2021-02-14, 00:01
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
Har läst igenom tråden igen och hittat en massa inlägg från personer som tror eller tror sig veta att amerikanska college-ungdomar fyller den största delen utav cannabisrökare i USA.
Jag må ha fel vad det gäller att svarta är den gruppen som röker mest men varför länkar inte ni till källor som stödjer era påståenden då?

Vad baserar ni detta på? Folk som nu läser frågan, vad vet ni?

Har ni kanske bara kollat på för mycket TV och tror att College är som Blue Mountain State eller American Pie? Precis som ni anklagat mig för att ha kollat för mycket på "gangstarap videos på MTV".

Många tyskar drog ju till USA efter ww2
Citera
2021-02-14, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Många tyskar drog ju till USA efter ww2

mm, kan ligga nått i det, om man kollar fakta var just Colorado första staten att legalisera.
Sista flykten blir förkortat, just lf på tyska.
Colorado + lf blir Coloradolf
Citera
2026-04-20, 22:01
Medlem
Grattis i eftercyanid
Citera
2026-04-24, 22:59
Medlem
Ja det är givetvis för att hylla führern alla världens stoners firar 420. En väldigt fin aktion!

RIP Hitler och grattis på födelsedagen. Hoppas du sitter och röker en feting där uppe..
Citera
2026-04-24, 23:57
Medlem
En sak säker är att hen inte brukade cannabis eller psykedelier.
Nazisterna var mer glada för amfetamin, blir lättare att döda judarna då.

Hade Hitler brukat cannabis och psykedelier kanske han varit mer fredlig och mindre ond.

Citat:
Ursprungligen postat av Bassess.
Ja det är givetvis för att hylla führern alla världens stoners firar 420. En väldigt fin aktion!

RIP Hitler och grattis på födelsedagen. Hoppas du sitter och röker en feting där uppe..
Hoppas du är ironisk, om inte så skäms jag över att vara vit & människa rent generellt.
Cannabis rent generellt är en motpol till den ondskan Hitler stod för, folk som säger annat har aldrig prövat cannabis mest troligen.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-04-25 kl. 00:03.
Citera
2026-04-25, 00:02
Avstängd
Donaldstrumpets avatar
420 gram pervetin är succé. Man snöar inte in på porrsurfande så mycket utan koncentrerar sig på sådant man vill.
Senast redigerad av Donaldstrumpet 2026-04-25 kl. 00:11.
Citera
2026-04-25, 00:07
Avstängd
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername

Hade Hitler brukat cannabis och psykedelier kanske han varit mer fredlig och mindre ond.

Hoppas du är ironisk, om inte så skäms jag över att vara vit & människa rent generellt.
Cannabis rent generellt är en motpol till den ondskan Hitler stod för, folk som säger annat har aldrig prövat cannabis mest troligen.

Jag skäms i så fall också. Inte fan skulle Der furher sitta med en feting.
Han sitter ju såklart med sitt pervetin!

Viva äkta pervetin, fuck amfetamin. Ni som inte ens har testat.. Håll käften!
Senast redigerad av Donaldstrumpet 2026-04-25 kl. 00:12.
Citera
2026-05-07, 11:52
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:

Hahah upplärd utav Bonnier media och Hollywood. Duktig liten goy! Gå å skäms du

Hitlers födelsedag är mer betydelsefull än nå haschdräggs ursäkt att röka på (Som redan gör det från morgon till kväll, 24/7)
Citera
2026-05-07, 13:29
Avstängd
Lifestealers avatar
grattis i efterskott hitler
Citera
2026-05-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Hahah upplärd utav Bonnier media och Hollywood. Duktig liten goy! Gå å skäms du

Hitlers födelsedag är mer betydelsefull än nå haschdräggs ursäkt att röka på (Som redan gör det från morgon till kväll, 24/7)
Jo tjena. "Ni som inte är hjärntvättade och rövslickare av alt right nazi propagandan är x och y". Har du verkligen inget bättre att komma med?

Skaffa ryggrad och stake din fjolla. Våga ha en egen åsikt än vad andra sagt till dig är den "rätta" enligt blöjnazister, lätträkränta lilla orm. Skrattretande att ni högerblivna och indoktrinerade som fan ska projicera och hävda att någon "är uppläxad", att någon är anständig och inte naziavskum som er skräpfolk tänker ni är omöjligt, då ni har rätt svårt för detta med att tänka rent generellt.

Hitler var vidrig, jag förstår att ni inavlade blöjnazzister älskar sådan degenerat och avskum. Normala människor tar inte nazicancern med tång medan ni runkar till apan Hitler.

Jag brukar ingen narkotika personligen, men stör mig på hur ni inavlat naziavskum ska förpesta allting p.g.a. era komplex och brister.
Citera
2026-05-11, 12:49
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
Jo tjena. "Ni som inte är hjärntvättade och rövslickare av alt right nazi propagandan är x och y". Har du verkligen inget bättre att komma med?

Skaffa ryggrad och stake din fjolla. Våga ha en egen åsikt än vad andra sagt till dig är den "rätta" enligt blöjnazister, lätträkränta lilla orm. Skrattretande att ni högerblivna och indoktrinerade som fan ska projicera och hävda att någon "är uppläxad", att någon är anständig och inte naziavskum som er skräpfolk tänker ni är omöjligt, då ni har rätt svårt för detta med att tänka rent generellt.

Hitler var vidrig, jag förstår att ni inavlade blöjnazzister älskar sådan degenerat och avskum. Normala människor tar inte nazicancern med tång medan ni runkar till apan Hitler.

Jag brukar ingen narkotika personligen, men stör mig på hur ni inavlat naziavskum ska förpesta allting p.g.a. era komplex och brister.

Hahaha så mycket text och så arg medan du håller samma åsikter som Hollywood och statspropaganda. Gå och gråt till Pojken i randig pyjamas eller någon annan fiction du tror är sanning

Oavsett så är det bättre att prisa Hitler än att hitta någon usel ursäkt till att röka på
Citera
2026-06-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Hahaha så mycket text och så arg medan du håller samma åsikter som Hollywood och statspropaganda. Gå och gråt till Pojken i randig pyjamas eller någon annan fiction du tror är sanning

Oavsett så är det bättre att prisa Hitler än att hitta någon usel ursäkt till att röka på
Hörrödu, det ena behöver väl inte utesluta det andra? Man kan väl få hylla hitler på ett mordent progressivt sätt genom att tända en feting i hans ära?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in