2026-06-24, 08:49
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingtraveler
Det har ju skapats många tjejgym eller gym med tjejavdelningar, men dessa floppar ju direkt. För tjejerna vill faktiskt ha uppmärksamhet.
Intressant. Jag visste inte att tjejgymmen floppade.

Men mobilfria gym skulle kunna locka en bredare grupp. Värt att testa för någon gymkedja tänker jag.
Citera
2026-06-24, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Varför gick du inte mellan och sa åt dem? "Vill ni inte ha uppmärksamhet så klär ni er lite mer lämpligt och använder inte heller gymmet som en TikTok-scen". Svårare än så är det inte.

Den första var den enda som såg hyfsat fräsch ut, andra karln är riktigt ful och den tredje medelmåttig med för tätt sittandes ögon. Tyckte bilderna varierade kraftigt men jag uppfattade att han var ungefär på samma nivå som min farsa var som ung. Vanlig snubbe dvs. Alltså ögonen fick mig att tänka på farsan.

Nu var nog problemet mer att kvinnorna var i 25 årsåldern och pojkarna i 18 årsåldern enligt TS. Dvs inte de mest maskulina och inte särskilt attraktiva. TS borde självklart ha gått emellan och tagit dem i försvar då det inte är okej att ge sig på unga män/pojkar för att de befinner sig på en plats där man vet att de faktiskt rör sig på. Vill man som hyfsat ung kvinna visa upp sig i bikini så kanske man ska välja en annan scen än gymmet om man nu blir arg för att yngre tittar.

Jag gymmar inte. Borde göra det pga svag ryggmuskulatur och gamnacke men men. Jag har dock ägt ett gymkort förr även om det var några år sedan och då kunde unga flickor i tonåren ha lågt sittandes byxor och bara träningsbehå. Tyckte inte att det var ett dugg störande men gillade inte att äldre män glodde som om det vore någon uppvisning. Nuförtiden är gymkläderna annorlunda och mer sexualiserade. Bikini eller byxor som delar häcken i syftet att det ska se ut som världens springa med rund rumpa, innebär en del blickar kan jag tänka mig. Vill man inte bli uttittad kanske man ska klä sig i mer traditionella kläder. Och nej, vanliga former och lite mage är inte skäl för att någon ska stå och glo. Däremot om du uppträder på ett sexualiserat vis så finns viss följd.

Å andra sidan ska kvinnor kunna gå på stranden utan att utsättas så kanske bör de kunna gå klädda i bikini även på gymmet om män är mer lättklädda där.

Alla vill ha en snygg, attraktiv partner med då de egna preferenserna för vad man upplever som åtråvärt och inte specifikt att folk måste se ut som modeller. Tror t.ex inte ni män skulle uppskatta om jag och en rad andra medelålders kvinnor stack till gymmet och började glo in er överallt för att börja bära oss åt som män om ni tror att män är roliga för attraktiva, unga kvinnor. Kan garantera att ni skulle klaga snabbt om ni hade ligor av medelålders kärringar som började se äckliga ut var gång ni vände er om och mötte deras blickar, blev utstirrade och synade noga med allt från smackande ljud, visslingar till direkta närmanden där vi bar oss åt såsom män alltid gjort.

Alla har rätt att vilja attrahera någon man sjäkv attraheras av och rätt att få gå fredade från dem man inte upplever särskilt attraktiva.
Ouch! Det där var nog det mest pricksäkra jag läst på flashback på flera år. Man tänker ju aldrig på sig själv som medelålders eller äcklig på det sättet. Men på det sättet du beskriver det på så får man sig en riktig tankeställare. Skulle jag gilla att ha en kvinna med midjemått som är dubbelt så stort som hennes bystmått stå och flirta? Knappast? Även de som tränat hårt för att ha platt mage ser inte direkt snygga ut med sin läppfyllning och blonderat hår som en urgammal porrstjärna. Då ska man kanske inte ens börja fundera på hur vi män ser ut i vårat. Tror inte att bilnyckeln gör någon större skillnad på flinten. Nej, låt tjejerna få vara tjejer. Vill de skapa content så får de göra det. Om ingen tittade skulle ingen skapa det.
Citera
2026-06-24, 09:11
Medlem
LKKINGENs avatar
Feministernas ena hörnpelare, det är männen som är problemet oaktat verkligheten.

Efter #metoo kan kvinnor/tjejer inte längre göra fel utan det är männen som måste anpassa sig till detta då patriarkatet gjort sitt.

