2026-06-27, 13:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Jag träffade en vän (kvinna) för att ta en öl och kunde inte låta bli att notera hur supergott hon luktade. Det borde egentligen inte luktat så gott för det var en lite väl flickig doft, men det funkade eftersom det är sommar och ungdomen liksom är en del av allt då. Hon svarade att det är en flaska Burberry London som hon alltid har för när hon ska lukta jävligt gott just för killar, killar verkligen älskar den lukten tydligen. En annan tjej som var där delad med sig att hon också hade den när hon skulle lukta bra för herrarna, London är en riktig kukmagnet, det växer kuk ur väggarna vart hon än går när hon har den på sig.

Självklart får jag själv lite kommentarer och komplimanger över särskilda dofter, men jag tyckte det var lustigt att två tjejer hade samma kukt, så att säga. Har ni andra någon särskild parfym som ni verkligen älskar när någon har på sig, eller märker ni att folk faller som mogna frukter till någon särskild doft?
Citera
2026-06-27, 13:55
Medlem
parfymer är hormonstörande, så sex blir det nog inte, eller något långt från bra.
Citera
2026-06-27, 14:07
Medlem
Rökdoft har lockat mina kvinnor. Men börjar tro att det beros på att jag ser bad ass ut.
Det väger upp vågskålen för en nice ass.
Citera
2026-06-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Jag träffade en vän (kvinna) för att ta en öl och kunde inte låta bli att notera hur supergott hon luktade. Det borde egentligen inte luktat så gott för det var en lite väl flickig doft, men det funkade eftersom det är sommar och ungdomen liksom är en del av allt då. Hon svarade att det är en flaska Burberry London som hon alltid har för när hon ska lukta jävligt gott just för killar, killar verkligen älskar den lukten tydligen. En annan tjej som var där delad med sig att hon också hade den när hon skulle lukta bra för herrarna, London är en riktig kukmagnet, det växer kuk ur väggarna vart hon än går när hon har den på sig.

Självklart får jag själv lite kommentarer och komplimanger över särskilda dofter, men jag tyckte det var lustigt att två tjejer hade samma kukt, så att säga. Har ni andra någon särskild parfym som ni verkligen älskar när någon har på sig, eller märker ni att folk faller som mogna frukter till någon särskild doft?

Jag han inte läsa klart innan jag skulle skriva det är säkert Burberry
Citera
2026-06-27, 14:30
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Jag han inte läsa klart innan jag skulle skriva det är säkert Burberry
Hahaha! Så jävla slutty damparfym
Citera
2026-06-27, 14:38
Medlem
Citat:

Haha helt otrolig! Me det stämmer det du skriver!
Citera
2026-06-27, 14:49
Medlem
.nilss avatar
Citat:

Har inga bevis men jag kan svära på att brudar som använder den tar den analt. Det är något visst med dom brudarna.

Nån brud på flashback kan säkerligen förstöra min illusion men fan, nä - jag är övertygad.
Citera
2026-06-27, 15:20
Medlem
JoeDoughs avatar
Själv är jag svag för Dolce & Gabbana Light Blue
Citera
2026-06-27, 15:42
Medlem
Tearsinrains avatar
Finns ju speciell feronom-parfym. Hade det på den tiden jag sprang på krogen och gjorde rätt bra ifrån mig
Citera
2026-06-27, 17:00
Medlem
Kvinner behöver väl inte parfym för att locka kuk till sig. Bara att visa sig och prata med en göbbarackare så blir hon körd i alla hålen utan problem. HALLÅÅÅ

Hursomhelst. Parfymer tror jag inte på.
Citera
2026-06-27, 17:05
Medlem
Citat:

Om hon måste ha en specialparfym för att få killarna att lägga märke till henne måste hon vara ruskigt ful med tanke på att de flesta killar knullar vad som helst.
Citera
2026-06-27, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Stor och tatuerad penis .. Det är en icebreaker . ( ja det gör jätteont)

Fattar inte. Är du kvinna med stor tatuerad penis eller finns det en doft för det? 🤔
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in