Citat:
Hjärtvättade uralmongos tvekar säkert inte att utföra kamikazeattacker för ett inbillat storryssland. Ett självmord är vad en kärnvapenattack skulle innebära.
Det bästa vore förstås om Putin just go down. Så får vi någon som kan sätta Ukronazi på plats en gång för alla, utan några jävla hänsyn hit eller dit. De hatar oss (vilket Putin döljer för alla ) men vi hatar inte dem. Detta kan det bli skillnad på. Man kan bomba Ukro och Tyskland (en dröm för alla äkta ryssar att få se Tyskland implodera av kraften av atombomben) men det gäller att fokusera rätt. På Ukronazi och deras anhang. Dvs centrala Odessa och Kiev. Varför inte bara köra på med atombomber när det inte blåser så att vindarna går norrut mot Vitryssland eller Ryssland.
Det viktigtast är att inte Ryssland eller VItryssland smittas av radioaktiviteten från atombomber. Jag hatar UKRAINA så jag kan gärna se på när dte smäller. Fram med popcornen! Älskar dödade ukronazis som skriker på USA och hjälp, de är så härligt pateteiska
Det viktigtast är att inte Ryssland eller VItryssland smittas av radioaktiviteten från atombomber. Jag hatar UKRAINA så jag kan gärna se på när dte smäller. Fram med popcornen! Älskar dödade ukronazis som skriker på USA och hjälp, de är så härligt pateteiska
Men eliten som har beslutanderätt i frågan har inte fullt lika miserabla liv som Ivan och Olga. Ivan och Olgas liv är något som i väst skulle kalla degenererad misär.
Meningslöst arbete utan hopp om en karriär, Ivan och Olga är trälar och förväntas utföra sitt värv utan knot eller protester. Helgerna genomlevs under redlös berusning, Ivan spöar Olga för att hon sannolikt legat med grannen, detas dotters eskortkarriär har gått i stå då den vidrige kleptomanbyråkraten hon hoppades kunna lyfta henne upp ur träsket har lessnat och umgås med en annan hora istället.
Deras son är ett nerknarkat vrak vars tillvaro för tillfället består av att suga kuk inne i fängelset i utbyte mot droger. Hans planerade vistelse där är fem år till, sannolikt kommer han dock inte överleva tiden ut.
Klart Ivan och Olga hatar såklart väst eftersom de sedan barnsben blivit itutade att deras misär grundas i att alla i väst vill se dem nertryckta eftersom de är livrädda för den överlägsna ryska rasen.
Flr Ivan och Olga är ett kärnvapenkrig på förhand vunnet eftersom Rysslands kärnvapenbärare inte alls exploderar i sina silos utan har kapacitet att utplåna resten av världen utan att ta minsta skada själv.
Du, kamrat, är ett typexempel på den hjärndöda zombieliknande medborgare som detxryska samhället till största delen består av. Du knyter näven i fickan men på fyllan tar du mod till dig och uttrycker ditt hat mot allt som inte avcepterar rysk överhöghet.
Med er elit är det annorlunda. De vet att användning av kärnvapen för dem skulle innebära en dödsdom. De är ändå rätt nöjda. Champagne, kaviar, snygga kvinnor och en luxuös matriell standard är vardag för dem.
Ett liv som du, Ivan och Olga intd ens föfmår drömma om är deras verklighet. Och de är inte lika benägna som dig att offra allt för dn kärvapenattack som förmodligen skulle innebära slutet för dem.
Men, kamrat, ni måste först göra en provsprängning. Varför ser vi ingen sådan. Är det möjligen beroende på att ni inte har resurserna? Är era kärnvapen i lika bedrövligt skick som testen av ert matriel?
Ni har fullständigt misslyckats med erat krig. Europas fattigaste land, därtill genomsyrat av korruption på grund av sovjetiskt inflytande, smäller er på fingrarna varje dag.
Ni har förlorat detta krig, precis som allt annat ni försöker er på gick det åt helvete o h det enda som väntar är att se på när er redan miserabla tillvaro blir etter värre.
Grattis säger vi till dig, Ivan och Olga. Jag följer även en annan tråddeltagares fina gest och skickar gratulationer till personalen på ryska ambassaden.
Putin med vänner har kört ett redan efterblivet land rakt ner i botten på ungefär fem år och man kommer få leta i mörkaste afrika efter fattigare regioner. Frågan är om det någonsin skett något liknande i världshistorien. Tyskland och Japan kunde relativt snabbt resa sig ur de spillror som blev resultatet av deras storhetsvansinne.
Jag tror inte Ryssland har den förmågan. Samhället är så korrupt och genomsyrat av inbillad storhet att de nog inte klarar av att bygga upp sig igen.
Säga vad man vill om det tyska och japanska samhällena under kriget, men de var disciplinerade och välorganiserade. Korruptionen var låg
Det måste kännas fint. I alla fall ett avbrott ifrån eran annars så meningslösa och eländiga tillvaro.
Jag utesluter inte helt ett kärnvapenkrig men det kommer i så fall inte startas av dem slm idag sitter vid köttgrytprna