fyllde henne efter någon minut hon var så trång och jag tror aldrig att jag har varit så tjock i hela mitt liv?

Det här är en sån grej som är på gränsen .Efter 15 nej får kvinnan sperma i underlivet och njuter? Spelets regler förr i världen.

Så du kan alltså komma ihåg sådana detaljer från ett ligg som skedde för 40 år sen men kvinnan i det aktuella fallet ska alltså inte kunna minnas vad som skett för cirka 2 år sen.
Citera
2026-07-04, 03:23
Medlem
Citat:
Helt ärliga minnen, jag jobbade med en tjej på lagret och hon red mig under rasten så andra män såg det på den tiden hade män shorts och kvinnor kjol på jobbet.

Hennes mamma ringde faktiskt mig alla hade hemtelefon på den tiden och bad mig dö. Allt lagligt men jag var ung och spred min vildhavre. Jag tror at xxx gillade markeringen att vi var ihop. Jag ogillar sex när andra ser på speciellt under de senaste 30 åren.

Så var det för 40 år sedan

Ja för nära ett halvt sekel sen. Det var då. Nu är nu.
Citera
2026-07-04, 03:27
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så du kan alltså komma ihåg sådana detaljer från ett ligg som skedde för 40 år sen men kvinnan i det aktuella fallet ska alltså inte kunna minnas vad som skett för cirka 2 år sen.

Vad menar du? Jag minns inte ett enda ligg från min nuvarande fru, vi har varit gifta i fem år. Ligg once of life time glömmer man aldrig
Citera
2026-07-04, 03:31
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja för nära ett halvt sekel sen. Det var då. Nu är nu.

Ja det är det som är så synd min fru är född 1986 och jag 1964.
Jag lyckas aldrig återuppleva dom bra liggen från 80-talet?
Citera
2026-07-04, 03:36
Medlem
semen.12s avatar
Jag är inte missnöjd med henne jag är trött på att jag har ont i kroppen och att jag inte har stamina för en hel natt längre. För bara 15 år sedan kunde jag ladda om efter 5 minuter
Citera
2026-07-04, 03:44
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Du får 15 nej och respekterar inte det ?
Citera
2026-07-04, 03:48
Medlem
semen.12s avatar
I Sverige får vi säga nästan vad vi vill, jag utnyttjar den rätten det finns så många unga män som inte har haft en pappa som berättat hur det var förr.
Ett fall som detta hade ingen kvinna gått med till Polisen före 2018
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in