Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Kan du länka till någonting där Tore Wretman visar att han är duktig på att laga mat?
Fy fan vad jag hatar SD-boomergubbar på Flashback! Man blir typ manshatande tokfeminist av att hänga här...
DU har en hel tråd för detta REDAN, har du invändningar på det.
Så måste jag hänvisa dig dit istället.
Hur blir man en tokfeminist av att berätta det bara är reklam?
OCH SD tycker jag inte om, då de mest bara ljuger, så om det var mig du tänkte på, så missade du helt.
Och mattrender så är jag ofta långt före alla andra, och detta som +50år.
Men såklart jag gillar testa ny mat och från andra länder, och hittat en del helt sjukligt goda maträtter där.
Mest komiska är just påståendet om smashburgare i tråden och pulled pork.
Smashburgaren tänkte jag, pressa hamburgaren från en större klump, jo, det har jag bara gjort i 20år innan.
Och när folk börja tjata om pulled pork, så hade jag testat så mycket varianter att jag inte slutat göra den, men inte gör den så ofta längre.
Så hoppas din slutsvans inte var till mig, för om så, så blev det en totalmiss.
Och se inte reklam som att det är Tore, det är bara en inkomstkälla, och bra värre såna finns idag.
Men måste säga den är tragisk om margarin.
Fryst fisk dock är det gott att tillaga, men viktigt att inte övertillaga, för då blir den mycket torr.
Och den som inte smakat på en torsk som mer eller mindre sprattlar i pannan, har aldrig testat torsk och hur EXTREMT saftig den kan vara.
Snabbaste är 30min efter fångst, och vi satt bara titta på varandra hur extremt saftig den var och vi åt nog en halv potatis och 7-800g torsk var då.
Sicket jävla skönt minne på hur torsk kan vara.