Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Hur menar du att deras MENA-blattar är annorlunda än våra? För det är de definitivt inte. Precis som här så begås de flesta brotten i Norge och Danmark också av blattar.
Och du är ju en lättmjölks-moderat som är okej med 5 miljoner indianer från Venezuela. Att svenskar snabbt blir i minoritet med din politik skiter du i.
Jösses vad du önskar att den intellektuella eliten skulle tillhöra AFS, MMR eller vilket grundat parti du ställer dig bakom.
Det skiljer markant. Det finns statistik som påvisar det jag säger, eftersom länderna skiljer sig. Att invandrare från MENA-regionen är överrepresenterade var ju aldrig frågan. Brukar du börja spela bingo med fulla brickor?