2026-06-24, 14:23
Medlem
en stor del kvinnor som går till gym är narcissister och lider av histrionisk personlighetsstörning
dom medvetet klär sig som slampor för att spela offer och klaga på hur mycket uppmärksamhet dom får.
Citera
2026-06-24, 14:34
Medlem
Jag gillar de där tightsen som skär in i skåran riktigt hårt. Får det att rycka i baguetten varje gång. De vill såklart att man ska titta, men det gäller att göra det med stil.
Citera
2026-06-24, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Ouch! Det där var nog det mest pricksäkra jag läst på flashback på flera år. Man tänker ju aldrig på sig själv som medelålders eller äcklig på det sättet. Men på det sättet du beskriver det på så får man sig en riktig tankeställare. Skulle jag gilla att ha en kvinna med midjemått som är dubbelt så stort som hennes bystmått stå och flirta? Knappast? Även de som tränat hårt för att ha platt mage ser inte direkt snygga ut med sin läppfyllning och blonderat hår som en urgammal porrstjärna. Då ska man kanske inte ens börja fundera på hur vi män ser ut i vårat. Tror inte att bilnyckeln gör någon större skillnad på flinten. Nej, låt tjejerna få vara tjejer. Vill de skapa content så får de göra det. Om ingen tittade skulle ingen skapa det.
Ja vår tid är passerad
Citera
2026-06-24, 15:19
Medlem
Kokkashugis avatar
Klart att jag som medelålders man snabbkollar på spektaklen, allt annat vore tjänstefel för en heterosexuell man med normal biologisk funktion. Självklart glor/stirrar man inte så att någon känner sig obekväm eller på ett överdrivet sätt. Problem solved.
Citera
2026-06-24, 15:47
Avstängd
Folk som säger att jag borde konfronterat dom, jag är säker på att det inte hade slutat bra. Attityden på dom här tjejerna var fruktansvärda, är nöjd med mitt beslut att ta upp det med receptionen och som sagt höll dom med mig fullständigt (och så var den ena i receptionen en tjej).

Dessutom stämmer det in på vad många säger, de var verkligen inga träningsfreak, pinnsmala och jag hade blivit chockerad om de faktiskt kan lära ut något till någon annan. Så vad är syftet med att gå till gymmet i bikini och sen ha värsta YouTube studion? Jo, det är uppmärksamhet och inget annat.

Jag säger inte att det är fel att de klär sig som de gör, vilken heterokille tycker inte om fina tjejkroppar? Dock tycker jag dom borde inse att när dom klär sig så här är det inte mer än naturligt att du kommer få en och annan blick av killar, speciellt på gym bland killar fulla testosteron.
Citera
2026-06-24, 15:48
Medlem
Det behövs klädkod på gymmet. Tjejernas uppmärksamhet har gått för långt. Varför ska man visa upp för alla män på gymmet hur sina bröst eller rumpa ser ut?

Det behövs ett gym för bara män.
Citera
2026-06-24, 16:00
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Klassiker:
Snygg kille som kollar - gud vad romantisk han är
Ful kille som kollar - gud vilket äckel

Och de där jävla tightsen som är sydda så de går rakt in i röven. Vad fan är det? Har man sådana är det troligtvis för att få uppmärksamhet.

Tightsen är hemska. Varför vill man ens ha dem på sig. Allt handlar om att visa så mycket som möjligt idag, synas och få uppmärksamhet (av "rätt" personer). Så jävla tragiskt.
Citera
2026-06-24, 16:02
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Du kan väll ha ditt böggym hemma i din källare.

Jag som kvinna är också urbota trött på kroppshysterin. Jag skulle också kunna strutta runt i bikini på gymmet men det hör ju liksom inte dit. Jag vill också gå på gym med bara män istället. Tack.
Citera
2026-06-24, 16:06
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Folk som säger att jag borde konfronterat dom, jag är säker på att det inte hade slutat bra. Attityden på dom här tjejerna var fruktansvärda, är nöjd med mitt beslut att ta upp det med receptionen och som sagt höll dom med mig fullständigt (och så var den ena i receptionen en tjej).

Dessutom stämmer det in på vad många säger, de var verkligen inga träningsfreak, pinnsmala och jag hade blivit chockerad om de faktiskt kan lära ut något till någon annan. Så vad är syftet med att gå till gymmet i bikini och sen ha värsta YouTube studion? Jo, det är uppmärksamhet och inget annat.

Jag säger inte att det är fel att de klär sig som de gör, vilken heterokille tycker inte om fina tjejkroppar? Dock tycker jag dom borde inse att när dom klär sig så här är det inte mer än naturligt att du kommer få en och annan blick av killar, speciellt på gym bland killar fulla testosteron.

Jag förstår vad du menar och instämmer i vissa delar, men en man är ju inte kidnappad under sitt testosteron? Den där teorin är passé. Då kan män skylla allt på hormoner och göra sig till vandrande kukar utan frontallob. Jag som kvinna har också könshormoner som påverkar mig men inte tusan stirrar jag på sexiga män för det.
Citera
2026-06-24, 16:12
Medlem
Anybodykillers avatar
Undra om det är mer ett storstads fenomen?
Undra om det finns några sådana personer på flashback som kan berätta om.sitt klädval?

Jag har sett det du beskriver på youtube från USA men aldrig irl här i Sverige. En och annan sport bh eller tights men inte string.

Tänker att det inte hade varit så skönt mot huden med alla dynor eller?
Citera
2026-06-24, 16:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Snyggt du lägger över ansvaret på kvinnorna när det är männen som stirrar. Kan man inte fokusera på träningen utan på kvinnorna har man väl någon form av kognitiv funktionsnedsättning. Å du din idiot gick och skvallrade till receptionen skärp dig för fan barnunge sköt dig själv på gymmet å skit i andra
Ja jag har autism och adhd så jag har kognitiv funktionsnedsättning. Jag blir faktiskt distraherad av det mesta på gym och i livet i övrigt.

Kan inte ni killar komma i trikå med stringkalsonger utanpå. Det kanske vore något? Det är faktiskt ganska skönt när det kommer någon tjej som har träningklädmodet som var på 90-00- talet och till viss del in på 10-talet. För 10 år sedan så såg jag inte rumptjejer på gym som nuförtiden. Visst fanns dom men inte i dessa magnituder som idag. Dom hade väl åtsittande träningskläder då också men inte som idag.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-06-24 kl. 16:37.
Citera
2026-06-24, 16:32
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Finns det inte gym endast för män då?
Kvinnor kan öppna egna. De behöver bara en massa speglar och ett hopprep.
Det finns säkert gym endast för män. Jag tror dom mest tränar varandras ringmuskel där faktiskt. Jag var och tränade efter lunch idag. Mycket bra pass och gains. Nästan helt folktomt vilket var skönt. Rumptjejerna tror jag tittar in framåt eftermiddagen och kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in