Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpollon
Det är likvärdigt om mannen absolut inte vill ha barn med just den kvinnan, och hon lurar honom till det igenom säga hon har skydd men inte har det.
Det är ju tom bedrägligt beteende borde ge höga böter och fängelse till alla kvinnor som håller på med det här bedrägliga betendet med
En vidrig feministkvinna som lurar en stackarskille till ofrivilligt faderskap som sagt minst 500 00 i böter och femårs fängelse vi måste få bort bedrägerier ifrån sverige omgående.
Är det såhär du själv fått barn måntro?
Varför ligger han ens med en kvinna han "absolut inte vill ha barn med"?
Kvinnor ligger iaf. med män de gillar tillräckligt mycket, sexuellt selektiva som de är. Men kan för den saken skull inte vilja bli gravida.
Du vill sätta kvinnor i fängelse för att de har blivit mammor? Hör du själv hur skruvat det låter? Regeringen vill i övrigt att barnafödandet ska öka, inte minska. Så du får nog drömma på om ditt korkade förslag.
Nope. Jag och min partner använde inget skydd. Vilket vi båda visste om. Den av oss som är kvinna kan inte använda hormonella skydd, pga. vissa risker med det. Och kopparspiral är inte att tänka på av andra orsaker såsom risk för smärta och kraftiga blödningar. Och femidom och kondom använde vi bara i början av vår relation... Men när vår relation fördjupades och vi rentav förlovade oss etc. Så började vi köra med avbrutet samlag och "säkra perioder". Vilket vi båda visste med råge, inte är så säkert. Och så har båda våra barn kommit till! Och det är jag och min partner oerhört glada över!
Ska man köra med avbrutet samlag och "säkra perioder", så får man ju vara beredd på att det ändå blir graviditet. Och använder man p-medel, så får man också vara beredd på att det kan bli graviditet. Inget p-medel är 100% säkert.