AA påstår idagens medlemsvideo att han äger börsen
Det är oklart om AA varit överbelånad under dagen. Idag har han bara visat o agerat i företagsportföljen. Där har Intrum helt klart räddat honom idag. Han visar i inloggat läge från ca 16.27 idag. Då fanns ca 70K i tillgängligt belåningsutrymme i den portföljen.
AA köper då aktier för 100K i Nobia. Efter transaktionen har han fortfarande ca 70K i tillgängligt belåningsutrymme. Han köper då aktier för ca 100K i BHG. Efter det har han ca 43K i tillgängligt belåningsutrymme. AA har åter trollat med belåningen.
AA berättar att han följt portföljen under dagen pga Hexatroncis nedgång. När Hexa återhämtade sig steg portföljvärdet men tillgängligt belåningsutrymme sjönk, allt pga de effekter som finns med storleken på innehav, fördelning i portföljen etc.
AA avslöjar också att han kommit på en extremt slug plan om han blir överbelånad i företagsportföljen. Han kommer då sälja aktier i Hexatronic trots att det är det bolag han tror mest på av alla de han äger. Det är nämligen bästa åtgärden ur belåningssynpunkt och det väger mest för AA. Istället kommer han vara busig nog att köpa Hexatronic i USA-portföljen
han vill ju ha kvar samma antal Hexatronic. Får man verkligen köpa Hexatronic i USA-portföljen? Ja om man är börsgudens chef o dessutom äger börsen är det ok. Det innebär också att belåningssituationen blir mycket bättre i den portföljen med ännu mer tillgängligt belåningsutrymme. Lånegudens chef har talat.
Det är oklart om AA varit överbelånad under dagen. Idag har han bara visat o agerat i företagsportföljen. Där har Intrum helt klart räddat honom idag. Han visar i inloggat läge från ca 16.27 idag. Då fanns ca 70K i tillgängligt belåningsutrymme i den portföljen.
AA köper då aktier för 100K i Nobia. Efter transaktionen har han fortfarande ca 70K i tillgängligt belåningsutrymme. Han köper då aktier för ca 100K i BHG. Efter det har han ca 43K i tillgängligt belåningsutrymme. AA har åter trollat med belåningen.
AA berättar att han följt portföljen under dagen pga Hexatroncis nedgång. När Hexa återhämtade sig steg portföljvärdet men tillgängligt belåningsutrymme sjönk, allt pga de effekter som finns med storleken på innehav, fördelning i portföljen etc.
AA avslöjar också att han kommit på en extremt slug plan om han blir överbelånad i företagsportföljen. Han kommer då sälja aktier i Hexatronic trots att det är det bolag han tror mest på av alla de han äger. Det är nämligen bästa åtgärden ur belåningssynpunkt och det väger mest för AA. Istället kommer han vara busig nog att köpa Hexatronic i USA-portföljen
han vill ju ha kvar samma antal Hexatronic. Får man verkligen köpa Hexatronic i USA-portföljen? Ja om man är börsgudens chef o dessutom äger börsen är det ok. Det innebär också att belåningssituationen blir mycket bättre i den portföljen med ännu mer tillgängligt belåningsutrymme. Lånegudens chef har talat.