Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej jag är inte enkelspårig - jag leker inte Jockibois trogna hund. Jag har tagit reda på vad som ligger bakom både soc ovilja att ha med paddan att göra och Chrippas beslut.
Så du har fått någon på soc att prata bredvid munnen, då de är de enda som kan veta vad som gäller.
Det är så patetiskt att som, snart, 60 åring, kalla folk för ”trogen hund” och div löjliga öknamn. Flertalet låter dessutom, som något tonåringar säger om de som de är avundsjuka på. Exempelvis kalla en smal tjej, för padda osv. Men det har du ju gemensamt med temu.