Tänk om dom där ärthjärnorna kunde ta till sig eller att mamma berättade för dom att 80% av fittor börjar lukta obehagligt någonstans runt de trettio så ta tillvara på din ungdom istället för att leva online där du är helt steril för det kommer en dag då ingen vill ha er och då är det försent för allt utom fortsatt internet liv men efter 25 börjar man bli gammal även där om det går ut på att ha en kropp.
Så lycka till med allt alla kreatörer av social media innehåll.
Citera
2026-06-24, 09:16
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Eips, kluster b
Citera
2026-06-24, 09:55
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Det rör sig om attention whores.
Ganska solklart.

Uppmärksamheten förstärks när de själva får säga till någon att sluta stirra, det är som en komplimang de ger till sig själva men som måste studsa mot en oskyldig.

Ibland är det också ett sätt att skapa distans till sitt behov.
"Jag älskar när killar tittar på mig, men det ska ju inte vara uppenbart att det är det jag är ute efter, så jag får säga till dom att sluta stirra så jag inte blir avslöjad"

En del kan vara sociopater.
Senast redigerad av Arneweisskorrv 2026-06-24 kl. 09:58.
Citera
2026-06-24, 09:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.
Tjejerna var säkert i 25-35års åldern och killarna var max 18.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.
Kicka ut henne
Citera
2026-06-24, 10:00
Medlem
HBTKuks avatar
Vilket trams. Sånt ser jag aldrig på mitt gym.

Du får börja betala för premiumgym så slipper du dessa avarter.
Citera
2026-06-24, 10:10
Medlem
Flashshits avatar
-Hallå där! Vad glor du på, har du aldrig sett en tjej på gym eller?

-Åh, ursäkta, syntes det att jag tittade? Men dina underben är verkligen oproportionerligt korta, de ser jättekonstiga ut..

Sedan drar man sig snällt tillbaka och fortsätter med sin egen träning och ägnar de inte mer en blick.
Så har hon något att fundera och bekymra sig över i åtminstone 6mån.
Citera
2026-06-24, 10:14
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Har märkt en influx av tjejer som klär sig i väldigt avslöjande kläder, som ofta filmar sig själva och som sedan i princip hoppar på killar som kollar på dom. Hände nu precis i gymmet jag var på, två tjejer som gymmar i BIKINI JAG SKOJAR INTE som dessutom gjort gymmet till någon sorts studio med tripod och hela köret och sen har dom mage och hoppa på och ifrågasätta varför två unga killar kollade på dom.
”Vad fan stirrar ni på har ni aldrig sett tjejer förut? Ni är riktigt obehagliga”.

Ville hoppa in och skälla ut dom men tog det lugnt och pratade med receptionen efteråt som höll med att det inte är lämpligt och dom skulle ta upp det med cheferna.

Man går till gymmet för att träna och vill du inte att killar ska kolla på dig så kanske du inte ska klä dig i sjukt avslöjande kläder bland massa grabbar med högt testosteron. Skulle jag som en vältränad man gått runt i kalsonger på ett gym med massa tjejer så förstår jag självklart att halva gymmet kommer kolla på mig och med denna logik anser jag att dom vet exakt vad dom håller på med.

Gymmet är ingen jävla strippklubb och verkligen ingen jävla YouTube studio, detta måste sluta.

Svaret är väldigt enkelt. Såna kvinnor bör ignoreras av alla så de kan bli de barnlösa incels de eftersträvar att bli.

Sen kan jag ana att de endast vågar skälla ut svenska ungdomar medan araber och svarta har fria händer. Man kan också ta det lite längre och anta att dessa kvinnor söker uppmärksamhet just enbart från de mer aggressiva grupperna. Tokvänsterfeminism i full blom.

Det finns fortfarande normala tjejer därute. Tappa inte hoppet.
Citera
2026-06-24, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Klassiker:
Snygg kille som kollar - gud vad romantisk han är
Ful kille som kollar - gud vilket äckel

Och de där jävla tightsen som är sydda så de går rakt in i röven. Vad fan är det? Har man sådana är det troligtvis för att få uppmärksamhet.
Nej, dom har enbart på sig dom plaggen för sig själva. Dom sitter ju bekvämt, liksom vem gillar ens lite pösigare myskläder? Usch.
Slay Queen!

Precis som smink, naglar, push up, läpp/bröst förstoring, tajta kläder överlag, löshår, fransar, bus, och sexiga underkläder. Det är BARA för sig själva. Yes.
Citera
2026-06-24, 10:45
Medlem
Citat:

Snyggt du lägger över ansvaret på kvinnorna när det är männen som stirrar. Kan man inte fokusera på träningen utan på kvinnorna har man väl någon form av kognitiv funktionsnedsättning. Å du din idiot gick och skvallrade till receptionen skärp dig för fan barnunge sköt dig själv på gymmet å skit i andra
Citera
2026-06-24, 10:48
Medlem
vichy6s avatar
Killar framstår som idioter som måste glo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in