2011-05-04, 01:09
Bannlyst
SpencerBill

Du är ignorerad då jag tror att ett utökande utav våran konversation enbart kommer provocera mig till att slå en knytnäve i väggen.

Ha en bra dag.
Citera
2011-05-04, 13:45
Medlem
Tycker nästan mer att det låter som en illuminati eller NWO sak
Citera
2011-05-04, 13:48
Medlem
GreenProphets avatar
Och? Vem bryr sig? Den som har problem med det kan ju hålla för sig själv samt lära sig vad 420 egentligen står för, dvs ett klock slag och inte en dag. Att vissa firar datumet är bara för att de själva väljer det, måste man knyta till Hitler? Mogna tack..
Citera
2011-05-04, 15:25
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Cannabis sativa 100% THC? Nej då blivi man allt bäng du.

Jag har aldrig sagt att det är 100% thc i något sorts cannabis.
Det brukar ligga mellan 5 och 20 %, kan så klart vara högre halter icebudder men mer än 50% har jag aldrig hört talas om.. Tror jag :P

Menade mest att det "aktiva ämnet" inte heter något annat än THC. + att det absolut inte finns något som heter 420 i cannabis... Ferr fakk sake....
Citera
2011-05-09, 18:26
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinStarkaSida
a hero*

http://ohinternet.com/An_hero
Citera
2011-05-09, 20:29
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Har inte något med det att göra. Det finns 420 ämnen i cannabis, det är därför det heter så.

Och nej det är inget jag tänker på, det är ju bara en slump. Och ja, jag visste om det.
Självsäker iaf..
Citera
2011-05-13, 09:32
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Nej jag är inte säker, det är vad jag hört. Men det skulle va väldigt konstigt om det inte var så.

Försök att ta dig tid att kolla upp saker (t.ex via Google) nästa gång eftersom "Vad jag har hört" enbart får dig att framstå dum och naiv tyvärr. Källkritik är viktigt!
Citera
2011-05-13, 09:34
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerBill
Den 20:e april är även "an hero"-day. Nu lärde ni er något mer era sunkiga naziknarkare. Nu kan ni med gott samvete skjuta ert haschish och heila armen ur led.

Jag är garanterat mer framgångsrik än vad någon sådan person som du med skygglappar på 24/7 är. Dina uttalande pratar för sig själva..
Citera
2011-05-13, 09:37
Medlem
Det är ju ett klockslag... Eller föddes Hitler även 16:20?
Citera
2011-05-29, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Det är ju ett klockslag... Eller föddes Hitler även 16:20?

Grattis.
Citera
2011-06-08, 19:57
Medlem
Blaze.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Försök att ta dig tid att kolla upp saker (t.ex via Google) nästa gång eftersom "Vad jag har hört" enbart får dig att framstå dum och naiv tyvärr. Källkritik är viktigt!

ja tack för tipset. En annan sak som är viktigt är din kära mor.
Citera
2011-07-14, 22:08
Bannlyst
Har läst igenom tråden igen och hittat en massa inlägg från personer som tror eller tror sig veta att amerikanska college-ungdomar fyller den största delen utav cannabisrökare i USA.
Jag må ha fel vad det gäller att svarta är den gruppen som röker mest men varför länkar inte ni till källor som stödjer era påståenden då?

Vad baserar ni detta på? Folk som nu läser frågan, vad vet ni?

Har ni kanske bara kollat på för mycket TV och tror att College är som Blue Mountain State eller American Pie? Precis som ni anklagat mig för att ha kollat för mycket på "gangstarap videos på MTV".
Senast redigerad av MinStarkaSida 2011-07-14 kl. 22:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in