Igår, 15:47
  #43849
Medlem
Där kom den, helt ensamna vid tom karusell💨
Citera
Igår, 15:48
  #43850
Medlem
Där kom en uppdatering med en halvkass bild 😅
Citera
Igår, 16:22
  #43851
Medlem
Varför tar man inte foto när L sitter och åker i karusellen? Det hade ju varit sååå mycket trevligare att faktiskt se henne åka än en bild när hon står utanför. Med texten att hon åker karusell..... Gör hon? Inget man ser.
Citera
Igår, 16:58
  #43852
Medlem
Jättedeppig bild. Helt ensamma vid en karusell Är det allt vi får följa med på idag? Blev inget bad eftersom de andra influncersarna skulle bada?
Citera
Igår, 17:42
  #43853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Lite sorgligt för L att veta när hon hon blir stor är att det flesta minnen med alla utflykter med sin mamma ( tänker t.e.x picknicken vid sjön) är mer eller mindre bara samarbeten 🤔

* visst hon lär inte minnas dessa grejer men om hon kollar tillbaka på sin mamma instagram och ser.

Eller vistas i en lägenhet i ett land där det är jättevarmt.

Vem är det som har den lägenheten egentligen? Är det H som har ärvt den? Eller är det H’s mammas?
Citera
Igår, 17:43
  #43854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Eller vistas i en lägenhet i ett land där det är jättevarmt.

Vem är det som har den lägenheten egentligen? Är det H som har ärvt den? Eller är det H’s mammas?

Hanna och hennes brorsa har ärvt pappans del, äger tillsammans med mamman
Citera
Igår, 17:44
  #43855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Varför tar man inte foto när L sitter och åker i karusellen? Det hade ju varit sååå mycket trevligare att faktiskt se henne åka än en bild när hon står utanför. Med texten att hon åker karusell..... Gör hon? Inget man ser.

Nu har hon ändrat till det hahaha
Citera
Igår, 18:04
  #43856
Medlem
Första gången Lars åker karusell säger hon. Har inte de hunnit vara på Liseberg minst ett par gånger med L? Där finns ju karuseller för yngre barn, även barn runt 1 år. Visst där är fint att bara strosa runt men halva grejen är ju att det finns så många karuseller för alla åldrar.
Citera
Igår, 18:06
  #43857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrsnigel
Alltså PLS kunde hon inte tagit bort resterande nagellack på tånageln iallafall innan ankomst till badland 🥲

Är det något som är borttaget?
Citera
Igår, 18:07
  #43858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Där kom den, helt ensamna vid tom karusell💨

Fruktansvärt. Men nu är karusellbilden borttagen och ersatt med en ny, lika sorglig karusellbild fast en där Lars faktiskt sitter i karusellen. Fanns det inte några andra besökare?

Katastrofal uppdatering. Det enda jag vet är att dom bor i en trist stuga och Lars har åkt karusell själv.
Citera
Igår, 18:13
  #43859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fruktansvärt. Men nu är karusellbilden borttagen och ersatt med en ny, lika sorglig karusellbild fast en där Lars faktiskt sitter i karusellen. Fanns det inte några andra besökare?

Katastrofal uppdatering. Det enda jag vet är att dom bor i en trist stuga och Lars har åkt karusell själv.

Och att H är så tacksam så att hon t.o.m. lägger upp en bild på halva sitt fejs och en vägg. 🤣🤣

Jag håller med andra ovan, har mycket svårt för den andra nämnda influensern men hennes samarbeten håller hundra gånger så hög klass. H har mycket att jobba med för att ens komma halvvägs dit.
Citera
Igår, 18:21
  #43860
Medlem
Kollade PvL nu (aldrig sett innan) och wow vilken stor skillnad i uppdatering och influerande. Undrar om H blev kränkt och fick fobi när hon såg att flera flunsor är där samtidigt, och nu sitter hon i stugan med neddragna persienner. Hoppas Lars fick göra något mer än bara karusellen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in