Citat:
Ursprungligen postat av
jullejulle
Du e verkligen den här trådens märkligaste filur och om du faktiskt läste vad folk skriver skulle du inte behöva va så arg. Tänk på blodtrycket 😂 Jag menade att han kan förklara för Nicci när i tiden denna konversationen hände
Är väl knappast så illa som folk målar upp det här att vara otrogen? Är det nice? Nej. Men fattar inte varför folk har sånt jävla problem med om Viktor eventuellt skulle ha varit otrogen i tidigare relationer? Vi lever ju inte under sharialagar där han ska stenas för ngn otrohet?? Och om han varit otrogen mot Nicci så är det såklart korkat av han, men ingen här verkar ju ens gilla Nicci så vad är det ni försöker få sagt? Att han är olämplig att ha runt barnen? 🧐
Varför vi tar upp Viktors otrohet är av flera skäl.
Nicci har sagt att hon skulle aldrig kunna vara med någon som varit otrogen även om det hänt i tidigare relationer.
Nicci har sagt väldigt taskiga saker om tjejer som blir bedragna, främst om deras utseende och att de inte är tillräckligt sexiga.
Hon har även tagit upp andra egenskaper som dessa tjejer har/inte har.
Exempel: Saknar självrespekt, resten minns jag inte ordagrant och tänker inte skriva något som jag inte har hört exakt.
Nicci är också otrogen, digitalt.
Vem har skrivit att Viktor är olämplig runt barnen?
Jag tycker att han verkar älska dem väldigt mycket och bryr sig när han är tillsammans med familjen.