Citat:
Ursprungligen postat av
RobertU
Jajämän. Big win.
Ingen som har någon info om denna killen? Eller kanske bara är tidningen som försöker framställa honom som någon "knark kung".
Känner dock igen namnet, men det kan nog vara så att dom kallar alla svenska kriminella där borta för "el sueco" eller liknande. //Janne