Citat:
Ursprungligen postat av
Exspektans
Håller med. En helt annan kvalitet på jobben. H har aldrig ens varit i närheten av det. Är inte heller ngt fan av den andra, men sköter jobbet betydligt bättre.
Hahaha Hanna följer väl antagligen dessa två? Ser hon inte att det blir bättre om man visar upp lite mer av stugan, berättar vad den heter, vad som finns i närheten osv osv.