2026-06-22, 13:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Sagt som en riktig evolutionär förlorare. Vem fan bryr sig om en skilsmässa 2026 när ens blodsband härskar vidare i tusen år?

ReklamApa tappade evolutionens stafettpinne för att han föredrog odla mental fetma i mammas källare och var rädd för skilsmässor. Survival of the fittest gubben. Alla dina förfäder innan dig sörjer att du ger upp.

Så kan endast en riktig A-människa med toppgener uttrycka sig. Men som vanlig jävla pappskalle så är det väl skit samma om man ynglar av sig eller inte, fast OTAN kanske behöver kanonmat och skicka fram mot ryssen.
Citera
2026-06-22, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Vad menar du med skröäpmänniskor? För antalet barn sjunker i alla grupper förutom överklassen.
Skäpmänniskorna i förorterna ynglar av sig som kaniner.
Citera
2026-06-22, 13:38
Medlem
Megaforces avatar
Främsta anledningen är att bostadskostnaderna har skenat. Det gör att man väntar med att skaffa barn tills man fått tillräckligt god ekonomi.
Citera
2026-06-22, 13:43
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Internet och smartphonen har ersatt kärlek och omtanke, saker som vi inte orkar med längre. Dessutom kan man alltid hitta en snyggare fru på nätet så varför bry sig IRL.

Jag har sedan länge tänkt att internet kommer att döda mänskligheten. Jag ger oss 30-50 år till sedan är det slut. Internets påverkar kommer naturligtvis att öka oavbrutet och snart inkludera AI. Den som sett filmen Her fattar, man behöver inte längre partners man pratar med AI som ger alla de bästa svaren som gör dig kär på en gång. Du är kär i en programvara, men det går inte att känna skillnaden.
Citera
2026-06-22, 14:06
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
. Du är kär i en programvara, men det går inte att känna skillnaden.

Det finns ett begrepp för detta. Evolutionens fälla.

Precis samma sak som en viss skalbagge i Australien som föredrar att knulla med kapsyler på marken från en ölflaska, än med tjejskalbaggar (ett sant exempel från naturen).
Citera
2026-06-22, 14:08
Bannlyst
Det finns ingen anledning att skaffa barn. Det är bara dumt
Citera
2026-06-22, 14:15
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Det finns ett begrepp för detta. Evolutionens fälla.

Precis samma sak som en viss skalbagge i Australien som föredrar att knulla med kapsyler på marken från en ölflaska, än med tjejskalbaggar (ett sant exempel från naturen).
Hehe den som sett så hundar sätta på en raggsocka vet vad du menar. Jag tror de har ungefär lika roligt som om det var en tik.
Citera
2026-06-22, 14:17
Medlem
Biggedys avatar
Själv har jag inte problem att träffa tjejer i min ålder (30+), men fan hälften har redan 3 barn och jag vill verkligen inte vara någon bonusfarsa. Jag har testat dejta en trebarnsmamma och mitt blodtryck ökade med typ 10 punkter. Sedan har typ 90% antingen fullt med tatueringar eller en otroligt oattraktiv övervikt.

Så jag har i princip gett upp på svenska kvinnor. All in på asia. Go full passport bro nuförtiden. Aint no shame in the game. Vill ha en feminin jänta och ingen feminazi från Sverige.

Ganska skönt när man kan släppa allt vad jakt på brudar i sverige innebär. Bara satsa på att tjäna pengar, träna och hålla sig fit och hålla på med hobbys. Och jävlar vad man märker att kvinnorna beter sig annorlunda när dom inser att man inte bryr sig om deras bekräftelse längre.
Senast redigerad av Biggedy 2026-06-22 kl. 14:21.
Citera
2026-06-22, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nightsky26
Det är bara kvinnor som "vill ha" barn. Mäns primära intresse är att tillverka dem.

Män vill inte leka "mamma, pappa, barn" och bli reducerade till en foglig betacuck för resten av livet.

