Idag, 01:39
Medlem
"Kravet var att vi skulle ha 5min förspel innan penetration, vi hade 4min förspel och han penetrerade - således blev jag våldtagen"

Herregud..... vad för mer trams kan vi hitta på?
Citera
Idag, 02:11
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det spelar ingen roll om han avsiktligen fick utlösning i kvinnan. Han har avsiktligen penetrerat henne utan kondom utan samtycke.

Enligt någon som var på plats så hade det stor betydelse.

”Det stämmer att Sekretess 1 har velat använda kondom, men Karl Söderman har uppfattat det som att det viktiga för henne var att han inte fick utlösning i henne"

Försöken att utmåla mannen som någon som ej bryr sig om kvinnans vilja; och som hela tiden hade som avsikt få utlösning i henne, är både oärliga och missvisande.
Citera
Idag, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deddd
Ja är väl ganska tydligt av trådstarten.

En kvinna kan spruta in miljontals av en mans spermier i sin kropp så han riskerar att bli oönskat pappa.

Igen, i första fallet (ditt) är lösningen ett piller, eller i värsta fall en abort. Slipper bli mamma. Straff 3 år i fängelse för att hon behövde ta ett piller.
I andra fallet. Grovt lagbrott är enda lösningen för mannen om kvinnan vill behålla generna hon stulit. Straff för kvinnan? Är det något?

Var fick hon tag i dessa gener? Rånade hon mannen som hade dem i sin plånbok?

Har själv en partner som är under utredning för våldtäkt och jag tror inte han våldtagit någon. Samtidigt är man ju nyfiken på hur hans sperma kunnat säkrats i fallet.
Citera
Idag, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Enligt någon som var på plats så hade det stor betydelse.

”Det stämmer att Sekretess 1 har velat använda kondom, men Karl Söderman har uppfattat det som att det viktiga för henne var att han inte fick utlösning i henne"

Försöken att utmåla mannen som någon som ej bryr sig om kvinnans vilja; och som hela tiden hade som avsikt få utlösning i henne, är både oärliga och missvisande.

Hahaa ja det är ju som när man ber dem att inte ringa en och deras hjärnor försöker tyda ens tvetydliga budskap till dem. Typ, vad menar hon????!??

Hon sa att hon ville att de skulle använda kondom. Sen TOLKADE HAN det som något annat.
Senast redigerad av Statistenidittliv Idag kl. 03:00.
Citera
Idag, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Var fick hon tag i dessa gener? Rånade hon mannen som hade dem i sin plånbok?
Genom att påstå att hon tar preventivmedel, men inte göra det trots att det var ett krav från mannen så bara för att ingen kondom fanns på plats tillgänglig och han hade ståkuk så ljög hon om preventivmedel för att sexet ej ska utebli = våldtäkt så hon får 3års fängelse + 240.000 i skadestånd till mannen.

Det är lika mycket våldtäkt som det här fallet. Du hade kunnat förstå liknelsen om du hade skött din psykofarmakabehandling och kunde se saker för vad dom är opartiskt och inte uppfattat allt som framkommit i domen som att kvinnan talar mer sanning än mannen, och bekräfta det genom detaljer som angivits men bortse från allt utöver detaljerna
Citera
Idag, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Genom att påstå att hon tar preventivmedel, men inte göra det trots att det var ett krav från mannen så bara för att ingen kondom fanns på plats tillgänglig och han hade ståkuk så ljög hon om preventivmedel för att sexet ej ska utebli = våldtäkt så hon får 3års fängelse + 240.000 i skadestånd till mannen.

Det är lika mycket våldtäkt som det här fallet. Du hade kunnat förstå liknelsen om du hade skött din psykofarmakabehandling och kunde se saker för vad dom är opartiskt och inte uppfattat allt som framkommit i domen som att kvinnan talar mer sanning än mannen, och bekräfta det genom detaljer som angivits men bortse från allt utöver detaljerna

Visst bura in dem bara. Har inte påstått något annat.

Men nu har ju både mannen och kvinnan bekräftat kvinnans historia och kvinnan har heller inga episoder där hon inte minns vad som hände som mannen har.
Citera
Idag, 03:30
Medlem
Citat:
Har själv en partner som är under utredning för våldtäkt och jag tror inte han våldtagit någon. Samtidigt är man ju nyfiken på hur hans sperma kunnat säkrats i fallet.
Varför skulle han våldta dig några gånger i månaden när han kan våldta någon annan?
Citera
Idag, 03:39
Medlem
Citat:
Varför skulle han våldta dig några gånger i månaden när han kan våldta någon annan?

Jag ser att du har mycket svårt att skilja på samtyckande sex och våldtäkt. Förstår att du finner lagen jobbig.
Citera
Idag, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
"Kravet var att vi skulle ha 5min förspel innan penetration, vi hade 4min förspel och han penetrerade - således blev jag våldtagen"

Herregud..... vad för mer trams kan vi hitta på?

Hon ville att de skulle använda kondom för att hon inte ville att han skulle komma i henne. Detta tolkar mannen som att det inte behövs då han ju har sådan ryslig kontroll över din utlösning varpå han lägger satsen direkt i henne.
Citera
Idag, 03:48
Medlem
Citat:
Jag ser att du har mycket svårt att skilja på samtyckande sex och våldtäkt. Förstår att du finner lagen jobbig.
Han bör veta att du kan ändra ditt samtycke till sex ifall han hostar utan din tillåtelse, eller om han råkar fisa så är du fisvåldtagen
Citera
Idag, 03:54
Medlem
Citat:
Han bör veta att du kan ändra ditt samtycke till sex ifall han hostar utan din tillåtelse, eller om han råkar fisa så är du fisvåldtagen

Mhm, jag har väl anmält för lite så han tvingats våldta någon annan då.
Citera
Idag, 04:00
Medlem
Citat:
Mhm, jag har väl anmält för lite så han tvingats våldta någon annan då.
du kan ju alltid anmäla honom nu i efterhand då han blivit misstänkt för en annan våldtäkt vilket du inte samtyckt till, så alla era samlag då har varit utan ditt samtycke, då blir du dessutom rik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in