Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Du svarar såklart inte på frågan alls - är mitt exempel våldtäkt, eller inte - det är samma princip som du orerat om i massor av andra inlägg, men jag förstod att din dubbelmoral skulle skina igenom något så fruktansvärt när jag skrev mitt inlägg...
Förstod också att ditt manshat skulle påvisas och det gjorde det. Mannen i mitt exempel skall bara stillatigande godta det faktum att kvinnan smittat honom och bedragit/ljugit för honom om sina könssjukdomar.
Vilken fråga?
Manshat? Jag hatar verkligen inte män! Män är underbara människor! Fina mot kvinnor och barn och mot andra män.
Män våldtar i övrigt inte kvinnor/barn eller andra män. Män är vuxna nog att fatta att kräver kvinnan kondom, så är det kondom som gäller. Män tar hänsyn till kvinnan. Män kommer inte i en kvinna utan kondom, mot hennes vilja.
Det är endast hybrid-män som våldtar kvinnor. Hybrid-män struntar i kondom och kommer i kvinnan vaginalt, mot hennes vilja. Kvasimän, som ser ut som män, men agerar som någon slags apor.
Och i övrigt så hatar jag våldtäkter.
Frågan är om du är man, eller hybrid-man. Den frågan får du fundera på för dig själv.