2026-07-04, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Jag har varit medlem här 20 år längre än dig lilla pojk, så sätt dig ner i båten. Du kan kalla mig trollfabrik men sanningen är att jag helt enkelt är vuxen och tycker 99% i den här tråden är små missunnande pojkar som försöker höja sig själva genom att försöka sänka en person som inte följer samhällets krav och regler. Har man inget bra att säga så gör man bäst i att vara tyst.

Men varför är du här då...? Folk kommer hit för att snacka om när benjoo gör bort sig, eftersom det är jävligt roligt. Det är därför den här tråden existerar.

Du kan hänga på benjoos youtube-kommentarsfält istället, där finns det fler positiva kommentarer om honom, om du det är det du gillar. Gör dig själv en tjänst och strunta i den här tråden.
Citera
2026-07-04, 05:49
Medlem
Kolla killens fysik. Hur FAN KAN HAN SE NATURAL UT OCH BLASTA 3G PLUS TILLVÄXTHORMON?
VAD I HELA FRIDENS DAGAR ÄR DET TAL OM!

TJOCK ÄR HAN OCKSÅ

ALLTSÅ HAHAHAAHHA
Citera
2026-07-04, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Kolla killens fysik. Hur FAN KAN HAN SE NATURAL UT OCH BLASTA 3G PLUS TILLVÄXTHORMON?
VAD I HELA FRIDENS DAGAR ÄR DET TAL OM!

TJOCK ÄR HAN OCKSÅ

ALLTSÅ HAHAHAAHHA

”Trimmad och optimerad på bola och peptider”

Citat från en av vår tids största tänkare, revolutionär och filosof
Citera
2026-07-04, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
”Trimmad och optimerad på bola och peptider”

Citat från en av vår tids största tänkare, revolutionär och filosof

Har du sett hur mycket han ser upp till Ronnie Coleman?

Han härmar han i de flesta av hans träningsvideos.

Men så stor blir nog inte lille Benjoo.
Citera
2026-07-04, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Jag har varit medlem här 20 år längre än dig lilla pojk, så sätt dig ner i båten. Du kan kalla mig trollfabrik men sanningen är att jag helt enkelt är vuxen och tycker 99% i den här tråden är små missunnande pojkar som försöker höja sig själva genom att försöka sänka en person som inte följer samhällets krav och regler. Har man inget bra att säga så gör man bäst i att vara tyst.
Är du skön eller? Ser du inte problemet vad benjo gör? Han romantiserar steroider och ger rabat till folk som köper peptider dom är fan inte helt testade än. Research chemicals. Problemet är att steroider och peptider är farligt och Benjo är coach, vad tror du dom mer vill ha än bara träning jo steroid upplägg. Så spela någon white knight för han var själv supporter till han innan. Är man ”stor” på sociala medier som han säger så är det ett stort problem och benjo fattar inte biverkningar han ljuger för sig själv och verkligheten kommer komma ikapp, hans farsa fick stroke så hade varit riktigt försiktig om jag vore han + att han har ett hjärtfel. Det räcker inte att kolla blodvärden man måste kolla mycket mer och jag tror inte benjo har kollat något sen han flyttade.
Citera
2026-07-04, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Fabian GL var ju populär på youtube tidigare.
Transform videon har 4 miljoner visningar på youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=T5HXHQjS_SQ&t=20s

Och som alla fake nattys har han en anabola steroider test video.

https://www.youtube.com/watch?v=OB4UOoEdnWA&t=206s

Fabian GL gick ut på instagram för ett bra tag sedan och berättade att han är en missbrukare.
Han hade över 10 preparat i kroppen när han sökte hjälp nämnde han i en live sändning.
Han är founder till ett kostilskott märke.

Det är modigt av Fabian GL att berätta sanningen.
Och förhoppningsviss fortsätta träna fast rent.

Sampev2 har också en anabola steroider test video.

https://www.youtube.com/watch?v=9wzi0os5oOY&t=1460s

Det är ändå inte förvånande att det poppar upp ungdomar som tar anabola på t.ex. youtube.
När förebilderna är Hero, Linus Carlen, Sampev2 eller andra fake nattys.
De visar sitt fantastiska liv men håller missbruket hemligt.

Fler borde gå Fabian GL:s väg, sluta missbruka och träna rent.
Och acceptera sin genetik.

