2026-06-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Kvinner behöver väl inte parfym för att locka kuk till sig. Bara att visa sig och prata med en göbbarackare så blir hon körd i alla hålen utan problem. HALLÅÅÅ

Hursomhelst. Parfymer tror jag inte på.

Den där Burberryn som TS snackar om är otrolig. Träffade en tjej i veckan som hade den. Och lägligt nog gjorde TS det också. Knappast en slump
Citera
2026-06-27, 17:11
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Om hon måste ha en specialparfym för att få killarna att lägga märke till henne måste hon vara ruskigt ful med tanke på att de flesta killar knullar vad som helst.
Tala för dig själv. DU kanske sätter på exakt vad som helst med din krumma kuk, men vissa av oss föredrar att någon är vacker, doftar gott och har ett sympatiskt sätt. Nej, det är såklart inte så att alla män, eller ens de flesta, knullar gamlingar, barn, nazistkärringar och batikhäxor, djur, halta, lytta, otrevliga och fula så länge de har hål och kroppsvärme.
Citera
2026-06-27, 17:13
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Kvinner behöver väl inte parfym för att locka kuk till sig. Bara att visa sig och prata med en göbbarackare så blir hon körd i alla hålen utan problem. HALLÅÅÅ

Hursomhelst. Parfymer tror jag inte på.
Hon kanske ville öka chansen att få den i tvåan från 98% till 99%? Värt det då ju!
Citera
2026-06-27, 17:37
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Stor och tatuerad penis .. Det är en icebreaker . ( ja det gör jätteont)

Nu har jag inte så stor men så ont gör det inte.

Har hört att kvinnor gillar min Tom Ford Tabacco
Senast redigerad av santos_deville 2026-06-27 kl. 17:39.
Citera
2026-06-27, 18:53
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Fattar inte. Är du kvinna med stor tatuerad penis eller finns det en doft för det? 🤔

Har du något att fundera på ..
Citera
2026-06-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Hon svarade att det är en flaska Burberry London som hon alltid har för när hon ska lukta jävligt gott
Hon ljög säkert.
Hon menade att hon brukar använda den för att dölja odören när hon inte hunnit duscha, men ska på date...

Minns att på jobbet var det en gång någon tjej som luktade himmelskt gott, alla killar märkte doften

Detektivarbetet bland oss män satte genast i gång, då vi enats om att doften var fantastiskt fräsch och uppeggande.

Till slut hade vi ringat in honan som doftade så gott...

Någon frågade vad för fantastiskt parfym honan använde, då hon luktade så gott?

Nä jag använder aldrig parfym på jobbet sa hon, men du luktar gott, jätte gott sa vi !

Aaa...nu vet jag sa hon, måste va mitt tvättmedel.

Så hur god doften på parfymen är har även med personen som bär den att göra...
Citera
2026-06-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Nu har jag inte så stor men så ont gör det inte.

Har hört att kvinnor gillar min Tom Ford Tabacco
Förra snubben jag träffade hade någon Tom Ford, jag inte gillade. Känns som något en del köper bara för priset är lite skryt.

Väldoftande människor är överlag någpt jag uppskattar. Finns en parfym, tjejparfym som dyker upp ibland när jag är helt ensam (utomhus) och fattar inte riktigt hur parfymen kan röra sig långt utan att någon är i närheten. En av gångerna dök det upp en kvinna med barnvagn efter en stund så vet inte om detvar hennes doft jag kände den gången (samma parfym jag känner när ingen är i närheten). Dock så var jag med om att det plötsligt luktade så starkt hasch omkring mig att man hade kunnat tro att jag stod inne på en liten toa med någon som rökte och inte befann mig ensam i skogen. Jag hade då mött några killar en bra bit innan som sannolikt var orsaken då de faktiskt såg ut att leta efter en borttappad bit eller liknande. Skillnaden med parfymmolnet är att rök bör röra sig mer effektivt än vad parfymen på någon gör.

Har inte den blekaste av vad för parfym som uppges i tråden men oavsett kön så är väldoftande människor alltid ett plus i kanten.
Citera
2026-06-27, 19:45
Medlem
Citat:
Tala för dig själv. DU kanske sätter på exakt vad som helst med din krumma kuk, men vissa av oss föredrar att någon är vacker, doftar gott och har ett sympatiskt sätt. Nej, det är såklart inte så att alla män, eller ens de flesta, knullar gamlingar, barn, nazistkärringar och batikhäxor, djur, halta, lytta, otrevliga och fula så länge de har hål och kroppsvärme.
Inte ens mulliga söta tjejer i 25års-åldern?

Okej, det var inget. 😬
Citera
2026-06-27, 19:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Hon ljög säkert.
Hon menade att hon brukar använda den för att dölja odören när hon inte hunnit duscha, men ska på date...
Ljög hon om att jag tyckte att hon luktade gott och att hon brukar ha den när hon vill lukta gott?
Citera
2026-06-27, 19:47
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Inte ens mulliga söta tjejer i 25års-åldern?

Okej, det var inget. 😬
Va?
Citera
2026-06-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ljög hon om att jag tyckte att hon luktade gott och att hon brukar ha den när hon vill lukta gott?
Nä, du får du läsa mitt inlägg igen. Det var inte vad jag skrev...
Citera
2026-06-27, 19:57
Medlem
Ratads avatar
Jag luktar nytt moderkort naturligt så den ska inte döljas med bjäffs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in