Citat:
Ursprungligen postat av
Tramsis
Jag tycker faktiskt ingrosso är pinsam. P uppfostrade barnen själv han var rätt frånvarande och nu lägger han ut bilder så som om det vore en dans på rosor. Han ska vara glad över att han överhuvudtaget blivit förlåten för allt han gjort
En gangster från en gangsterfamilj. Misstänkt för penningtvätt ett flertal gånger tillsammans med Sveriges största knarkhandlare . Har han betalat tillbaka pengarna han lånat av sitt ex föräldrar? Säkert Bianca som sponsrar honom nu för tiden. Pernilla e ju halvblåst och förträngt all misshandel, för barnens skull 🤔