Citat:
Ursprungligen postat av
lostsoulforever
Fruktansvärt. Men nu är karusellbilden borttagen och ersatt med en ny, lika sorglig karusellbild fast en där Lars faktiskt sitter i karusellen. Fanns det inte några andra besökare?
Katastrofal uppdatering. Det enda jag vet är att dom bor i en trist stuga och Lars har åkt karusell själv.
Och att H är så tacksam så att hon t.o.m. lägger upp en bild på halva sitt fejs och en vägg. 🤣🤣
Jag håller med andra ovan, har mycket svårt för den andra nämnda influensern men hennes samarbeten håller hundra gånger så hög klass. H har mycket att jobba med för att ens komma halvvägs dit.