2026-07-01, 11:12
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har aldrig gått igång på bara en doft, utan det måste vara något mer, typ ett bra arsle och ett sött/snyggt ansikte.
Nu var det ju inte bara doften utan doften på en kvinna. Jag utgår ifrån att hennes killar inte hade gillat att sitta och lukta på en pappersbit med parfym. Däremot kände väl många att de tittade en extra gång och kanske uppskattade hennes yttre eller hennes personlighet lite extra mycket på grund av den lockande doften.
Citera
2026-07-01, 11:16
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Den bästa parfym en kvinna har är den mellan benen. Den är dessutom gratis. Garanterat resning.
Jag vill minnas att jag läste en tjejtidning typ Frida när jag var typ 12 och där fanns tipset att smeta på lite fittsaft bakom öronen. Känns lika fräscht som att killar ska gå runt med torkad sperma på halsen för att locka damer.
Citera
2026-07-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Jag vill minnas att jag läste en tjejtidning typ Frida när jag var typ 12 och där fanns tipset att smeta på lite fittsaft bakom öronen. Känns lika fräscht som att killar ska gå runt med torkad sperma på halsen för att locka damer.
Blir kvinnor kåta av lukten av sperma? Har aldrig hört det. Men män blir kåta av kvinnans saft, åtminstone jag. Men det är möjligt att det beror på vilken kvinna det är. Man måste kanske redan ha fallit för henne. Men mysk fungerar åtminstone på kvinnor för att få män dragna till sig.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in