2026-06-25, 02:33
Medlem
Ferhs avatar
Miljöförstörarpartiet vill ha så många människor som möjligt i landet så att de kan öka förbrukningen av olja och så vidare. Hemma i Afrika och mellanöstern så förbrukar ju invandrarna knappt något, men om de flyttar hit så kan de förbruka flera hundra gånger mer el och så vidare än tidigare och bidra till att förstöra miljön på ett mycket effektivare sätt, och att kunna förstöra miljön så snabbt som möjligt är den viktigaste frågan för Miljöförstörarpartiet.
Citera
2026-06-25, 05:20
Medlem
moderator-hatarens avatar
Hur ser en sopstation ut i ghettorna? typ Vivalla
Citera
2026-06-25, 13:43
Avstängd
Enda jag vet är att soprummet som folk skulle sortera i.
Hade folk slängt sängar, soffor och dylikt och ja dom var inte "Svenskar" eller ingen kunde språket iallafall.
- Hamnumashia?
Vem pratar du med?, ser jag ut vara från månen eller?
Citera
2026-06-25, 13:48
Medlem
Gentss avatar
Har en stilla förundran. När man talar om mer invandring. Varför talas det aldrig om ex. flyktingar från Venezuela? Varför är det bara araber och svarta som ska få komma hit? Känns som vi har preferenser i vårt mottagande. Var möjligen Olof Palme lite småkåt på lurvigheterna, ville man sänka medelvärdet på kikar, eller vilken agenda ligger bakom ?
Citera
2026-06-25, 14:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Har en stilla förundran. När man talar om mer invandring. Varför talas det aldrig om ex. flyktingar från Venezuela? Varför är det bara araber och svarta som ska få komma hit? Känns som vi har preferenser i vårt mottagande. Var möjligen Olof Palme lite småkåt på lurvigheterna, ville man sänka medelvärdet på kikar, eller vilken agenda ligger bakom ?
Jag håller med dig.

Importera man islam får man islam.
I deras värld dom bryr sig inte mannen det är deras gud som gäller.
Dom vill inte anpassa sig.
Bara gratis pengar.

Islam hör hemma i islam.

Jag åker inte direkt till Nordkorea och ber Kim jong un ändra sig.
Ursäkta mannen du ser ut att ha mat vi behöver lite snälla ge oss.
Tortyr fängelse direkt..

Iofs skulle det vara jävligt kul och se immigranter massinvadera NordKorera och rädda dom, ska inte ljuga.
Senast redigerad av anyonehopefull 2026-06-25 kl. 14:05.
Citera
2026-06-25, 17:00
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av anyonehopefull
Jag håller med dig.

Importera man islam får man islam.
I deras värld dom bryr sig inte mannen det är deras gud som gäller.
Dom vill inte anpassa sig.
Bara gratis pengar.

Islam hör hemma i islam.

Jag åker inte direkt till Nordkorea och ber Kim jong un ändra sig.
Ursäkta mannen du ser ut att ha mat vi behöver lite snälla ge oss.
Tortyr fängelse direkt..

Iofs skulle det vara jävligt kul och se immigranter massinvadera NordKorera och rädda dom, ska inte ljuga.

Vad tycker ni om de senaste årens massinvandring av indier?
Citera
2026-06-25, 17:48
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Inga problem för egen del. Sedan blir det ett problem när vi har överskott på invandrare.

Tror det är viktigt att ge den distinktion mellan invandrare och invandrare. Hade vi inte tagit emot miljoner av araber hade nog vi varit positiva till invandring. Invandrare är inte en etnisk homogen folkgrupp. Det är skillnad på folk och folk. Givetvis.

Jag är för mer invandring. Tycker vi ska ta in 5 miljoner brudar från Venezuela. Utvisa araberna. Sedan vill jag ha en diskussion med alla som röstat på vänsterpartiet som saknar kuk om det var rimligt.
Citera
2026-06-25, 18:02
Medlem
Lyssnade på hellden det är otroligt att någon kan rösta på miljöpartiet med han som språkrör. Inte nog med att han svamlar och säger fel. Han ljuger också. En miljardär betalar en honom 20 procent skatt medan en låginkomsttagare betalar 40 procent. Snacka om att stå och ljuga å ändå jublar idioterna i publiken. Får väl ändå vara glad över att det är glest i publiken
Citera
2026-06-25, 18:55
Avstängd
Citat:

För mycket.
Citera
2026-06-25, 19:13
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Inga problem för egen del. Sedan blir det ett problem när vi har överskott på invandrare.

Tror det är viktigt att ge den distinktion mellan invandrare och invandrare. Hade vi inte tagit emot miljoner av araber hade nog vi varit positiva till invandring. Invandrare är inte en etnisk homogen folkgrupp. Det är skillnad på folk och folk. Givetvis.

Jag är för mer invandring. Tycker vi ska ta in 5 miljoner brudar från Venezuela. Utvisa araberna. Sedan vill jag ha en diskussion med alla som röstat på vänsterpartiet som saknar kuk om det var rimligt.

Så du röstar på Moderaterna eller KD alltså?
Citera
2026-06-25, 19:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Lyssnade på hellden det är otroligt att någon kan rösta på miljöpartiet med han som språkrör. Inte nog med att han svamlar och säger fel. Han ljuger också. En miljardär betalar en honom 20 procent skatt medan en låginkomsttagare betalar 40 procent. Snacka om att stå och ljuga å ändå jublar idioterna i publiken. Får väl ändå vara glad över att det är glest i publiken

VAd menar du, vi har progressiv skatt i Sverige.
Citera
2026-06-25, 19:22
Medlem
Citat:
VAd menar du, vi har progressiv skatt i Sverige.
Och det betyder naturligtvis inte att en miljardär betalar mindre i skatt än en låginkomsttagare. Det kan vara så att miljardärer är ofta egna företagare och kan plocka ut en del som kapital. Men att jämföra dessa imkomstslag är korkat och oärligt. Skulle någon mot förmodan plocka ut en miljard som inkomst av tjänst skulle denna person betala mer än 20 procent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in