2026-07-01, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Tycker han verkar vara av exakt samma skrot och korn som Andreas 😉 är inte mycket som skiljer som åt i det här läget. Sakerna Andreas ex säger om han är hittills värre än vad Viktors ex säger 👍🏻
Har du pratat med deras ex menar du ?
Citera
2026-07-02, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Har du pratat med deras ex menar du ?

Herregud… för att vara ngn som mår så dåligt av att folk skriver om Andreas så är du obegripligt bra på att föra vidare samtalet

Andreas har blivit polisanmäld för bla misshandel och grov kvinnofridskränkning av Nicci + vt av en annan tjej i Gbg. Ett av hans ex har SMS at Nicci (är en del av alla handlingar man kan ta del av) och skrivit om hur hon upplevt att han är (bland annat känslokall och hårdhänt). Att ni andra inte kan se hur mkt eftervåld han utsätter Nicci för är helt sjukt. Jag själv har träffat honom och tycker det är tydligt att ngt saknas där inne

Viktor har haft problem med droger och nu går det rykten om att han ska ha varit otrogen. Hittills har han inte blivit polisanmäld för någonting

En av de här två har dessutom tagit sig an ett barn och varit en kärleksfull förebild för barnet medan den andra framför allt suttit och lipat på Instagram om att han inte ”får” vara pappa trots att det var han själv som såg till så faderskapet inte kunde fastställas förrän så sent som förra hösten. Inget av dokumenten från rätten stöttar hans hjältesaga i den senaste podcasten om att familjerätten skulle ha krävt ett DNA-prov och att han bara ”gjorde som dom sa” utan det står rakt ut att det är HAN som kräver de
Citera
2026-07-02, 00:08
Medlem
Andreas morsa verkar också vara en karaktär för övrigt, det kommer fram i handlingar från rätten (i delar från både Andreas och Nicci) att de bråkade mycket om just hans mamma

Är nog inte bara hernestigarna som har för vana att vara överdrivet involverade i sina barns liv utan fler i detta skulle må bra av att klippa navelsträngen 👍🏻
Citera
2026-07-02, 00:48
Medlem
Citat:
Kommer inte citera hela ditt inlägg för det är så jävla pajigt men mönstret att det föreslås att ngn som inte är 100% emot Nicci, morsan eller Viktor skulle vara eller känna någon av dom men nä jag känner honom inte.

Det har inte slagit någon av er som hängt här i flera år att ni i er lilla bubbla kanske mest bidrar till att folk får lite mer förståelse och kärlek för Nicci? 🤔 Tror inte den här tråden och de som skrivs i den har så stor påverkan på hur folk uppfattar Nicci som ni kanske inbillar er utan dem flesta ser genom det löpande dravlet här och tänker att saker inte är så svartvita som många här alltid tycker

Så fort folk är 100% anti drar jag och många andra med normalt antal hjärnceller öronen åt oss och väljer att leta efter vad som faktiskt är sant. Man får inte vara ett sheep……

Om folk känner mer med N pga denna tråd är det ju toppen. Tycker inte att folk har skrivit så fina saker till N direkt på hennes plattformar och i den där gruppen på FB. Så antingen är det deras egen uppfattning, oavsett om de läser tråden, eller så är det folk härifrån med några 100 konton. Jag skulle iaf aldrig skriva till nån på det sättet många gjort, även om det inte är så snyggt att sitta och skvallra här heller.

Ja det blir lätt två sidor, jag har svårt att ta folk på allvar som enbart är för eller emot med.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-07-02 kl. 01:01.
Citera
2026-07-02, 08:41
Medlem
Citat:
Kommer inte citera hela ditt inlägg för det är så jävla pajigt men mönstret att det föreslås att ngn som inte är 100% emot Nicci, morsan eller Viktor skulle vara eller känna någon av dom men nä jag känner honom inte.

Det har inte slagit någon av er som hängt här i flera år att ni i er lilla bubbla kanske mest bidrar till att folk får lite mer förståelse och kärlek för Nicci? 🤔 Tror inte den här tråden och de som skrivs i den har så stor påverkan på hur folk uppfattar Nicci som ni kanske inbillar er utan dem flesta ser genom det löpande dravlet här och tänker att saker inte är så svartvita som många här alltid tycker

Så fort folk är 100% anti drar jag och många andra med normalt antal hjärnceller öronen åt oss och väljer att leta efter vad som faktiskt är sant. Man får inte vara ett sheep……
Normalt antal hjärnceller ?
Då har du missat vad 97% tycker om Nicci o det är bara tragiskt !
Citera
2026-07-02, 08:58
Medlem
Citat:
Andreas morsa verkar också vara en karaktär för övrigt, det kommer fram i handlingar från rätten (i delar från både Andreas och Nicci) att de bråkade mycket om just hans mamma

Är nog inte bara hernestigarna som har för vana att vara överdrivet involverade i sina barns liv utan fler i detta skulle må bra av att klippa navelsträngen 👍🏻

Ja, och man vet ej vad det bråket egentligen handlade om mer än att A mamma besökte A och fam. H och kände att fam H inte ställde några frågor till henne.......etc.
Man kan ju undra varför N & A ens väljer att lägga tid på att bråka om hans mamma?
Senast redigerad av Artmovie 2026-07-02 kl. 09:14.
Citera
2026-07-02, 09:35
Medlem
Det är spännande att se likes på hennes Instagraminlägg.

