Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
För evigt
Outplånligt intryck kanske. Grejen med just den är ju att den är så frän att man kommer ju inte känna lukten av den andra så mycket när man själv är indränkt i den. Kan ju vara ett plus det med.
Frän? Jag tycker att den luktar trevligt men kanske lite för mycket tonår av just skälet att den var populär på nittiotalet.
Axe temptation gillar jag istället faktiskt. Den har lite av dofttonerna som jag tycker är mer sensuellt laddade just av att så många av ens partners haft den. Funkar som något till vardags. Och är lite sexig pga att jag ju haft någon relation där den använts
Många idag kör helt andra parfymer osv. Man märker på doften stt många har lite dyrare parfymer bland det motsatta könet. Även yngre personer. Jag tror vi kvinnor mer kör billigare parfymer än vad många män gör idag. Mina vardagsparfymer är dock ju inte de absolut billigaste men det beror på att mina billiga favoriter inte längre säljs. Hade lite billigare produkter för män och gav senaste snubben dem men han hade sin Tom Ford sedan som han gillade så det billigare jag hade står kvar härhemma. Dock fick han en CK deo som tydligen dög för herrn. Hans hygien var inte direkt på topp enligt mig.
Doften försvann omedelbart men jag sparar den utfall att jag någonsin har någon ny snubbe här.
https://makeup.se/product/381711/?gad_source=1&gad_campaignid=20114482512&gbraid=0A AAAApnVLbKk3eGdhh1ze5uct_5BjadE0&gclid=CjwKCAjw6f3 RBhApEiwAMaCqWZFOcJhob23i3aDQZ9v_V4lcqO_AuSESnnFAn whXuRVxvxNnprJHXxoCG7sQAvD_BwE
Köpte faktiskt hem en duschcreme för män också. Normalt har jag haft sådana produkter men man ger ju bort dem när man är singel då det bara tar upp onödigt med plats samt inte håller för alltid.
Iallafall så kan en karl duscha hos mig och lukta så att jag vill gosa med honom. Billigt är inte alltid att förakta och bättre billigare produkter på någon som tar hand om sig själv än en tvåtusenkronors parfym på någon med dålig hygien. Tror varken män eller kvinnor vill bara med någon som luktar illa oavsett vad de sedan kompenserar med.
Men mest synd tycker jag om de som svettas väldigt illa så att man själv skäms om man är i närheten för att ingen ska tro att det är en själv. Kör en 40° tvätt nu efter att man svettats men hade då i ättika i maskinen utöver tvättmedel och sköljmedel. Tror de som svettas värst är dåliga på att förstå att bakterier lever kvar på huden och kläder om man inte tar uti med dem ordentligt och då spelar inga parfymer i världen någon roll.