2026-07-01, 12:17
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vilken fråga?

Manshat? Jag hatar verkligen inte män! Män är underbara människor! Fina mot kvinnor och barn och mot andra män.
Män våldtar i övrigt inte kvinnor/barn eller andra män. Män är vuxna nog att fatta att kräver kvinnan kondom, så är det kondom som gäller. Män tar hänsyn till kvinnan. Män kommer inte i en kvinna utan kondom, mot hennes vilja.

Det är endast hybrid-män som våldtar kvinnor. Hybrid-män struntar i kondom och kommer i kvinnan vaginalt, mot hennes vilja. Kvasimän, som ser ut som män, men agerar som någon slags apor.

Och i övrigt så hatar jag våldtäkter.

Frågan är om du är man, eller hybrid-man. Den frågan får du fundera på för dig själv.

Denna fråga, nedan, som du undvikit att svara på sedan igår...

Citat:
Om kvinnan då har en, eller flera könssjukdomar och ljuger om att hon inte har detta - killen använder ändock kondom under hela samlaget och helt korrekt, för att vara på den "säkra" sidan - mannen smittas ändå av HIV och/eller Kondylom, skall då kvinnan dömas för våldtäkt? Hon har ju invaderat mannen med miljontals, biologiska partiklar (virus) och ljugit om att hon inte har några könssjukdomar...
Citera
2026-07-01, 12:17
Medlem
swedenistanis avatar
Finns det någon bild på dessa människor?
Citera
2026-07-01, 12:19
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Din fråga besvarar sig själv förstår du väl?
Om en kvinna anser att det är våldtäkt för att mannen vägrar köra UTAN kondom är hon ett klappmongo.

Han bryter ju mot hennes samtycke. Hennes samtycke till sex gäller utan kondom.
Därför frågar jag igen, då samtycket bryts i och med att han använder kondom tycker du att det utgör en våldtäkt då? Mannen har ju haft sex med kvinnan på ett sätt hon inte godkänt.
Citera
2026-07-01, 12:22
Medlem
Hur jävla svårt ska vara att förstå att ett nej är ett nej?
Citera
2026-07-01, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Han bryter ju mot hennes samtycke. Hennes samtycke till sex gäller utan kondom.
Därför frågar jag igen, då samtycket bryts i och med att han använder kondom tycker du att det utgör en våldtäkt då? Mannen har ju haft sex med kvinnan på ett sätt hon inte godkänt.

Är kvinnan missnöjd efter sexet av en eller annan anledning så är det våldtäkt i dagens feminist Sverige så enkelt är det spelar inte så stor roll vad saken gäller
Citera
2026-07-01, 12:34
Medlem
Citat:
Hur snabbt kom han i henne?
Hur visste hon att han struntade i kondomen?
Varför respekterade han inte att han INTE fick spruta i fittan på henne?
Skulle hon sagt paus i samlagets namn, bett honom dra ut den och inspektera så att kondomen var på plats och om den inte var där så skulle hon dragit fram en kniv och sagt hotfullt ”jag samtyckte till sex MED kondom och nu ser jag under samlagskontrollen att du inte har gjort det vi var överens om och därför kommer jag att anmäla dig”.

Jaja jätteroligt räcker med 10 sekunder att känna att kondomen inte var där det kräver att hon är plaskvåt vilket rimmer ännu sämre med våldtäkt hon har ögon och se med och har bevisligen sett att han ej tagit på kondomen och ändå har hon ändrat sig och samtyckt till sexet men mannen ska fatta att hennes ursprungliga villkor är det som gäller trots att hon deltar aktivt i sexet det är absurt och det är bara extremfeminister som kan försvara detta tramset detta är ett hån mot alla de kvinnor som verkligen blir våldtagna
Citera
2026-07-01, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Han visste att han inte fick spruta i henne. Det är därför inte fråga om retroaktivt återkallat samtycke.

Att hon kan ha sagt det innan är irrelevant hon visste att han ej hade kondom men ändra sig och samtyckte i stunden vilket är det som räknas då blir hennes föregående krav irrelevant har hon sex utan kondom får hon räkna med att han kan få utlösning hon är inte utvecklingsstörd hon får ta ansvar att skydda sig se till att kondomen är på
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Är kvinnan missnöjd efter sexet av en eller annan anledning så är det våldtäkt i dagens feminist Sverige så enkelt är det spelar inte så stor roll vad saken gäller

Så är det. Lever numera som celibat för anser att risken är inte värt det.
Citera
Medlem
Citat:
Kravet på kondom fanns innan samlaget. Han har själv i förhör tagit upp det, men säger i förhör att han trodde att hon krävde kondom för att skydda honom, då hon hade haft sex med en annan man.

Så han var medveten om kravet på kondom. Men verkar ha tolkat det lite på sitt eget vis och på något vis omvandlat det hela till att det ändå inte behövdes kondom (min tolkning, eftersom han ju inte använde kondom, trots att han visste att hon krävde det).

Därtill har han sprutat i hennes vagina, utan kondom, mot hennes vilja. Vilket är = våldtäkt. Struntat i hennes gränser. Och utsatt henne för risk att bli oönskat gravid.

Tomatpungens härliga objektivitet.

Varför antar du att han tolkar det hela på sitt sätt?
Och inte att hon är den som tolkat det hela på sitt eget vis...

Eftersom hon flera gånger redan INTE använt kondom
så är det väl mer troligt att hennes tolkning är den som felar...
Citera
2026-07-01, 12:39
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Han hade inte samtycke att komma I henne utan kondom, men gjorde det ändå = våldtäkt. Vilket han är dömd för.
Nu är du lite väl tondöv. Poängen var ju att han inte gjorde det med avsikt . Vilket du ej emotsäger.
Citat:
Oaktsam våldtäkt fanns som brottsrubricering i Norge, innan den fanns i Sverige. Men han är inte dömd för oaktsam våldtäkt, utan för våldtäkt.
Precis. I Sverige är en ”oavsiktlig våldtäkt” en våldtäkt.
I mindre extremistiska länder undrar man naturligtvis hur en våldtäkt kan vara oavsiktlig..
Citera
2026-07-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Hur jävla svårt ska vara att förstå att ett nej är ett nej?
Ja precis. Det är inte svårt att förstå.

Men nu sa hon inte nej.... de flesta här gör påhitt att han borde frågat "får jag komma", och eftersom han inte frågade så skall han dömas för våldtäkt.
Citera
2026-07-01, 12:43
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Hur snabbt kom han i henne?
Hur visste hon att han struntade i kondomen?
Varför respekterade han inte att han INTE fick spruta i fittan på henne?
Skulle hon sagt paus i samlagets namn, bett honom dra ut den och inspektera så att kondomen var på plats och om den inte var där så skulle hon dragit fram en kniv och sagt hotfullt ”jag samtyckte till sex MED kondom och nu ser jag under samlagskontrollen att du inte har gjort det vi var överens om och därför kommer jag att anmäla dig”.

Ja, givetvis. Fast var kom kniven ifrån? Om hon misstänker att kondomen inte sitter rätt eller att han inte har någon så avbryter hon samlaget genom att säga till honom.

Du försöker framställa det som något konstigt. Det är ju inte det minsta underligt eller märkligt. Vill hon inte ha sex utan kondom så har hon inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in