2026-06-29, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rtrrq
Visst är det kul Herr Bauer att läsa om sig själv här! Du hintar om det i podden du medverkade i.
Klart han gör! Alla omnämnanden är av godo även om det idiotförklarar han. Egen ämnestråd här måste vara orgasmiskt i hans värld.
Tror han läser varenda rad...flera gånger... och han är sååå lycklig 🤯😜
Citera
2026-06-29, 13:07
Medlem
Nej man har verkligen funderat på hur hon tänker, om hon nu gör det, kanske bara låter parodien löpa på till det kraschar av sig själv. Ja, det är något fel på den mannen. Usch.
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Det ER på riktig nåt fel på han. Måtte Vara Sveriges mest korkade og usexy mann! Jag kan enda inte fatta hur P kunne falla for honom. Javisst kan hun virka barnslig og lite naiv, men såååååå dum trodde jag inte hun var. En liten flirt ok, men å gifta seg med et slikt menneske!?!?

Det anda riktige hon kan gjøra nu er å slenga ut honom fort som f…..!
Citera
2026-06-29, 13:16
Medlem
Haha han tror han är den kände, "Bauers fru".
Vem fan är det?! Säg Pernilla i skvallerpressen så reagerar många och lägg sedan till Wahlgren så är det klart. Men "Bauer"?? Lille badbyxans storhetsvansinne är patetiskt 😆

Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Såg samma. Hon har garanterat bett honom att ta bort det. Fort som fanken! 😂
Citera
2026-06-29, 18:31
Medlem
Jag lyckas inte kopiera länk och ni kanske redan sett? På YouTube finns ”Pernilla och Christians alla bråk”

Ibland försöker han lägga band på sig själv, men man ser hans ilska och man hör hans domderande ton. Pernilla säger ifrån men försöker samtidigt blidka honom.

I första konflikten reagerar jag på hur han sträcker fram en liten låda som hon helt utan ifrågasättande lägger sin telefon i. När hon sen tappar något på golvet, som hon böjer sig ned för att ta upp, slår han hennes kaffekopp i bordet. Han har så mycket såna där småsaker för sig som berättar så mycket om vilken typ av person han är bakom sin sitt äckliga leende.
Citera
2026-06-29, 18:48
Medlem
Ja det är många små sekvenser som man kan se att denna man inte är trevlig. Som du skriver, han försöker att lägga band på sig men hans ilska och irritation lyser igenom. En mycket obehaglig typ bakom leendet. Sedan får Bauerfansen tro vad de vill, forsätt att vara blinda för det är bl a
det han lever på.

Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Jag lyckas inte kopiera länk och ni kanske redan sett? På YouTube finns ”Pernilla och Christians alla bråk

Ibland försöker han lägga band på sig själv, men man ser hans ilska och man hör hans domderande ton. Pernilla säger ifrån men försöker samtidigt blidka honom.

I första konflikten reagerar jag på hur han sträcker fram en liten låda som hon helt utan ifrågasättande lägger sin telefon i. När hon sen tappar något på golvet, som hon böjer sig ned för att ta upp, slår han hennes kaffekopp i bordet. Han har så mycket såna där småsaker för sig som berättar så mycket om vilken typ av person han är bakom sin sitt äckliga leende.
Citera
2026-06-29, 18:53
Avstängd
Citat:
Jag lyckas inte kopiera länk och ni kanske redan sett? På YouTube finns ”Pernilla och Christians alla bråk”

Det är bara nyttigt för Pernilla med lite mothugg så hon inte blir helt odräglig. Alla andra stryker ju henne medhårs pga alla hennes miljoner. Hon lär ju vara rik som ett troll.
Citera
2026-06-29, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det är bara nyttigt för Pernilla med lite mothugg så hon inte blir helt odräglig. Alla andra stryker ju henne medhårs pga alla hennes miljoner. Hon lär ju vara rik som ett troll.

Håller med om att hon är respektlös och disträ många gånger och förstår om de i hennes närhet blir irriterade på henne. Om han hade sagt ifrån ang. t ex hennes telefon på ett respektfullt sätt hade jag och många fler inte reagerat. Spelar du dum eller ser du verkligen inte igenom honom?
Citera
2026-06-29, 19:52
Medlem
Citat:

Rik är Pernilla men hon har också stora utgifter. Huset tex blev väldigt mycket dyrare än hon tänkte och huset i Spanien som Pernilla köpt och renoverat är inte billigt det heller.
Citera
2026-06-29, 19:53
Avstängd
Citat:
Håller med om att hon är respektlös och disträ många gånger och förstår om de i hennes närhet blir irriterade på henne. Om han hade sagt ifrån ang. t ex hennes telefon på ett respektfullt sätt hade jag och många fler inte reagerat. Spelar du dum eller ser du verkligen inte igenom honom?
Nej jag spelar inte dum. Jag anser att jag är ganska intelligent. Det finns inget att se igenom hos Bauer. Han är bara sig själv utan att vara ute efter något speciellt.
Citera
2026-06-29, 19:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Rik är Pernilla men hon har också stora utgifter. Huset tex blev väldigt mycket dyrare än hon tänkte och huset i Spanien som Pernilla köpt och renoverat är inte billigt det heller.
Om hon behöver MER pengar kan hon ju sälja huset i Spanien. Hon verkar ju inte vara där speciellt mycket.
Citera
2026-06-29, 20:18
Medlem
Citat:
Om hon behöver MER pengar kan hon ju sälja huset i Spanien. Hon verkar ju inte vara där speciellt mycket.

Pernilla har två hus i Spanien. Det ena är relativt litet och det huset köpte hon för många år sedan. Det huset hyr Pernilla ut nu.

Den stora villan dom bor i nu köpte Pernilla för att hela familjen ska kunna bo där samtidigt. Pernilla, barn, barnbarn och Christian då också förstås
Citera
2026-06-29, 20:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla har två hus i Spanien. Det ena är relativt litet och det huset köpte hon för många år sedan. Det huset hyr Pernilla ut nu.

Den stora villan dom bor i nu köpte Pernilla för att hela familjen ska kunna bo där samtidigt. Pernilla, barn, barnbarn och Christian då också förstås
Jaha. De verkar ju aldrig vara där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in