Någon som vet om Daniel Helldén har kvar bilen ?
Dvs en bil som stod på hens morsa ?
Har Helldén ens ett körkort ?
Av partierna så är MP det parti som har en låg andel
körkortsinnehavare.
Troligen så stod bilen kvar på hens morsa därför
att hen då kunde lösa ut ett
boendeparkeringstillstånd för bilen.
Morsan ska väl ha varit skriven inne i Sthlms innerstad någonstans.
Eller är det någon som har bättre koll på detta med
bilinnehavet och denne skojare ?
Helldén kanske har en gammal SUV som han fraktar "tunga stenar"
med som går på fuldiesel.

Med giftig bottenfärg.
Helldén är en sann opportunist och vänsterpopulist som försöker köpa
röster med enkla budskap. Populist som populist, skit samma.
Eller var det någon annan MPare som körde omkring i morsans gamla bensinslukande
fossilbil ?
Här är i vart fall Helldéns första handlingsprogram från 19 november år 2023,
signerat bland annat Klaus Schwab och WEF:
(FB) Daniel Helldén (mp) - vad vet vi om honom?
Att Helldén llirar ihop med WEF är väl ganska tydligt att hen går i storkapitalisternas
intressen ?
Vart har Grönsaks-Jesus Gustav Fridolin tagit vägen nu då ?
Är hen ute och räddar glaciärerna, klimatet och valarna ?
Limmat fast sig ppå vindkraftverkens propellrar ?
Eller jobbar hen vidare som lärare ?
Eller åkt fast på Dumpen ?

Helldén kanske också dyker upp på Dumpen ?