Citat:
Ursprungligen postat av
blobben!!!
Tog du DNA-test? Med tanke på att många AAS är säkrare än kvinnliga p- medel (för oönskad graviditet) så är det väldigt osannolikt att det skulle ske. Det tar däremot några månader innan den fulla effekten uppnås.
Dos, substans och längd?
Självklart har jag tagit ett DNA-test. Jag gjorde henne gravid när jag hade legat på steroider i fem år. Jag körde 'cruise and blast' med konstant höga doser, och mina 'cruises' låg snarare på cykelnivåer eftersom jag var ung och dum. Jag tog allt från testo, deca och masteron till anavar, proviron och primobolan. Just under Colombia-resan körde jag testo samt primo, om jag minns rätt.
Jag hade alltså legat på steroider i fem år utan uppehåll – utan HCG eller liknande – och gjorde henne gravid på första ligget, eller ja, vi låg flera gånger under natten och morgonen. Jag tror att uppfattningen om att man blir steril av AAS är extremt vanlig, men vissa har nog andra genetiska förutsättningar och kan producera simmare som fungerar ändå.
Nu är jag naturlig, dock. Jag gick nyligen av efter att ha legat på i två år igen, och nu börjar jag äntligen känna mig någorlunda normal efter 4–5 månader off. Jag gick av 'cold turkey' båda gångerna. Först efter fem år, då var jag av i cirka 2,5 år, och nu har jag legat på igen i cirka två år – och gick av 'cold turkey' igen. Fy fan, man börjar känna sig som vanligt igen. Men man är någorlunda ung, så man återhämtar sig faktiskt.