Citat:
Ursprungligen postat av
-Pelle
Jo, det var nog den jag läste, men trodde det var hennes andra polare som sa det.
Tack för förtydling
Korr: elller Nej, det var inte den!
Det var skärmdump på sms/Dm där det diskuterades att "Daya kan minsann"
Hon hade gjort nåt på kameran när hon var själv,, och Emma meddelade detta vännen
Ja det står om det i samma förhör.
s1293
"Förhörsledaren läser upp transkribering av röstmeddelande från Emma till Joanna
20250106 15:04:42.
Jag är påväg hem nu och jag har kollat kameran hela dan och Daya har varit så snäll och
bara vart i sängen, så jävla duktig
Hela dan? Som jag sa innan. Jag har inget minne av det här meddelandet. Mer än att jag
kommer ihåg att hon pratade om sina nya kameror.
Minns du vad du svarar Emma?
Nej. Inget minne alls.
Vad tänker du när du hör att Emma lämnat Danaya hela dagen att hon varit duktig
och legat i sängen?
Asså vad jag tänker nu? Nu så är min tanke varför har hon lämnat henne hela dagen, men vad
jag svarade där och då det kommer jag inte ihåg.
Och hur tror du att du tänkte då när du fick höra det?
Asså jag kommer inte ihåg det här, så jag vet inte vad jag svarar. Hoppas väl på att jag svarar
med en reaktion om att det skulle varit dåligt, men det vet jag inte om jag gjorde. Jag antar att
ni kan se vad jag svarade.
Vi kommer till det. Det här skickades till dig 6 januari 2025?
Nej. Jag är ledsen, jag har inget svar på det jag kommer inte ihåg.
Förhörsledaren berättar om att Joanna svarat Awwww + emojis med hjärta, stjärnor med
mera. Samt Daya kan + emojis med tumme upp, stjärnor, och hjärta.
Vad tänker du?
Jag tänker att den perioden gick jag igenom jättemycket, så jag tror inte att jag hade tanken
eller energin att lägga på någon annan. Jag tror inte jag la någon extra tanke bakom någonting. Jag hade mycket problem med mitt barns pappa"