Erkände verkligen Fabian att han inte var natty.. det har jag missat fullständigt.. att han gick ut med att han var missbrukare etc då handlade det väl om specifikt om att han utvecklat ett substansmissbruk och behövde lägga in sig på ett HVB-hem för att bli drogfri..När det gäller anabola steroider har han dock konsekvent nekat till att ha använt det. Han har i stället publicerat material och videor där han uttryckligen förklarar att han aldrig har rört steroider. men han erkände till slut alltså?.. det hade jag missat
Senast redigerad av pistonhonda 2026-07-04 kl. 10:44.
Citera
2026-07-04, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Erkände verkligen Fabian att han inte var natty.. det har jag missat fullständigt.. att han gick ut med att han var missbrukare etc då handlade det väl om specifikt om att han utvecklat ett substansmissbruk och behövde lägga in sig på ett HVB-hem för att bli drogfri..När det gäller anabola steroider har han dock konsekvent nekat till att ha använt det. Han har i stället publicerat material och videor där han uttryckligen förklarar att han aldrig har rört steroider. men han erkände till slut alltså?.. det hade jag missat

Det var väl en talande sanning med tanke på hans fysik.
Men det stämmer jag har bara sett han erkänna olika drogmissbruk. De flesta antog nog att anabola var med i spelet. Benjoo berättade dock att Fabian erkänt när han gick igenom delar av flashback tråden.
Men jag har inte sett Fabian erkänna specifikt anabola.
Citera
2026-07-04, 12:46
Medlem
Citat:
Det var väl en talande sanning med tanke på hans fysik.
Men det stämmer jag har bara sett han erkänna olika drogmissbruk. De flesta antog nog att anabola var med i spelet. Benjoo berättade dock att Fabian erkänt när han gick igenom delar av flashback tråden.
Men jag har inte sett Fabian erkänna specifikt anabola.

Du får ursäkta min okunnighet här men var kommer Benjoo in i bilden? Är han och fabian vänner eller är dom med i samma grupp för missbrukare där man ska erkänna sina gärningar för att komma vidare eller nåt sånt? Mvh
Citera
2026-07-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Du får ursäkta min okunnighet här men var kommer Benjoo in i bilden? Är han och fabian vänner eller är dom med i samma grupp för missbrukare där man ska erkänna sina gärningar för att komma vidare eller nåt sånt? Mvh

Vad jag vet har de inget med varandra att göra.
Benjoo kommenterade honom i samband med att han bemötte flashback tråden.
Citera
2026-07-04, 16:38
Medlem
Citat:
Har du sett hur mycket han ser upp till Ronnie Coleman?

Han härmar han i de flesta av hans träningsvideos.

Men så stor blir nog inte lille Benjoo.

Hahahaha ja det är oerhört kul när han skriker YEP YEP eller när han ruffar som en hund precis innan ett tungt set i sina gamla träningsvideor, fattar inte att dom inte tagit med det i en BOB eller Compilation än
Citera
2026-07-04, 18:32
Medlem
Benjos morfar byxor Hahaha jag smäller av svimmar av skratt! Den förbannade nedstoppade skjortan också! I varje video ger tjejerna honom ngn liten kritik om clothes. Men han bara borstar det av dig och gör det än värre!
Citera
2026-07-04, 21:08
Medlem
Varför springer Benjoo runt och frågar varenda tjej han ser om hur snygg han är? tycker han om att höra tjejer ljuga om hans utseende och virtue signalera till han eller?

Virtue Signaling betyder att en tjej vill inte förolämpa eller vara brutalt ärlig med en främmande man, för historiskt så har det varit farligt att göra det, så dom säger det politiskt korrekta svaret, dvs "du är nog en 7a", eller efter Benjoos påtryckningar om vad andra har sagt att han är så får han högre

Om man är en genuin 7a så är man väldigt attraktiv och kan mer eller mindre vräka hur man vill på dejting marknaden (förutom med dom allra snyggaste tjejerna) men man måste definitivt inte fly undan till asien för att få ligga

Benjoo om du läser här, du är varken en 7a eller 8a det säger dom för att vara snäll, du är ca en 4a i Sverige, eller vad som är känt som "sub 5" inom looksmaxxing, och där borta i asien är du ca en 6a

Detta reflekterar helt perfekt hur din tillgång till dejting marknaden har sett ut både i Sverige och Asien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in