Män vill utforska, erövra och utmana gränser.
Jo då, det finns gott om män som önskar sig barn. Män t.o.m agerar låtsaspappor åt barn som inte är deras
Citera
2026-06-22, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det var ju det jag skrev. Men de folken står ändå för merparten av utsläppen för att de a) är så fruktansvärt många människor och b) för att deras teknik ligger efter, de bryr sig inte om avgasrening, utsläpp från fabriker är helt oreglerade, sopor slängs var-som och får självdesintegrera, o.s.v...

Men vår ras kommer att blandas ut och försvinna om vi inte sätter fart och föder fler barn. Inga fler blonda vikingar eller rödhåriga skönheter eller linhåriga barn som Emil och ida... Bara en hoprörd gråbrunmurrig gegga i hela landet. Det vill vi väl inte? Målet borde vara minst tre barn i varje svensk och europeisk familj, samt inga blandäktenskap.

Det fanns ca 8,2 miljarder människor på på vår jord år 2025. År 1900 fanns det ca 1,6 miljarder människor. År 1960 var vi ca 3 miljarder människor. År 2011 ca 7 miljarder människor. Ta ett land som Indien var ca 238 miljoner människor år 1900. År 2000 var de ca 1,05 miljarder och år 2025 var de ca 1,46 miljarder människor. Pga sjukvården så lever människan längre och vi har mindre barndödlighet. Även Sverige har ökat sin befolkning. Vi var år 1900 ca 5,136 miljoner människor. År 1990 ca 8,56 miljoner människor och nu år 2025 var vi ca 10,6 miljoner människor och utav dem är vi enbart ca 7,2 miljoner etniska svenskar.
Problemet i Sverige och övriga världen är att människan lever för längre pga alla läkemedel som även är miljöförstöring. Sedan måste vi se till att den etniska svensken inte utrotas utav människor från andra länder. Människorna från andra länder bedriver samma etnisk utrensning utav oss etniska svenskar som de anser att det bedrivs mot dem i deras före detta hemländer som de kommer ifrån.
Vi etniska svenskar har blivit bakbundna utav den höga invandringen, då människorna från dessa länderna anklagar oss för både det ena och det andra, där även journalister, politiker, tjänstekvinnor/männen ser till att förstärka denna rasism mot oss etniska svenskar.
Så vad göra är att se till att etniska svenska kvinnor och män börjar åter träffas på danstillställningar och andra forum som de är intresserade utav bl.a inom idrotten och andra föreningsliv mm. Politikerna som styr i Sverige Måste sluta anklaga oss etniska svenskar för allt möjligt då vi är vita i huden och pratar flytande svenska. Sedan ett bra tips för att få de flesta att skaffa två barn är att man får pensionspoäng under tiden man är barnledig med sina barn då man får ersättning från försäkringskassan vid barnafödandet och när man vårdar sjukt barn. Ska gälla enbart två barn (ifall man får tvillingar, trillingar eller fyrlingar efter att man fått ett barn tidigare så skall det jämställas med med två födda barn). Men man får i alla fall längre barnledighet. Så man inte får sämre pension än om man hade arbetat utan barn. .
Citera
2026-06-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Men i Finland är barnafödandet ännu lägre och de har ytterst få "svartskallar".
Det är lögn.

Utrikes födda: Cirka 11 % av den finländska befolkningen är född utanför Finland.
Citera
2026-06-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Penis-storlek är obetydligt här i Swedenistan anser jag.
Det hela handlar om utstrålning och hur du uppfattas av andra.
Efter många års läsning på andra kvinnodominerade forum så har jag läst om en hel del kvinnor som valt bort män p.g.a för liten penis. Även jag har blivit nobbad i sängen p.g.a för liten.

Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Det är lögn.

Utrikes födda: Cirka 11 % av den finländska befolkningen är född utanför Finland.
Och då är många av dessa också födda i andra europeiska länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in