Familjebilder ca 15000 likes
Hennes sång (som står för 95% av flödet sen hon började hinta om den) under 1000 likes på de sista.

Så hon delar den ju inte för likes, däremot kommer det ju mycket kommentarer, o de genererar väl mer publik än likes. Så alla hatkommentarer ger ju henne mer flöde.

Dessutom TROR jag att de ville att den skulle slå som TikTok-dans. Att folk ska nappa på just den där dansen och att den ska bli stor på så sätt. Men vad jag sett är det verkligen ett FÅTAL som använt ljudet. Eller?
Citera
2026-07-02, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pringlan
Det är spännande att se likes på hennes Instagraminlägg.

Familjebilder ca 15000 likes
Hennes sång (som står för 95% av flödet sen hon började hinta om den) under 1000 likes på de sista.

Så hon delar den ju inte för likes, däremot kommer det ju mycket kommentarer, o de genererar väl mer publik än likes. Så alla hatkommentarer ger ju henne mer flöde.

Dessutom TROR jag att de ville att den skulle slå som TikTok-dans. Att folk ska nappa på just den där dansen och att den ska bli stor på så sätt. Men vad jag sett är det verkligen ett FÅTAL som använt ljudet. Eller?
Har sett en använda det o det var för att håna henne.
Tror att detta kör henne helt i botten o kommer bara skada henne ju längre hon fortsätter! Hon mår inte bra och är helt avstängd både för vad hon gör just nu och för vad V gör mot henne som förnekas starkt vilket bara är tragiskt !
Citera
2026-07-02, 10:05
Medlem
Dom har verkligen hakat upp sig på att Nicci blivit igenkänd på ica i Ekerö.
Vad förväntar man sig? När man spammar varenda kanal på internet när man står och åkar och versar på benet och smeker sig? Skit samma om den heter ligga i natt eller sola på stranden, pinsamt oavsett!
Då hade man kallat de ”aa där är hon som gjort sola låten” istället, blir ju lite handlingarna kring hennes låt folk tycker är pinsamt och märkvärdigt.
Stå inte och åla dig på internet varje dag om du inte vill att folk ska se eller prata om det.
Dom har ju setat tidigare och påpekat att det är bara internettroll som inte gillar hennes handlingar, ingen vågar säga nått face to face.
Nudå? Hoppsan
Citera
2026-07-02, 12:22
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Så enkelt är det inte, folk här måste sluta prata om det som att man utgår från hur föräldrarna gör eller beter sig. Det är BARNET i fokus. han kan sköta träffarna hur bra som helst men man utgår från barnet. Om hon inte skulle va redo/mogen att utöka umgänget nästa gång han vill det så kommer de inte hända hur duktig han än skulle vara.

Det är också på ett sätt dumt för Andreas skull att umgänget är reglerat av domstolen nu för om inte Nicci vill träffa honom i familjerätten (vilket är helt frivilligt) så måste han stämma henne igen för en utökning av umgänget

Nu misstolkade du det jag skrev.
Andreas sköter tider, aktiviteter och umgänge och får Chiara att må bra och känna sig trygg.
Jag har alltid skrivit att barnen ska sättas först och trodde att alla fattade det.
För om inte Andreas sköter träffarna kommer de aldrig att ses eller höras.

Jag har ingen aning om vilken väg rent juridiskt som är bäst att gå för dem?
Det enda jag vet är att framtiden blir svår för ett barn där föräldrarna inte kan sätta barnet först.
Citera
2026-07-02, 12:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, precis.
Eftersom det inte finns någon datumstämpel så vet man ju inte när det skrevs.
Ser ut som om det kan vara allt från 2022-2026....??
Chatten verkar inte sluta där utan fortsätta vidare.....

Magkänslan säger att det här är innan V träffade N och "vänstrade" med IF, men har som sagt ingen aning.
Vore högst olyckligt om detta är i nutid med tanke på barnen.

Jag tror att det är nutid tyvärr.
Det är väldigt tråkigt för familjen men de har problem.

De valde dock varandra trots att de visste och lärde inte känna varandra innan graviditet och giftermål.
Citera
2026-07-02, 12:34
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Om jag skriver med någon på Instagram för 5 år sen, och idag går in i den konversationen och tar en print på det som skrevs för fem år sedan. Så står det namnet som står nu och är bilden som är nu. Så varken profilbild eller namn säger någonting om när konversationen ägt rum

Oavsett mot vem så är det otrohet och det är lika illa oavsett år

Ja det stämmer till viss del.
Profilbild är som du skriver den som är nu ändras även på gamla konversationer.
Namnet kan ändras men det beror på både hur man lägger in det och vilken rad.
Det finns både visningsnamn och användarnamn.

Ja det är inte schysst mot Nicci om han är otrogen men hon är också otrogen genom att sexchatta och skicka bilder på sina intima delar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in