2025-01-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Men det är ingen som säger ”köp protein så ser du ut såhär”
Kosttillskott och tex proteinpulver är bra använda oavsett prepp eller ej.

Du menar att de som följer och köper produkter från dopade personer automatiskt förstår att den de följer är dopad??
Citera
2025-01-19, 00:57
Medlem
Om något så tycker jag nog att deras jävla träningsprogram och kostscheman är betydligt värre än en påse proteinpulver
Citera
2025-01-19, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Jag är så jävla trött på den här fasaden: kriminella dårar som trycker i sig droger för att bli större, starkare och för att lättare kunna skada andra människor. Samtidigt predikar de om en livsstil som ska vara jättehälsosam och bra för andra när de själva har världens sämsta hälsa och mående och orkar inte ens springa en vanlig joggingrunda; och ljuger för människor att man ska kunna se ut precis som de själva av att bara följa deras livsstil och kost...

Horor hela högen som säljer sina själar för att få smeka sina narcissistiska egon i rampljuset och tjäna massor av pengar.
För och lättare skada människor 😂 du snacka om gängmedlemmar. Dom allra flesta på gymmen som dopar sig är vanliga Svenssons som har ett vanligt jobb.
Citera
2025-01-19, 02:58
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
För och lättare skada människor 😂 du snacka om gängmedlemmar. Dom allra flesta på gymmen som dopar sig är vanliga Svenssons som har ett vanligt jobb.

Nej, jag snackar om anabolaknuttar i allmänhet. Du är ett vandrande kemiskt vapen som är en fara för samhället (roid rage t.ex.). Du har alltid ett övertag, vilket gör dig farlig. Mycket handlar ju om makt och att visa sig vara Alpha: störst, vackrast och bäst - ingen ska våga göra någonting mot mig minsann.
Citera
2025-01-19, 03:19
Medlem
Citat:
Nej, jag snackar om anabolaknuttar i allmänhet. Du är ett vandrande kemiskt vapen som är en fara för samhället (roid rage t.ex.). Du har alltid ett övertag, vilket gör dig farlig. Mycket handlar ju om makt och att visa sig vara Alpha: störst, vackrast och bäst - ingen ska våga göra någonting mot mig minsann.

Vad har man för övertag?😂 du har nog läst lite för mycket propaganda. Du är säkert som tror att alla som använder droger också är helt sjuka i huvudet med haha. Dom du tänker på är idioter som var idioter innan steroider och blir bara större idioter av steroiderna.
Citera
2025-01-19, 07:28
Medlem
Citat:
Du projicerar. Landet är fullt av steroidanvändare som är helt vanliga svenssons. Dina egna psykiska problem och tillkortakommanden är inte andras. Ryck upp dig.
Citera
2025-01-19, 09:43
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Han verkar minst sagt svagbegåvad. När hände det tillslaget?

Minns inte exakt, men någon gång i somras tror jag det var.
Ja han känns verkligen svagbegåvad och även ganska creepy, speciellt när han pratar om hur han tidigare jobbade med barn som lärare, flera videos där han pratat om hur småtjejerna gillade honom så mycket..
Citera
2025-01-19, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Hela den branschen ser ju ut så tyvärr. Sveriges mest internationellt kända nu levande bodybuilder, Melinda Lindmark, gör ju samma sak. Hon lovar att hon är naturlig (natty).
Hon ser verkligen vidrig ut. Tänk vad fin hon hade varit om hon inte hade preppat
Citera
2025-01-19, 10:22
Medlem
Citat:
Roidrage är en myt
Citera
2025-01-19, 10:52
Medlem
Jag stör mig endast på de influencers som garanterat går på nått, men lägger upp postningar där påstår att de är rena.

Dvs, finns de som inte bryr sig om att vara "anklagade" - de säger varken bu eller bä om saken.

Sen finns det dom som regelbundet tar upp doping som en dålig grej, trots att man förstår att de själva går på det. Sampe kör ju SARMs.

Men den som retar mig mest är gamla 'Hero' från gladiatorerna. Han låtsas att man kan se ut som honom (i hans nuvarande ålder) utan att trycka nått. Det räcker med "bra mat" och träning så kan man tydligen vara rippad som 50+ utan TRT...
Citera
2025-01-19, 12:08
Medlem
Fabian GL var ju populär på youtube tidigare.
Transform videon har 4 miljoner visningar på youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=T5HXHQjS_SQ&t=20s

Och som alla fake nattys har han en anabola steroider test video.

https://www.youtube.com/watch?v=OB4UOoEdnWA&t=206s

Fabian GL gick ut på instagram för ett bra tag sedan och berättade att han är en missbrukare.
Han hade över 10 preparat i kroppen när han sökte hjälp nämnde han i en live sändning.
Han är founder till ett kostilskott märke.

Det är modigt av Fabian GL att berätta sanningen.
Och förhoppningsviss fortsätta träna fast rent.

Sampev2 har också en anabola steroider test video.

https://www.youtube.com/watch?v=9wzi0os5oOY&t=1460s

Det är ändå inte förvånande att det poppar upp ungdomar som tar anabola på t.ex. youtube.
När förebilderna är Hero, Linus Carlen, Sampev2 eller andra fake nattys.
De visar sitt fantastiska liv men håller missbruket hemligt.

Fler borde gå Fabian GL:s väg, sluta missbruka och träna rent.
Och acceptera sin genetik.
Citera
2025-01-19, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Exakt, såg dock en svensk benjoo eller nått sånt på YouTube som pratar öppet om att han tar steroider. Sen satt han och bölade i en video över att ha fått tillslag och blev av med sin gear.
Ska absolut inte döma killen för jag känner inte honom, men han framstår som en pajas som vill vara/tror sig vara något speciellt. Verkar mest vara en influencer wannabe.

Finns en norrman, Espen Berg som också är helt öppen med sitt användande av steroider. Han tävlade här i Sverige i slutet av förra året, vägde 120kg stage lean på scen, har ambitioner att vinna ett pro card osv, verkar älska BB och trycker flera gram. Var iaf massa som jävlades med honom, journalister som ringde gymmen och såg till att han blev bannad osv. Åkte också på en husis men säger alltid att han aldrig har något hemma (vettefan hur det går till med GH osv, måste ju förvaras i kylen och tas varje dag).

Finns en annan "norrman" Gharilla som väger 140kg lean, sjukaste genetiken jag sett, ser ut som Ronnie Colemans son typ, som uppenbarligen är dopad med allt under solen men hävdar sig natty. Han verkar göra det mer för att få ögon på sig och bli känd osv, Greg docuette har gjort videos på honom. Som sagt, smartare dock än Espen som bara fått massa problem med sin öppenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in