Citat:
Ursprungligen postat av
MargoMCCCX
Så du går och sopar framför dig för att inte råka trampa på insekter, maskar och sniglar?
håller mig till homo sapiens sapiens. övrigt liv är jag inte så nogran med. så om du läste frågan jag svarade på innan du gick full retarded, så var det naturligtvis inte frön (embryon) utan mänskliga av arten homo sapiens jag syftade på i mitt svar. (antar att du slaknade när du inte inte fick känna dig god och frossade i lite bebismördande och det råkade drabba mig? sexualnavrouser är otäcka grejjer, prata med vården om det...)
Citat:
Nä vännen, det förklarar hur korkad DU är
farligt med fakta, ujuj,, du kanske kan prova att strypa dig själv lite, eller föra upp en flaska eller så i röven, det kanske "får dig hård" igen....
Citat:
Säga vad man vill om nazisterna, men de såg skillnad på judar, kvinnor och barn jämfört med embryon.
både och, aborter på ariska kvinnor hade dödstraff i skalan, (1943), på icke ariska kunde det vara obligatoriskt med abort... och det var givetvis fri abort för romer, judar mfl, så kanske inte helt i din smak, men endå...
Citat:
Abort i vecka 7-9 går inte att jämföra med en tjej/kvinna som stenas till döds.
Hade du hellre velat att din fru/dotter stenades till döds än att de gjorde abort innan vecka 7?
Jag har ju förmånen att att säga, inget av det, det är ju förmånen med att vara konskvent.
skulle du vilja att din dotter aborterades bort, medans din fru stenas till döds?
Citat:
Även män kallades embryon en gång i tiden....
Ja, det är ju bara en benämning på en (av flera) utvecklingsfas hos människor. (eller ja. träd oxo för den delen...)