2026-07-01, 11:53
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Om du hamnat i säng med en kvinna som ställer krav på sex UTAN kondom ska du självklart använda dubbla kondomer. Såvida du inte vill bli pappa? Annat tänkbart scenario skulle vara att hon har någon fetisch för kroppsvätskor och annat kladd.
Ett tredje scenario skulle kunna vara att hon inte vet hur en kondom fungerar och skäms.
Ett fjärde scenario kan vara att hon inte förstår varför man använder kondom om man gillar någon. Du får fråga om du möter en sådan kvinna.
Ingen fungerar likadant och kvinnor är ibland ett mysterium
Men om hon petar in din kondomfria kuk mot din vilja ska du självklart anmäla henne för våldtäkt.

Tänk att du med ditt ändå ganska långa svar lyckades undvika att svara på min fråga :-)
Citera
2026-07-01, 11:54
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Men du har som vanligt svårt med den empatiska förmågan, i att leva dig in i kvinnans situation i detta läget.
Problemet är att landets rättsväsende; och i det längre perspektivet tilltron till rättvisan i Sverige, urholkas genom feministisk politisering, där de kräver att misslyckade relationer kriminaliseras.

Vissa ogillar kindpussar; och föredrar handskakning som sätt att hälsas. Att folk ska börja springa till polisen för att de anser att någon inte respekterat deras föredragna hälsningsmetod, när de uttryckt sin motvilja mot det, både belastar; och urholkar respekten för, rättsväsendet i Sverige.

I ett starkt och enat samhälle, så bör både kindpussar och kondomfallet bemötas av rättsväsendet med en uppmaning att avsluta relationer med människor, med vilka man inte kommer överens, istället för att nedvärdera myndigheter till en slags dagisfröken.
Citera
2026-07-01, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Tänk att du med ditt ändå ganska långa svar lyckades undvika att svara på min fråga :-)
Jag svarade att DU ska anmäla en kvinna som tvingar dig till sex utan kondom ifall du vill ha kondom.
Citera
2026-07-01, 11:56
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Jag svarade att DU ska anmäla en kvinna som tvingar dig till sex utan kondom ifall du vill ha kondom.
Men om du läser om var det inte det JAG frågade.
Citera
2026-07-01, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Problemet är att landets rättsväsende; och i det längre perspektivet tilltron till rättvisan i Sverige, urholkas genom feministisk politisering, där de kräver att misslyckade relationer kriminaliseras.

Vissa ogillar kindpussar; och föredrar handskakning som sätt att hälsas. Att folk ska börja springa till polisen för att de anser att någon inte respekterat deras föredragna hälsningsmetod, när de uttryckt sin motvilja mot det, både belastar; och urholkar respekten för, rättsväsendet i Sverige.

I ett starkt och enat samhälle, så bör både kindpussar och kondomfallet bemötas av rättsväsendet med en uppmaning att avsluta relationer med människor, med vilka man inte kommer överens, istället för att nedvärdera myndigheter till en slags dagisfröken.

Att inte använda kondom och spruta i någons vagina, mot hennes vilja. är inte jämförbart med att kindpussas mot någons vilja.
Citera
2026-07-01, 11:59
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyPecker
Är männen menlösa våp som inte kan se till att kondomen sitter på kuken? Varför måste alltid kvinnor kontrollera så att män sköter sig?
Om kvinnor ”alltid måste” kontrollera att män sköter sig, så skulle de inte belästa rättsväsendet med det?
Det är själva problemet..
Citera
2026-07-01, 12:00
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Han ville köra utan kondom, körde utan kondom.
Förstår du skillnaden? Vad är det menlösa?

Ville hon ha MED kondom så får hon väl ta tag i det.

Det du beskriver är tydligt en våldtäkt.
Citera
2026-07-01, 12:04
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Menar att de varit otydliga om tretusenetthundraelva saker,
inte att de behövt tjata gånger om EN sak.

Ungefär att ni säger att det vore roligt att åka shoppa kläder,
det ska man tolka in som ett KRAV att vi ska åka shoppa kläder.

Och när ni sagt det som "roligt" tre gånger och det gått några dagar så får man höra att hon tjatat om att vi ska åka handlar kläder men att jag skiter i henne för att vi inte gjort det.

För detta "roligt" skulle ju tolkas som att det var något vi skulle göra asap.

Så funkar "krav" för er, och när man frågar tillbaka varför sa du inte bara att du ville åka handla kläder idag så blir det bara mutter.

Så där var hennes "krav" med.

Sluta generalisera.
Citera
2026-07-01, 12:08
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Det stinker efterhandskonstruktion lång väg nä hon är bara ute efter skadestånd hon både såg och kände att samlaget var utan kondom och gjorde ändå inget för att återkalla samtycket förrän efter att han redan kommit

Han säger tom i förhör att hon ville använda kondom om de skulle ha sex.
Citera
2026-07-01, 12:09
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Att inte använda kondom och spruta i någons vagina, mot hennes vilja. är inte jämförbart med att kindpussas mot någons vilja.
Nu är det relationen, snarare är agerandet, som avses.
Om en person, med vilken man har en relation, envisas att utföra en handling man är obekväm med, så är det naturliga förfarandet att avsluta relationen, instället för att belasta rättsväsendet med dumheter.

Både du och jag vet mycket väl att en ovälkommen kindpuss kan anses vara ett övergrepp i feminismens Sverige. Om det utförs av en man mot en kvinna.
Citera
2026-07-01, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Du svarar såklart inte på frågan alls - är mitt exempel våldtäkt, eller inte - det är samma princip som du orerat om i massor av andra inlägg, men jag förstod att din dubbelmoral skulle skina igenom något så fruktansvärt när jag skrev mitt inlägg...

Förstod också att ditt manshat skulle påvisas och det gjorde det. Mannen i mitt exempel skall bara stillatigande godta det faktum att kvinnan smittat honom och bedragit/ljugit för honom om sina könssjukdomar.

Vilken fråga?

Manshat? Jag hatar verkligen inte män! Män är underbara människor! Fina mot kvinnor och barn och mot andra män.
Män våldtar i övrigt inte kvinnor/barn eller andra män. Män är vuxna nog att fatta att kräver kvinnan kondom, så är det kondom som gäller. Män tar hänsyn till kvinnan. Män kommer inte i en kvinna utan kondom, mot hennes vilja.

Det är endast hybrid-män som våldtar kvinnor. Hybrid-män struntar i kondom och kommer i kvinnan vaginalt, mot hennes vilja. Kvasimän, som ser ut som män, men agerar som någon slags apor.

Och i övrigt så hatar jag våldtäkter.

Frågan är om du är man, eller hybrid-man. Den frågan får du fundera på för dig själv.
Citera
2026-07-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Men om du läser om var det inte det JAG frågade.
Din fråga besvarar sig själv förstår du väl?
Om en kvinna anser att det är våldtäkt för att mannen vägrar köra UTAN kondom är hon ett klappmongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in