Igår, 12:55
  #43837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag tror att hon klagade jättemycket på vägen dit och att det var mycket suckande. Får känslan av att hon blir trött på L så fort hon visar tecken på missnöje, som ett barn garanterat gör på en så lång resa.
Tror också hon tappar det lätt om Lasse är missnöjd. Se bara hur hon reagerar när mobilhållaren går sönder.hela dagen blir förstörd 😅
Citera
Igår, 13:07
  #43838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Det är ju så fint i Dalarna, hoppas de besöker lite fler platser än bara vattenlandet när de ändå är där. Men det får de ju ingen sponsring för

Är inget fan av PVL heller men hon sköter iaf sitt jobb och är duktig på det.
Håller med. En helt annan kvalitet på jobben. H har aldrig ens varit i närheten av det. Är inte heller ngt fan av den andra, men sköter jobbet betydligt bättre.
Citera
Igår, 13:12
  #43839
Medlem
Alltså PLS kunde hon inte tagit bort resterande nagellack på tånageln iallafall innan ankomst till badland 🥲
Citera
Igår, 13:26
  #43840
Medlem
Hahahah ingenting senaste SJU timmarna på dag 2 av semestertrippen. Hur kan hon fortfarande få betalda samarbeten!?
Citera
Igår, 13:28
  #43841
Medlem
Så otroligt dåligt!
Får vi en video med korta, snabba klipp och voice over om 2 veckor?
Citera
Igår, 13:32
  #43842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Så otroligt dåligt!
Får vi en video med korta, snabba klipp och voice over om 2 veckor?

100%. Och hon kommer prata om nåt helt annat än det som visas i bild.
Citera
Igår, 13:33
  #43843
Medlem
Undrar om de fått något tidsschema att publicera på… för ingen av de andra har publicerat något sen i morse heller.
Citera
Igår, 13:35
  #43844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Håller med. En helt annan kvalitet på jobben. H har aldrig ens varit i närheten av det. Är inte heller ngt fan av den andra, men sköter jobbet betydligt bättre.

Hahaha Hanna följer väl antagligen dessa två? Ser hon inte att det blir bättre om man visar upp lite mer av stugan, berättar vad den heter, vad som finns i närheten osv osv.
Citera
Igår, 15:01
  #43845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hahaha Hanna följer väl antagligen dessa två? Ser hon inte att det blir bättre om man visar upp lite mer av stugan, berättar vad den heter, vad som finns i närheten osv osv.
Men de är sannlöst dåligt. Som vanligt.
Citera
Igår, 15:21
  #43846
Medlem
De kanske åkte hem🙃
Citera
Igår, 15:35
  #43847
Medlem
Lite sorgligt för L att veta när hon hon blir stor är att det flesta minnen med alla utflykter med sin mamma ( tänker t.e.x picknicken vid sjön) är mer eller mindre bara samarbeten 🤔

* visst hon lär inte minnas dessa grejer men om hon kollar tillbaka på sin mamma instagram och ser.
Citera
Igår, 15:45
  #43848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Lite sorgligt för L att veta när hon hon blir stor är att det flesta minnen med alla utflykter med sin mamma ( tänker t.e.x picknicken vid sjön) är mer eller mindre bara samarbeten 🤔

* visst hon lär inte minnas dessa grejer men om hon kollar tillbaka på sin mamma instagram och ser.
Är väl så alla influencers ungar mer el mindre får åka på semester🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in