Citat:
Ursprungligen postat av
jullejulle
Jag tror inte de är så många som du tror som varken ogillar nicci eller ens har en åsikt om henne. Det är typ bara för att det skvallras här som hon fortsätter vara relevant
Det stod väl inget om att familjen inte ställde några frågor? Sen verkar dom ha bråkat om henne vid fler tillfällen än så. Alltså det är inte trådens fokus men blir inte längre lika ställd av Andreas narcissistiska drag om han har en mamma som gör en grej av att vara besviken över att inte ha fått tillräckligt med uppmärksamhet en helg…. Eftersom Andreas verkade så intresserade av barnet i början så kanske de är morsan som piskar honom till att driva rättsgrejen 🥲 som sagt lätt att tänka att det är två personer med överdrivet involverade morsor här
Flera har skrivit här i tråden att Viktor är olämplig för barnen.
Ni förstår väl att Viktor är okej med chattandet? Alla resonerar ju inte som att det är otrohet och om han tyckte det hade hon ju inte gjort det? jag tycker inte heller det verkar så nice att ha den typen av ”försörjning” men om båda är fine med det så är det ju skit samma om någon av er tycker att det är ”digital otrohet”? 🫠 att det skulle skada barnen eller innebära en risk för dom är kanske att dra de lite väl långt. Då är de ju från äldsta barnets perspektiv mer fara och risk i att båda föräldrarna är offentliga och att båda två pratar om barnet i poddar och sociala medier. Är ju tyvärr ganska vanligt att kända personer trots att dom inte sexchattar får fruktansvärda stalkers efter sig… Tror dessutom de kommer skada henne mer att upptäcka att båda föräldrarna skötte vårdnadstvisten out in the open…..
Fattar fortfarande inte vad alla dessa moral predikningar om vad som är otrohet ska leda till. Vill ni att dom ska göra slut eller varför hetsas det om det? Ska Nicci be om ursäkt för ngt offentligt?? Är det att ni väntar på att Nicci ska kommentera det öppet eller vad är grejen? 🤔
Jag citerar N:s personliga brev ur OH.
"Andreas mamma kom på besök 10 Juni och hon var inte nöjd med oss, hon tyckte inte vi ställde några frågor"
Ja, V är säkerligen okej med chattandet Om han nu vet vad som döljer sig bakom betalväggen.
Är ingen moralpredikare i den bemärkelsen, men när det finns barn med i bilden plus att de båda är offentliga så är det fullt förståeligt att människor reagerar.
Alla är vi och tänker olika.
I detta fall så är det N själv som gått ut med att hon aldrig någonsin skulle acceptera otrohet och dessutom varit benhård på den fronten.
Ingen aning men...
Skulle varit intressant att se hur N hade känt och eller reagerar om V hade suttit hemma i underkläder/string och sexchattat i poser med unga kvinnor mot betalning i barnens direkta närhet????
Kort och gott.
Därav så tror jag gissningsvis att de starka reaktionerna delvis vuxit fram utifrån N:s egna ord.