Citat:
Ursprungligen postat av
Quandmeme
Men ganska många verkar ha problem att använda ordet svart på Flashback, man kan ju fråga varför? Kanske för att det, faktiskt är ett neutralt och accepterat ord som man alltså aktivt väljer att inte använda, vilket i sin tur avslöjar att man har som syfte att verka förolämpande.
Ja, det är ju rätt ovanligt att folk förolämpar andra på flashback.
Du kanske ska scrolla vidare på någon mindre triggande sajt?
Det här är en sajt för yttrandefrihet, Vänj dig vid att folk säger saker du inte gillar, annars kanske du kommit fel?