Citat:
Som jag skrev så hade flickan väldigt hög närvaro på förskolan, vilket alla pedagogerna vittnade om.
Därför jag skrev att jag är tämligen säker på att vabbdagarna mamman hade var för att mamman inte ville jobba, och därför fick flickan vara hemma.
Framgår det någonstans att flickan var hemma från dagis när mamman jobbade på vardagar?
Vad jag kunde se från rapporterna så var flickan hemma när mamman vabbade.
Det var en del vabbdagar nämligen, och med tanke på flickans höga närvaro så rimmar det illa att flickan ska varit borta både när mamman vabbade samt ibland när mamman jobbade (inte helg)
Men hon lämnades hemma ensam när mamman jobbade helg.
Sen om mamman var hemma hos flickan när mamman vabbade är en annan fråga, det kan lika gärna ha varit att hon sov hos killen o ringde förskolan om att flickan var "sjuk" samt jobbet att hon behövde vabb.
Allt går att kolla om man orkar matcha flickans frånvaro från förskolan och mammans vabb med tiderna hon var hos killen.
Inget jag hinner ikväll men kanske imorgon.
Därför jag skrev att jag är tämligen säker på att vabbdagarna mamman hade var för att mamman inte ville jobba, och därför fick flickan vara hemma.
Framgår det någonstans att flickan var hemma från dagis när mamman jobbade på vardagar?
Vad jag kunde se från rapporterna så var flickan hemma när mamman vabbade.
Det var en del vabbdagar nämligen, och med tanke på flickans höga närvaro så rimmar det illa att flickan ska varit borta både när mamman vabbade samt ibland när mamman jobbade (inte helg)
Men hon lämnades hemma ensam när mamman jobbade helg.
Sen om mamman var hemma hos flickan när mamman vabbade är en annan fråga, det kan lika gärna ha varit att hon sov hos killen o ringde förskolan om att flickan var "sjuk" samt jobbet att hon behövde vabb.
Allt går att kolla om man orkar matcha flickans frånvaro från förskolan och mammans vabb med tiderna hon var hos killen.
Inget jag hinner ikväll men kanske imorgon.
Orkar inte gå igenom hela fupen ännu en gång, men här är exempel
Danaya ses ensam i vardagsrummet i Biskopsgården och Emma positionerar på arbetet i Guldheden,
torsdagen 2025-05-15
Danaya ses ensam i vardagsrummet i Biskopsgården och Emma positionerar på arbetet i Guldheden,
fredagen 2026-01-09
Emma har registrerat arbetstid i sin tidrapport från klockan 06:31 till 14:58 fredagen 2025-10-03. 151
Danaya har registrerad ledighet fredagen 2025-10-03 hos förskolan.
Danaya har registrerad ledighet onsdagen 2025-10-08 hos förskolan. 159
Emma har registrerat arbetstid i sin tidrapport från klockan 08:47 till 14:59 onsdagen 2025-10-08. 160
Danaya har ingen registrerad närvaro fredagen 2025-10-31 hos förskolan. 176
Emma har registrerat arbetstid i sin tidrapport från klockan 09:18 till 13:02 för fredagen 2025-10-31. 177