Citat:
Ursprungligen postat av
ReklamApaNeger
Jo, jag vet det. Du verkar ha lite otur när du tänker bara.
Ja, han hade också otur när han tänkte och befann sig på platser i landet där han kunde gripas.
Det har absolut inte med det att göra, jag bara skrev att det var där han borde ha hållit sig. Varför du kände dig tvungen att gå igång på det var ju ganska kul ändå. Nu blir det en bärs och se vidare på Uruguay, hoppas dom kan slå Kap verdes negrer.
Nej du förstår ingenting fortfarande tydligen.
Du tror dig veta en massa tack vare din dejt där nere men det finns inget som talar för det.
Jag "går inte igång på något" men försöker att få dig att förstå att världen är oerhört mer komplex än du någonsin kan ana. Så du ger upp och börjar att se på matchen och det är i alla fall ett bra val. Sedan var det länge sedan man uttryckte sig som dig om färgade människor men det är något som du kan komma till insikt om själv när du mognar lite?
Så jag hade helt enkelt rätt och du fel.
Som sagt finns det en djupare anledning till varför han inte kunde befinna sig i din gerilla stad.
El Sueco blev arresterad men han är absolut inte oförsiktig och som sagt. Tänk nu tänk jag menar utanför din sexiga Colombianska dejt som du hela tiden pratar om.
Ta hand om dig och även om jag fick rätt i kväll så är det verkligen inte en boxnings match!