Vad tror ni oddsen är för att Bauer sitter i publiken och flinar ikväll?
Har aldrig sett Sanna Nielsens man i publiken
och inte heller Lasse Berghagens fru.
Och Bauer i publiken som vi redan visste...Nu kommer han att vara där heeeela sommaren. Märkligt ändå när han i intervju menar att det är viktigt i en relation att inte sitta fast i varandra utan han har ett jättestort behov av egentid.
JO TJENA !!!
Störd på riktigt. Mytoman?
Och Bauer i publiken som vi redan visste...Nu kommer han att vara där heeeela sommaren. Märkligt ändå när han i intervju menar att det är viktigt i en relation att inte sitta fast i varandra utan han har ett jättestort behov av egentid.
JO TJENA !!!
Störd på riktigt. Mytoman?
En gangster från en gangsterfamilj. Misstänkt för penningtvätt ett flertal gånger tillsammans med Sveriges största knarkhandlare . Har han betalat tillbaka pengarna han lånat av sitt ex föräldrar? Säkert Bianca som sponsrar honom nu för tiden. Pernilla e ju halvblåst och förträngt all misshandel, för barnens skull 🤔
Penningtvätten kände jag tilll men knarkhandel hade jag missat. Berätta mer?
Sämsta Allsångspremiären någonsin säger Sverige!
BÄSTA Allsångspremiären säger Bauer. Ja vad ska man säga? Nu jävlar smörar han mer än nödvändigt. Fick ju vara med i bild fleeera gånger. Tycker nog ändå att PW bemöter kririken väldigt nonchalant och menar att passar det inte kan man gå på toa eller koka kaffe.
Hon är en stor del i kritiken men det verkar rinna av henne direkt. Nu är hon Baueriserad på riktigt! Hoppas någon av hennes vänner säger ifrån. Man ska vara ödmjuk inför kritik...inte skoja bort den 🤯🤬