2026-06-28, 15:55
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Fast är inte det här exakt samma sak, mannen har gett samtycke till ett samlag där man är skyddad mot graviditet med p-piller. Istället får han ett oskyddat samlag som han inte har gett samtycke till. Eller missar jag något?
Nej, det är ingen skillnad vad gäller villkorat samtycke. För att ändå skuldbelägga mannen, men inte kvinnan, börjar man blanda in frågan om vad som sker under själva sexakten och inte. Vilket är helt irrelevant vad gäller samtycke. Problemet är att folks rättskänsla har möjligtvis börjat omfatta bristande samtycke vad gäller män, men inte alls kvinnor. Alltså blir frågan om samtycke godtycklig.
Citera
2026-06-28, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Tog du DNA-test? Med tanke på att många AAS är säkrare än kvinnliga p- medel (för oönskad graviditet) så är det väldigt osannolikt att det skulle ske. Det tar däremot några månader innan den fulla effekten uppnås.

Dos, substans och längd?
Självklart har jag tagit ett DNA-test. Jag gjorde henne gravid när jag hade legat på steroider i fem år. Jag körde 'cruise and blast' med konstant höga doser, och mina 'cruises' låg snarare på cykelnivåer eftersom jag var ung och dum. Jag tog allt från testo, deca och masteron till anavar, proviron och primobolan. Just under Colombia-resan körde jag testo samt primo, om jag minns rätt.

Jag hade alltså legat på steroider i fem år utan uppehåll – utan HCG eller liknande – och gjorde henne gravid på första ligget, eller ja, vi låg flera gånger under natten och morgonen. Jag tror att uppfattningen om att man blir steril av AAS är extremt vanlig, men vissa har nog andra genetiska förutsättningar och kan producera simmare som fungerar ändå.

Nu är jag naturlig, dock. Jag gick nyligen av efter att ha legat på i två år igen, och nu börjar jag äntligen känna mig någorlunda normal efter 4–5 månader off. Jag gick av 'cold turkey' båda gångerna. Först efter fem år, då var jag av i cirka 2,5 år, och nu har jag legat på igen i cirka två år – och gick av 'cold turkey' igen. Fy fan, man börjar känna sig som vanligt igen. Men man är någorlunda ung, så man återhämtar sig faktiskt.
Senast redigerad av Vikingtraveler 2026-06-28 kl. 16:01.
Citera
2026-06-28, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du anser kanske att det behövs ny lagstiftning här som ger kvinnor vägledning så att de inte lurar män att bli förälder mot sin vilja?

Du skulle själv knappast uppskatta om någon tvingar dig till något som du absolut inte vill.

Nej, det tycker jag inte behövs. För en man behöver inte bli förälder mot sin vilja. Det han behöver göra (mot sin vilja) är att betala 2500 per månad i underhåll och stå som "far" i ett juridiskt dokument. Mer än så behöver han inte göra. Föräldraskapet sköter kvinnan själv, han kan slippa det helt om han vill. Föräldraskap handlar om såååå mycket mer än om att vara ett namn på ett juridiskt dokument och betala 2500 i månaden. Och allt ansvar som föräldraskapet kräver, slipper han, om han inte vill.

Jag har endast legat med personer jag kan tänka mig att ha barn ihop med. Om graviditet skulle inträffa.
Citera
2026-06-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
finns det inte barnhem längre?

Det finns hur som helst många bra fosterfamiljer.

Vad yrar du och dina äckliga feministvänner om är frågan?

Nej, barnhem som institution finns inte kvar. Det kanske vore något att återinföra.
Citera
2026-06-28, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, det tycker jag inte behövs. För en man behöver inte bli förälder mot sin vilja. Det han behöver göra (mot sin vilja) är att betala 2500 per månad i underhåll och stå som "far" i ett juridiskt dokument. Mer än så behöver han inte göra. Föräldraskapet sköter kvinnan själv, han kan slippa det helt om han vill. Föräldraskap handlar om såååå mycket mer än om att vara ett namn på ett juridiskt dokument och betala 2500 i månaden. Och allt ansvar som föräldraskapet kräver, slipper han, om han inte vill.

Jag har endast legat med personer jag kan tänka mig att ha barn ihop med. Om graviditet skulle inträffa.

Skitsnack, ungen har arvsrätt. Män gör rätt i att frukta för sina liv och hela sin familj när någon hora bestämmer sig för att bli gravid mot hans vilja.

Det hela är en taktik lika gammal som bibeln av psykopatiska kvinnor.
Senast redigerad av VivaLaMusica 2026-06-28 kl. 16:26.
Citera
2026-06-28, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Nej, barnhem som institution finns inte kvar. Det kanske vore något att återinföra.
förstår inte riktigt vart du vill komma med det.

Men är det bra för barn så visst känner en som suttit på barnhem, för hans föräldrar dog tidigt, han sa inget negativt om det och har ett fungerande liv idag
Citera
2026-06-28, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Skitsnack, ungen har arvsrätt. Män gör rätt i att frukta för sina liv och hela sin familj när någon hora bestämmer sig för att bli gravid mot hans vilja.

Hon är feminist hon tjänar på det här, därför försvara hon det med näbbar och klor
Citera
2026-06-28, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Hon är feminist hon tjänar på det här, därför försvara hon det med näbbar och klor

Ja, det är som vanligt, kvinnor gör barn till en ekonomisk transaktion.

Gissa vilka som är de verkliga psykopaterna. Inte männen i alla fall.
Citera
2026-06-28, 16:34
Medlem
Citat:

Återigen: varför låg han med en kvinna han ser som en "psykopatisk hora"?
Vad är det för fel på honom som gör så?

Avkomman är hur som helst ingen "psykopatisk hora" och har all rätt i världen att få veta vem som är dennes far och även ekonomisk hjälp av sin far. Det är det minsta man kan begära av honom, för hans avkommas räkning.
Citera
2026-06-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ja, det är som vanligt, kvinnor gör barn till en ekonomisk transaktion.

Gissa vilka som är de verkliga psykopaterna. Inte männen i alla fall.
Nej det är inte männen i det här fallet som ljuger och bedrar för pengar.

Det är tomaten och hennes vänner här som kommer ljuga och hitta på scenarier, för att försvara det här för egen vinningsskull såklart, barnen är helt betydelselösa för de här psykopaterna
Citera
2026-06-28, 16:36
Medlem
Citat:
Återigen: varför låg han med en kvinna han ser som en "psykopatisk hora"?
Vad är det för fel på honom som gör så?

Avkomman är hur som helst ingen "psykopatisk hora" och har all rätt i världen att få veta vem som är dennes far och även ekonomisk hjälp av sin far. Det är det minsta man kan begära av honom, för hans avkommas räkning.
Här erkänner hon sina motiv underbart.
Citera
2026-06-28, 16:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Din fågelholk till träskalle klarar helt uppenbart inte av att dra vettiga slutsatser.

Du kan knappast läsa andra människors tankar för att säkert kunna fastslå att dina ligg vill ha barn med dig.

Samtidigt blir många killar och män föräldrar mot sin vilja så här behövs helt klart utökad samtyckeslagstiftning som tjänar som vägledning för kvinnor vill tvinga killar och män att bli pappor mot deras vilja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in